Ndarja

337 23 8
                                    

Esina POV

(Nuk paska ardhur fare dje ne shtepi, as nuk me ka marre ne telefon.Mos ndoshta i ka ndodhur gje valle? Mora telefonin tim me te shpejte per ta marre ne tele. I rash 3 here dhe nuk po ma hapte. E provova dhe nje here dhe pikerisht ne momentin kur doja ta fikja u degjua zeri i tij nga ana tjeter e telefonit.)

Olsi--) Alo
Une--) Hey...je mire? Dje nuk erdhe ne shtepi dhe me bere merak.
Olsi--) Mire jam po flasim pastaj se jam ne nje mbledhje.
Une--) Por....

( pa mbaruar fjalen qe kisha per te thene, ma mbylli telen. Cfare ka ndodhur me te, ai nuk sillej kurre keshtu. Duke menduar me ra telefoni)

Silva--) Hey...do vish ne shkolle sot?
Une--) Hmm do te vij.
Silva--) Ne rregull takohemi atje.
Une--) Okay.

( u bera gati per ne shkolle dhe u nisa. Arrita atje, takova Silven dhe dita shkoi mire, te tere kishin nderruar sjellje kundrejt meje, vetem se une mendjen nuk e kisha ne mesim. Isha duke menduar per ndryshim e Olsit. Me lendonte kjo sjellje e tij. Mbaroi mesimin dhe u nisa per ne shtepi, doja te prisja per ate. Arrita ne shtepi, fillova te gatuaja dhe po prisja per te. Prita deri ne oren 12 te darkes ai prap nuk erdhi. Ne nje moment gjate darkes e ndjeva qe ai kishte ardhur por nuk kisha fuqi te hapja syte dhe mendova qe do te flisja me te ne mengjes. U zgjova ne oren 6 e 30. Hapa syte dhe po prisja te shikoja Olsin por ai nuk ishte aty. Hyra ne banj, por jo as ty nuk ishte. Kjo sjellje ishte me te vertete e papranueshme nga ana ime. Nga inati as ne tele nuk e mora. Kur nuk do te ja dije ai per mua, pse duhet te ja dij une? Tere nerva u bera gati per shkolle, arrita atje. Mbaroi mesimi dhe me te shpejte shkova ne shtepi per te pritur per Olsin. Ai ka disa shpjegime per te me dhene. Prit e prit por me kot. Ndodhi e njejta situate si dje. Erdhi vone ne darke dhe iku heret ne mengjes. Kjo situate seriozisht me lendonte me shume nga sa mendoja une. Kjo situate vazhdoi per 2 jave me rradhe. Kisha dy jave qe se kisha pare ate, dhe kjo situate nuk mund te vazhdonte keshtu. Mendova nese dal sot rri te Silva, ai do te vij ne shtepi do ta kuptoj qe une nuk jam aty, do behet merak dhe do me marri ne tele per te me pyetur se ku jam, dhe ashtu bera. Mora Silven ne tele dhe ndejta tek ajo. Po prisja nga momenti ne moment qe Olsi te me merrte ne tele, por jo ai nuk mori. Kisha tere naten pa gjume por ai nuk mori ne tele. Nuk e di cfare ka ndodhur me te, por kjo situate smund te vazhdonte keshtu. Dola jashte nga shtepia e Silves pa i thene gje dhe u nisa per te zyra e tij. Arrita atje dhe me ndalon Recepsionistja.)

X--) Ku doni te shkoni?
Une--)Te takoj shefin tuaj.
X--)Keni takim?
Une--) Me duhet takim per te takuar burrin tim?
X--) hahahaha burri juaj hahaha ju keni sens humori.
Une--) Ta tregoj une humorin ty.

( isha me nerva dhe mesa duket per pak nervat e Olsit desh ja nxorra asaj. Pa pritur qe ajo te thoshte gje u nisa per te shkallet. Arrita ne katin e dyte dhe aty tek dera pash emrin e tij. E hapa deren pa trokitur dhe sapo e hapa pash Olsin , por jo vetem Olsin, ishte Olsi me Alisjan duke u perqafuar. O zot seriozisht vjen ketu, perqafon ate dhe nderkohe mua me dy jave sme ka marre nje here ne tele. Seriozisht e ka ai. Mbusha syte me lot dhe dola me.te shpejte nga zyra. Olsi me pa dhe u nis pas meje, me vrap.)

Olsi--) Prit, ku po shkon?
Une--) Idiot, shemtaraq i dreqit.
Olsi--)Cke moj pse vrapon?
Une--) Ku ishe dje? Ku ke qene keto dy jave? Pse sme ke marre sikur nje here ne tele? He apo ske kohe se ishe duke u perqafuar me shoqen tende oh me fal ndoshta as shoqe nuk duhet ti them.
Olsi--) Mos fol budalliqe po ndalo nje here.

( Ndalova, hoqa unazen qe me ka dhene Olsi nga dora dhe ia dhash atij.I kisha syte me lot se kisha menduar kurre qe do te arrija ne nje gjendje te tille per nje djale.)

Olsi--) Cfare ben moj? Prit
Une--) Ik, se ke lene ate shoqen tende te dashur vetem. Ik se eshte duke te pritur.
Olsi--) Po prit se me lodhe duke vrapuar moj.
Une--) Ik, me ler rehat.
Olsi--) po me degjo moj nje here.
Une--) Cfare do te me thuash he, si me harrove tere keto dite?
Olsi--) ahuu na lodhe mendo cte duash.

(Ndaloi aty dhe nuk erdhi me pas meje. Une u nisa per ne shtepi, mora gjerat e mira dhe dola nga shtepia me lot ne sy pa e ditur se ku po shkoja.)

Vote pls

Kur Te Me Duash TiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz