Esina POV
(Isha duke pritur me padurim ne klase, mesuesit qe do vini te na prezantoheshin dhe te na uronin mireseardhjen. Duke pritur ne nje moment hapet dera, dhe tera klasa ktheu syte drejt saj. Nga dera hyri ai, ai qe une me pak prisja ta shikoja ne kete dite. U hutova duke e pare, ndersa ai i kishte ngulur syte ne drejtimin tim dhe po qeshte. Pas tij hyn dhe nje burre tjtr pak me i thyer ne moshe.Isha shokuar nderkohe qe Silva mu afrua afer dhe filloi te fliste)
Silva--)Eshte duke pare nga ne ai, apo po me bejne syte mua?
Une--) Nuk e di
Silva--)sa i mire qenka. Me siguri ndonje mesues i ri gjerman.
Une: Mmmm( Nderkohe qe Olsi bashke me burrin tjeter shkojne drejt qendres se klases.)
X: Miremengjesi studente. Une jam drejtori i universitetit dhe doja te ju uroja te tereve mireseardhjen. Ky ketu eshte Olsi kycyku eshte nje nder investoret me te medhenj te universitetit dhe ka ardhur ketu per te ju uruar mireseardhjen dhe per te ju lajmeruar qe nxenesja me notat me te mira, do kete mundesi te specializohet falas ne cdo dege te mundshme. Zoteri fjala per ju.
Olsi--) Dankeschön Herr Ackva. Miremengjesi te tereve..Ashtu si drejtori e tha, dua te ju uroj mireseardhjen dhe te ju keshilloj te mesoni sa me shume se nje rruge e gjate ju pret perpara.(Te tere filluan te duartrokasin dhe vajzat ia kishin ngulur syte atij, nderkohe qe ai shikimin e kishte vetem nga une. Ne momentin qe do dilte nga klasa, kthen koken dhe thote)
Olsi--).Frau Berisha können Si bitte draußen kommen?(Mund te vini jashte ju lutem)
(Ne fakt nuk doja te dilja po te tere i kishin syte nga ne dhe nuk kisha zgjidhje tjeter vecse te dilja. Sapo kalova te dera ai me kap doren dhe me drejton drejt nje klase. Shyqyr neper koridore nuk kishte studente ne ato momente. Drejtori i vetmi qe ishte aty, beri sikur nuk pa gje dhe u largua. Olsi me futi ne klase dhe me leshoi doren dhe vazhdonte te me shikonte ne sy.)
Une--) cfare dreqin mendon se po ben he?
Olsi--) Pse nuk me the qe do vije ketu?
Une--) ha ha ha sa qesharak. Si supozohesha te ta thoja kur zoterija juaj as nuk me merr nje here ne tele. Mire qe nuk merr po as telen nuk e hap. Pa i interesuar asgje. Po ske faj ti jo fajin e....( Ma la fjalen ne gjysem. Me terhoqi drejt vetes dhe me puthi. Pasi mbaroi se me puthuri me mori ne perqafim)
Olsi--) oo sa me kishte marre malli bukuroshe.
Une--)Me lesho, nese do te kishte marre malli ty, nuk do silleshe ne kete menyre.( E largova ate dhe me te shpejte dola mga klasa, per tu rikthyer perseri me klase me te tjeret. Kush eshte ai qe sillet ne kete menyre. Si guxon ai te luaje me ndjenjat e mia. Cfare jam une kukull. I kisha nervat ne maksimum. Me zor po prisja te mbaronte dita e pare dhe te shkoja te shtrihesha dhe te qaja diku per te nxjerre nervat. Mbaroi mesimi dhe dola jashte. Tek dera e universitetit ishte ai me makine, dhe syte i kishte nga une. Seriozisht e ka ai? Pse duhet te presi aty? Po kaloja aty prane duke bere sikur nuk e njihja. Isha dhe vetem se dola me te shpejte nuk i prita te tjeret. Olsi e pa qe nuk kisha ndermend te shkoja tek ai del nga makina dhe pa me thene gje fare me afrohet dhe me kap prej krahu dhe donte te me fuste ne makine me zor.)
