...

385 26 1
                                    

(Shkova ne shtepi, u vesha dhe shkova drejt makines se Olsit. Seriozisht nuk di cte bej, si te ja tregoj? Nuk dua te zhgenjej askend.)

Olsi--) Hajde bukuroshe.
Une--) Erdha, erdha.

( Arritem ne shkolle dhe shume veta i kishin syte nga ne, sikur ta dinin se cfare kishte ndodhur dje. Po me shikonin me ate shikimin gjykues. Me dukej vetja sikur kisha vrare njeri.)

Une--) Ik tani Olsi.
Olsi--)Ne rregull bukuroshe, do vij te te marr kur te mbarosh.
Une--) jo, jo me mire jo se do dal me Silven.
Olsi--) Mire pra bukuroshe, takohemi ne shtepi. Me merr ne tele po tu desh gje.
Une--) Ne rregull, ik tani.
Olsi--) prit pak, merre kete.
Une--) Cfare eshte kjo?
Olsi--) Karte krediti. Kodin e ka gjashte zero, perdore kur te te duhet.
Une--) Jo, jo une nuk mund te ta pranoj kete.
Olsi--) haha mos harro bukuroshe, tani jemi burre e grua, dhe leket e mia jane te tuat. Merre kete tani pa bere llafe shume.
Une--) Mire mire.

( dola nga makina dhe u nisa drejt per te zyra e drejtorit. Ne koridor takova vajzat qe folen keq per mua dje ne klase)

X--) hahahah sa mu be qejfi qe te perjashtuan.
Une--) Cfare kerkon nga une se ste kuptoj pz?
X--) hahahaha hic asgje, dua te ta bej jeten ferr qe josh njerez qe nuk duhet..
Une--) edhe kush na qenkan keta njerez qe nuk duhen ta marr vesh nje here une?
X--) hhahaa ai zoteria djeshem se shpejti do jete i fejuari im. Familjet tona kane rene dakort prandaj ben mire ti rrish larg ndryshe...
Une--) ndryshe cfare he?
X--) Do kesh pune me mua pastaj. Te zhduk nga faqja e dheut idiote.
Une--) hahahha vazhdo, vazhdo enderro hahahaha
Drejtori--)Ke fytyre te flasesh akoma pas asaj skene te shemtuar qe bere dje?
Une--) une...
Drejtori--) Hajde tani, firmos dhe mu zhduk nga shkolla, mos te te shoh me ketu.
Olsi--) ke do zhdukesh ti? Thuaje dhe nje here se se degjova mire une.
Une--) cfare po ben ketu?
Olsi--) Boll se me ty kam pune me vone une.
Drejtori--) Zoteri, ne..ne nuk mund ta pranojme ate ne shkolle. Ajo beri dicka te gabuar dhe ne si shkolle serioze qe jemi se pranojme dot.
Olsi-) hahaha te gabuar thot. Hahaha dhe cfare eshte gabim sipas jush?
Drejtori--) Po ja..ajo ju joshi juve.
Olsi--) haha dhe qe kur eshte gabim sipas jush qe gruaja ime te me joshi mua?
Drejtori--) si? Gruaja juaj? Po talleni me mua besoj?
X--) Po si ka mundesi? Ju ate pardje e njohet. Si mund te jete ajo gruaja juaj?
Olsi--) Po ti qe nderhyn kush je?
X--) Une...
Une--) hahha ajo eshte e fejuara jote e ardhshme. Hahah paska folur familja e saj me familjen tone.
Olsi--) ahahhaa keta kane te forta pz.
X--)ti, qelbesire, si guxon te tallesh me mua? E joshe ate dhe e bere te genjeje per ty dhe e tera per ate dreq burse he?
Olsi--) Burse? hahahah qe kur ka filluar gruaja ime te kete nevoje per burse. Ajo nuk ka qene ndonje here pjese e konkurrences suaj sepse ate e finanzoj une. Dhe sa per bursen qe fitoi ne fillim e fitoi me focat e veta dhe pa me thene gje mua, se po ta dija jo kete shkolle ketu po dhe ne shkolle private e kisha cuar.
Drejtori--) zoteri..me falni..une..nuk e dija qe ajo ishte gruaja juaj.
Olsi--) Boll tani. Ju trajtoni keshtu gruan time dhe une ju finanzoj juve haha cfare shakaje.
Drejtori--) me falni, nuk ka per te ndodhur me, ju betohem.
Olsi--) Normale qe sdo ndodhi sepse ajo sdo rrij me ketu.
Une--) por...
Olsi--).Boll tani, do te regjistrosh tek shkolla private.
Une--) Por une nuk dua atje, jam mire ketu pastaj kam dhe Silven.
Drejtori--) Mos vendosni menjehere zoteri. Tani jeni i acaruar, mendojeni nje here dhe me pas vendosni.
Olsi--) Ne rregull e mendoj vetem pas te tere ti kerkojne falje gruas time dhe te harrojne te kete iluzione te kota.
X--) zoteri me falni une...
Olsi--) Mos me kerko mua falje, kerkoi gruas time.
X--) me...me..me fal zonje.
(Dukej qarte qe po kerkonte falje nga zori. Pasi ajo me kerkoi falje Olsi me kapi prej dore dhe me dergoi jashte drejt makinen.)

Une--) Hey..
Olsi--) Boll se sme ka dalur akoma inati me ty.
Une--) por..
Olsi--) me thuaj a ke besim te mua ti a jo? Pse sme tregove per kete?
Une--) Sdoja te te shqetesoja..une..
Olsi--) Boll, ne jemi te martuar tani dhe mes nesh nuk duhet te kete sekrete. Kur do ta kuptosh kete?
Une--) une..me fal
Olsi--)Boll tani, hajde te te dergoj ne shtepi tani.

( tere rruges nuk me foli fare, dukej qarte qe ishte i nevrikosur dhe mua me duhej te beja dicka per ti kerkuar falje. Fundja ai kishte te drejte. Nuk duhet te ja kisha mbajtur te fshehte.)

Vote pls.

Kur Te Me Duash Tiحيث تعيش القصص. اكتشف الآن