Martohu me mua

461 26 2
                                    

Esina POV

( shkuam poshte te guzhina, per te gatuar. Kur hyra ne fillim nuk e vura re mire se sa e madhe dhe e bukur ishte shtepia. Gjithcka dukej sikur te ishte e sapo blere. Kur hyra te guzhina u mahnita, ishte kaq e madhe dhe shume e bukur. Fillova te gatuaja speca te mbushura, dhe Olsi po me ndihmonte. Me pas vendosem te gatuanim nje kek se bashku, dhe filluam te luanim me mjellin, te laparosnim njeri tjterin ne fytyre, dhe filluam te qeshnim si femijet e kopeshtit. Ndonjehere pyesja veten nese do te ishte gjithcka kaq bukur kur te jetoj me te. Ne syte e tij dallohej qarte, dashuria qe ai kishte per mua, dhe une nuk kisha dyshime. Rrinte, rrinte, me shikonte mua, me buzeqeshte me pas vinte dhe me merrte ne perqafim. Mbaruam se gatuari dhe po prisnim xhaxhi Bujarin qe te vinte nga puna dhe te hanim te tere. Me shume mundesi ai nuk e di qe une jam ketu. Ne oren 2 te drekes xhaxhi Bujari erdhi. Hyri ne dere dhe shtangu.)

Bujari--) Po ti ketu?
Une--) Kam ardhur per te studiuar.
Olsi--)Ajo ka fituar buse te plote ba, te universiteti i mjeksise, dhe do te rrije te jetoj ketu me ne qe sot e tutje.
Bujari--)Bravo bije, jam shume krenar per ty. Haha hajde te te perqafoj pak tani.

( shkova afer dhe e perqafova xhaxhi Bujarin. Ishte nje perqafim i ngrohte, si ato qe me jepte mua gjithmone babi. U ulem ne tavoline dhe une po sherbeja. Filluam te hanim dhe kishin dalur me verte te mire. Pasi mbaruam buken, une shkova te beja kafet qe ti shoqeronim me kekun. I bera kafet dhe u ulem ne sallonin e madh te asaj shtepi.)

Olsi--) Ba, une para dy ditesh ne shtepi gjeta dicka.
Bujari--) Cfare more bir?
Olsi--)Kete.
( tha Olsi i cili ne dore mbante nje zarf. Ia dha zarfin xhaxhit Bujarit dhe pash qe ne zarf shkruhej "per te dashurit e mi". Xhaxhi Bujari sapo e pa, mbushi syte me lot.)

Bujari--) ku e gjete kete more bir?
Olsi--)te biblioteka ba.
Bujari--)O zot, nuk kam guxim ta lexoj.

(Tha xhaxhi Bujari te cilit tashme po i dridheshin duart)

Olsi--)Lexoje ba, sepse do te ndihesh me mire.
Bujari--) Mir more bir mir.

(Mori letren dhe nisi ta lexonte. Pasi mbaroi se lexuari, perqafovi Olsin fort dhe me pas me perqafoi mua. Me lot ne sy tha)

Bujari--) Jini te lumtur gjithmone. Ne kete menyre na beni dhe neve te lumtur.

( pasi u ndame nga perqafimi, Olsi ma dha letren mua. Nuk e prisja qe te kishte dicka te shkruar per mua aty. E mora ne dore letren dhe nisa ta lexoja. E lexova dhe kuptova qe tani, kisha nje pergjegjesi mbi supe, me duhet te behesha me e kujdeshme dhe te kujdesesha per familjen time te re tani. Po, po familjen time te re, sepse une tashme i kisha pranuar ata si familjen time. Perqafova Olsin dhe me pas i premtova vetes, qe do te beja te pamunduren per te bere kete familje te lumtur.  Me pas u nisem drejt shtepise qe kisha marre me qera me te tjeret per te marre rrobat e mia. Zbrita nga makina dhe Olsi u ngjit lart me mua ne kat te dyte. I rash deres dhe deren ma hapi Silva e cila shtangu kur pa Olsin aty.)
Une--)Hi silv, cfare ben?
Silva--) Mire, po..po ti cne ne kete ore te vone dhe pse je me kete burrin?
Une--) hhaha ky burri eshte i fejuari im.
Silva--)hahhaa shaka e bukur kjo. Kur u fejuat, apo kur dole sot nga klasa.
Olsi--)hahah ne jemi fejuar para disa muajsh qe ne shqiperi. Pershendetje une jam Olsi.
Silva--)Nuk po talleni dmth?..
Une--) ahahha jo m budallaqe jo haha. Erdha te marr rrobat se do iki te shtepia e Olsit.
Silva--) Si? Do te me lesh vetem mua?
Une--)Nuk je vetem, ke djemte. Meqe ra fjala ku jane ata?
Silva--) Nuk e di, me siguri do kete dalur me ndonje vajze.
Une--)hahahah