Une--)cfare ben mo?, me lesho.
Olsi--) shh bukuroshe.
( Me futi ne makine dhe pa me thene asnje fjale me coi drejt nje vile te madhe ne nje zone pak me larg se universiteti. Ndaloi makinen dhe erdhi ne anen time te makines per te me zbritur mua. Me merr prej dore dhe me fut brenda ne vile.)Une--) cfare ben mo? Cfare eshte kjo? Ku jemi ketu?
Olsi--) Te shtepia jone...
Une--) ha ha ha sa per te qeshur...me co ne universitet prap tani.
Olsi--) shiko me vjen keq ne rregull.
Une--) haha i vinka dhe keq. Keq per cfar, qe luajte me ndjenjat e mia, keq qe me genjeve, keq qe me harrova? He per cfare?
Olsi--) me fal...nuk kam dashur te te lendoj vetem...vetem se humbja e mamit me beri te dobet mua si person.
Une--) boll per ate zot. Me co prap atje tani.
Olsi--) Nuk do ikesh gjekundi, do rrish ketu me mua.
Une--) Pse te rri ketu, kur ti sme do, kur ti me perdore per te bere nenen tende te lumtur para se ajo te ikte. Pse luajte me ndjenjat e mia, kur e dije qe sme doje, pse?
Olsi--) Te dua, Te dua dreqi e marrte, me shume se sa mund ta mendosh ti. Dhe nuk u lidha me ty sepse doja te beja mamin te lumtur. U lidha me ty sepse me verte te pelqeja. Ti me beje te ndihesha si askush tjter ne bote....E di kur iku mami nuk ndihesha me vetvetja, me dukesha sikur po e tradhetoja, nese une do te isha i lumtur dhe ajo e trishtuar diku larg meje. Me dukej sikur nuk e meritoja lumturine.
U largova nga te tere. Madje dhe nga babi deri ne momentin kur gjeta letren e mamit. Ajo ajo do te me shohi mua te lumtur dhe lumturia ime je ti...je ti dhe askush tjeter.( mu mbushen syte me lot. Sidoqofte arrija ta kuptoja se cfare ndjente ai ne ato momente. I shkova afer e perqafova)
Une--) Me premto...me premto qe sdo me lesh me vetem.
Olsi—) me mire vdes bukuroshe se sa te te lej ty vetem.(Me puthi lehte te floket dhe me pas, me mori doren dhe me drejtoi drejt katit te dyte. Hyme ne nje dhome shume bukur)
Olsi--) Kjo bukuroshe eshte dhoma jone, mami... mami ime e ka pergatitur perpara se te ikte nga kjo bote.
( mbusha syte me lot dhe pash nga Olsi i cili po nxirrte nga xhepi nje kuti te vogel. O zot brenda kutise ishte nje unaze. Mu afrua afer dhe me mori doren. Me vendosi unazen dhe tha)
Olsi--) kjo bukuroshe eshte per ty. Mos guxo ta heqesh nga gishti. Ta dite te tere ata studentet atje qe e ke dike dhe te mos guxoje te te afrohet asnje njeri afer.
Une--) hahaha budalla.( e perqafova fort. Ndenjem disa minuta te perqafuar dhe une fillova te flisja )
Une--) dhoma eshte shume e bukur por kur ne te matrohemi do te jete e jona. Tani me co te shtepia ku rri se po me presin te tjeret.
Olsi--) hahah ska shance. Ti do rrish ketu dhe mua, dhe as nuk do ta cosh ndermend te rrish ne nje shtepi me ata djemte atje.
Une--)Por...
Olsi--).shhh bukuroshe. Hajde ikim poshte te gatuajme per te ngrene dhe me pas shkojme te ajo shtepia per te marre gjerat e tua dhe do rrish ketu me mua.Vote if you like it pls
BINABASA MO ANG
Kur Te Me Duash Ti
RomanceKur dy te rinj i bashkon fati ne nje rruge pa kthim. Cfare do ndodhe me ata te dy? A do ta pranojne fatin e tyre apo do mundohen ti largohen atij? ------------------------------------------------------------------------- Une--)Po?? Olsi--)Jam une...