😑😑

377 22 0
                                    

(U nisa per ne shtepi, u ula te beja detyrat e kursit te matematikes dhe ne oren 7 e 30 u nisa te behem gati dhe ne ora 8 pa 15 vjen Egi i bie deres dhe une dal me te per te shkruar ne kurs. Kursin e kishim 15 min larg me makine. Arritem ne kurs, filluam dhe ne oren 10 fiks mbaruam.Beme pak me shume kurs se zakonisht sot pasi kemi dhe testet prove te matures. U nisa me Egin ne oren 10 dhe ne 10 e 15 arrita ne shtepi, perqafova Egin , e falenderova dhe u futa brenda ne shtepi, hengra darke dhe u futa ne dhome.Kisha harruar fare qe telefonin e kisha fikur, e ndeza dhe shoh 15 thirrje te humbura nga Olsi. WTF dude ne cdo dy min me kishte marre ne tele. E marr ne telefon)

Olsi--)Arrite ne shtepi?(me pyet direkt, pa me pershendetur fare,sikur e kisha per detyre qe ti jepja llogari).
Olsi--) Me thuaj moj arrite?(filloj te pyeste me zerin e inatosur)
Une--) hmmm, po arrita.
Olsi--) c'eshte ky kurs ne kete ore?, pse u vonove kaq shume,me ke ike me ke u ktheve?....pse nuk flet? Me trego se me plase.
Une--) Mmm ishte kursi i matematike, ika dhe erdha me Egin.
Olsi--) kush eshte Egi?
Une--) Nje shok.
Olsi--) Tani na del qe ske qene vetem per me teper ke qene me nje djale.
Une--) cfare te keqe ka?Une e kam shume shok ate.
Olsi--) Sme intereson per shokun mua, ti sdo ikesh me ne ate kurs dhe pik.
Une--)Por....
Olsi--) Ska por,kjo gje nuk diskutohet me.
Une--) Hey prit pak,(fillova te ngreja pak zerin) e para ti nuk je askush qe te me komandosh mua, te me thuash cfare te bej dhe cfare jo, do iki ku te dua dhe kur te dua. Naten tani acarues.

(Dhe tere nerva i mbylla telefonin.fika internetin dhe u shtriva per te fjetur. Te nesermen u bera gati per ne shkolle dhe u nisa pa e marre telefonin me vete,madje as internetin se kisha hapur qe dje ne darke. Shemtaraqi u be ai te me komandoj mua?kush eshte ai nje here,nje cop mishi me dy sy. Takova gocat dhe u futem ne mesim,si per inat me ngriten dhe ne mesim sot,mesuesja e kimise dhe filloj te me pyeste per numrat kuantike,shyqyr qe kisha mesuar dje. Mbarova mesimin dhe arrita ne shtepi, skishte njeri kishin dale te tere.Marr telefonin dhe hap internerin dhe shoh qe shemtaraqi kishte marre ne telefon dje nga 10 here dhe me kushte shkr disa mesazhe)
Shemtaraqi--) hape telefonin se do pendohesh.
--) pse duhet te ikesh me ate nje here, e kishe dhe shok pale...
--) hape telefonin tani mos u bej si femije.
--)Es ketu je??
--) Bukuroshe?????
--) Ok Ok nuk duhej te flisja ashtu, ama dhe ti nuk duhet te ikesh naten diku me djem se cfare nuk mund te ndodhe.
--)Miremengjesi bukuroshe, kalofsh bukur sot.
--) erdhe nga shkolla es??

( Sa njeri i fiksuar eshte o zot, nga me gjejne mua keto tipa. Ia lej seen mesazhet dhe shtrihem te fle.)

(Kaluan 3 dite dhe Olsi vetem me ka marr ne tele,me shkruan mesazhe dhe une si kam kthyer prgj,sme ka dalur akoma inati qe nga ajo dite. U ktheva nga shkolla dhe sa kam hyre te dera e shtepise me vjen nje mesazh, e marr me mend se nga kush mund te jete...Do ti fus bllok pz se me ka acaruar sistemin nervor pz. Si nuk di te ndalet robi)
Shemtaraqi--) Bukuroshe te lutem, boll me denove keshtu,me ka marre malli te te shoh, te te degjoj zerin.Hape telen qe te flasim... E di qe sot do te pyesin per po apo jo per kete muhabetin tone?!!Te lutem,nuk dua te ta imponoj por mendoje mire para se te japesh nje prgj, une te kam me verte shume xhann, nuk di si ta shpjegoj se cfare ndjej tani ne keto momente....Me beso bukuroshe nuk dua te te humbas tyy❤❤

(Oooo mosss nuk jam gati per te kthyer prgj, do genjeja nese do them qe sme pelqen ai, do genjeja veten nese do them qe sdo me mungoj ai, pasi tani u mesova me te, me mesazhet e tij, me vemendjen dhe rendesine qe ai me jep mua dhe pse akoma se kam takuar....Ufff o zot sdua ta humbas, por sdua as te bej gabime. Vendosa ti kthej prgj atij tia bej pak gjakun uj😅)
Une--) Mos u pafshim me kurre Shemtaraq. Kalofsh nje jete sa me te lumtur.(me mua kuptohet🤣)
Shemtaraqi--) Hey hey, mos mos guxo te thuash jo....mos ma thyej zemren.
(Ia lash seen sepse ne keto momente motra ime Anxhela po me merrte ne tele)
Anxhi--) H m ti cfare ben?
Une--) hic sa erdha ne shtepi, ti cfare ben?
Anxhi--) hic dhe une. Cfare na thua ndonje gje? Kam ndonje lajm nga kunati?
Une--) kush kunat moj? Paske kunat ti dhe se dija une??
Anxhi--) Ec moj, leri numrat me mua dhe me thuaj, si te duket deri tani?
Une--) mire
Anxhi--) si mire m? Kaq ke per te me thene? Ke dy jave qe flet oj kok boshe.
Une--) Edhe???
Anxhi--)Moj ti te erdha aty ti dhash floket ne dore, budalle me thuaj tani cfare pergjigje do japesh per muhabetin?
Une--) Do them PJO
Anxhi--) Si pjo m?
Une--) Po pra kam nevoje per me shume kohe qe te mendohem.
Anxhi--) Ah ti ti jo...shyqyr qe sna the jo te prere nje here.
Une--) Ika nje here se po me marrin ne tele..
Anxhi--) kush po te merr m? Kunati? Do ma fikesh mua per kunatin? Ah cje ti jo...
Une--) ikaaa
Anxhi--) ik ik moj budalle.

( i hapa telen Olsit, dhe pash qe ishe me kamer,mos si se vura re me perpara..uff o zot sa pa mend qe jam)

Olsi--) Bukuroshe, si je?
Une--) mire jam une. Cfare doje ti?
Olsi--) ste intereson te dish si jam une:?
Une--) jo
Olsi--) Ngrije koken te te shoh ne sy dhe ta shoh aty pergjigjen
Une--)Po mo po fallxhor ti🤣
Olsi--) Bukuroshe sz do thuash jo??
Une--) po sz e kam
Olsi--)Ta ben zemra??
Une--) po ma ben.
Olsi--) cfare te te them une pra, me prit ne shqiperi se sa te jem une, ska shance po them, ska shance te jete njeri tjeter me ty, sa te jem une gjall.

( dhe me fiku telefonin. Wtf o zot, pse me ndjekin te tille njerez mua....ufff o zot)

ufff o zot)

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Kur Te Me Duash TiDonde viven las historias. Descúbrelo ahora