( hyra brenda, mora rrobat, perqafova Silven dhe dola nga shtepia me Olsin. Hyme ne makine dhe Olsi, u kthye shume serioz ne anen time dhe me pyeti)

Olsi--) Bukuroshe, e di qe njerezve nuk i pelqejne kur dy te fejuar, pa u martuar jetojne bashke, dhe une nuk dua te te ve ty ne siklet.
Une--)Po me thua qe nuk ka nevoje qe te vij me ty ne shtepi? Mund te qendroj me Silven dhe me djemte?
Olsi--) Cfare? Jo ne asnje menyre ahha ajo qe dua te them une bukuroshe eshte te shkojme neser te bejme celebrimin dhe dasmen ne shqiperi e bejme vetem per qejf. Si thua?
Une--)Po me kerkon te martohemi haha dhe kur neser hahah je ne terezi ti?
Olsi--)H moj, se e kam seriozisht. Martohemi neser.
Une--) une...une nuk di cte them.
Olsi--)U vendosa pra, neser kemi dasmen. Haha

( shkuam ne shtepi, hengrem darke dhe me pas bashke me Olsin shkuam ne dhomen tone. Nuk ndihesha ne siklet ne fakt sepse nuk eshte hera e pare qe rrij ne nje dhome bashke me Olsin. Hyra ne banjo, dhe vesha rrobat e gjumi, kur sapo dola nga dera e banjos dy duar me perqafuan nga mbrapa. Dhe e merrja me mend se kush mund te ishte. Filloi te me puthte ne qafe dhe me peshperiti ne vesh.)

Olsi--) Me ka marre malli per ty bukuroshe.

( Nuk dija cti thoja. Me dukej sikur ma kishte lidhur njeri gjuhen. Pasi me tha kete me ktheu nga vetja dhe filloi te me puthte. Te nesermen ne mengjes, u ngrita nga gjumi ne krahet e tij, i cili ishte ende duke fjetur. E putha ate ne faqe)

Une--) Hey, zgjohu se duhet te ikesh ne pune.
Olsi--) shhh bukuroshe, flejme dhe pak.

( me pas me mori perseri nen vete dhe me duart e tij me rrethoi duke mos me lene mundesi qe te ngrihem. E pash qe ai skishte ndermend te zgjohej, por mua po me shkonte vone per shkolle dhe nuk doja ta humbisja mesimin. Ashtu si isha e kafshova ne kraharor. Ai ne menyre te pavullnetshme me leshoi, dhe po ferkonte pjesen ne te cilen e kafshova. Me duket e kam kafshuar me shume sec duhet hahah.)

Olsi--) Cfare ben moj se me vrave.
Une--) Po spo me lije te dilja.
Olsi--)Tani nga inati jot, ste le me verte te dalesh.
Une--) Hey...se kam mesim, me ler te behem gati.
Olsi--) Mire po me nje kusht.
Une--) cfare kushti?
Olsi--) Do te me puthesh mua ne mes te universitetit.
Une--) ti je budalla pz.
Olsi--)Mire ti e di.
Une--)Uff, uff mire, me ler te dal tani.
Olsi--) mbas mesimit do vij te te marr per te shkuar te zyrat e gjendjes civile.
Une--) Ne rregull.

VOTE PLS

Kur Te Me Duash TiDonde viven las historias. Descúbrelo ahora