Nje nate me te

422 23 2
                                    

(Arritem ne shtepine e Olsit. Ne fakt nuk ishte shtepi, ishte nje vile e madhe dy kateshe, me nje kopesht super te bukur. Edhe pse ishte nate, arrije te shikoje bukurine madheshtore qe kishte ai kopesht. U futem brenda dhe ne moment del mami i Olsit ne dere dhe me perqafon serisht. Shtepia nga brenda dukej si e sapo modeluar,me mobilje te reja, dukej kaq bukur.)

Merita--) Ejani, ejani brenda,ju kam gatuar, ejani te hani...

(Sapo Olsi do tregonte qe kemi ngrene ja bera me sy,te mos tregonte qe kemi ngrene, sepse nuk doja te refuzoja ushqimin e saj. Ishte hera e pare qe ajo gatuante per mua dhe nuk doja ta beja te ndihej keq. shkuam ne guzhine dhe mami i Olsit po ngrohte ushqimet. Shkova per ta pyetur nese mund ta ndihmoja, dhe pasi i ngrohem u ulem te tere per te ngrene. Une isha ulur afer Olsit ne njeren ane dhe ne anen tjeter ishin ulur prinderit e Olsit.Sapo do filloja te haja, pash qe tavolina dhe pjatat ishin plot, uri nuk kisha po skisha rruge tjeter.)

Olsi--)Moj ti ne hengrem pse si thua mamit?
(Filloi te peshperiste)
Une--)shhh mos e bej te ndihet keq dhe ulu ha.
Olsi--) Mire se do ha ama te betohem qe do ma paguash.

(O zot hengra kaq shume, nderkohe qe gjate darkes po flisnim. Ata po me tregonin se cfare budalliqesh kishte bere Olsi kur kishte qene i vogel. Hahah ka qene femi i prapte hahaha dhe me te verte kam qeshur me gjith shpirt. Ia kalova kaq mire. Mbaruam se ngreni dhe une u ngrita te laja enet, nderkohe mami i Olsit po i fshinte dhe po i vinte neper vende.)

Merita--)Esin hajde me mua se kam per te treguar disa gjera.

( shkuam ne nje dhome gjumi, me nje krevat gjumi tek. Nuk ishte dhome e madhe po shume e kendshme.)

Merita--)Esin shiko keto ketu te dollapi, i kam blere per ty. Ke rrobat e gjumi ketu, te brendshme, kostume, fustane, bluza. Nuk kisha mundesi te merrja me shume kete here, ama te premtoj heren tjeter kam per te sjell me shume. Kete here vetem 4 valixhe me lejuan. Ke ketu dhe tualete, dhe ketu jane pak bizhu qe i kam zgjedhur me kujdes per ty.

( O zot kaq shume gjera, rroba dhe dukeshin qe ishin fiks masa ime. Kishte dy ore, dy varse shume te bukura, nje pale vath, dy byrzylyke dhe dukeshin te tera flori. Kaq shume nuk mund ti pranoja. Dukeshin qe kishin harxhuar shume per mua dhe ndihesha mire qe mendonin per mua por nuk mund ti pranoja.)

Une--)shume faleminderit, por jane shume dhe nuk mund ti pranoj..
Merita--)Shhh ti je nusja e djalit tim, ti meriton kaq dhe me shume se kaq.Ne te tere punojme per ty, po ste llastuam ty ke do llastojme ne?

( okay mu mbushen syte me lot. Ishte kaq bukur te dije qe vjerra jote te do kaq shume. Kam menduar gjithmone qe do kem probleme me te,fundja te tere kane probleme me vjerrat e tyre.)

Une--)shume faleminderit ma.
Merita--) ska nevoje per faleminderime, ti je goca ime tani. Kjo ketu do jete dhoma jote per keto dite. Vish rrobat e gjumit dhe hajde poshte.
Une--)Ne rregull.

(Vesha rrobat e gjumit dhe shkova poshte. Ata ishin ulur ne sallon dhe po flisnin. Une u ula afer Olsit dhe po i degjoja nderkohe qe ata flisnin dhe pikerisht ne moment qe se kisha mendjen Olsi merr doren time dhe e bashkon me te tijen. U ndjeva kaq ne siklet sepse prinderit e tij po shikonin.U mundova ta heq po ai e shtrengoi me shume akoma. Mami i Olsi e pa kete veprim dhe menjehere tha.)

Merita--)Ne po ikim te fleme se neser kemi shume pune apo jo Bujar??
Bujari--)ee ah po. Naten e mire.
Une--)dhe une do iki te fle se kemi pune neser. Naten e mire.
(Me shpejtesi hoqa doren nga Olsi dhe u ngrita ne kembe.)
Merita--)Naten e mire bij.
Une--)Naten e mire te tereve.

(Dhe u nisa me shpejt ne dhome. Isha me verte e lodhur, dhe sapo so shtrihesha dikush troket ne dere.)

Une--)Po??
Olsi--)Jam une po hape.
(Hapa deren.)
Olsi--) cfare po ben ketu?
Une--)Cfare supozohet te bej pervec gjumit.
Olsi--)Pse ketu dhe jo ne dhomen time?
Une--) hahah besoj se e di qe akoma sjemi te martuar.
Olsi--)Edhe? Ne do martohemi pas disa muajsh.Cfare problemi ka te fle ne nje dhome me te fejuaren time??
Une--)Epo nuk mundesh sepse ste lejohet.
Olsi--) hahah kush tha? Une nuk kam ndermend te dal nga kjo dhome sot.
Une--)ore ti.
Olsi--)cfare ke? Eshte shtepia ime, fle ku te dua dhe me ke te dua.
Une--)ufff do ikesh te lutem se do vij teta merita te na shohi keshtu.
Olsi--)si keshtu?
Une--)Keshtu pra ne nje dhome te dy.
Olsi--) hahahah bukuroshe ske pse shqetesohesh per keto gjera po hajde te fleme se jam shume i lodhur.
Une--)Nuk mundesh pra, dhe krevati eshte tek
Olsi--)Mos e vrit mendjen ti se na nxe te dyve.
(Uff pa e kuptuar ai erdhi drejt meje dhe me mori hopa ne krahe.)
Une--)Cfare je duke bere??
Olsi--)duke te vene ty ne krevat.
( me vuri mua ne njeren ane te krevatit, me puthi ne ball dhe u shtri vet ne anen tjeter te krevatit. Ufff o zot, po shtyhesha sa me ne cep, sa me larg tij qe te flija, kur ai me tereheq nga beli drejt tij, me perqafon fort dhe papritur me puth floket.)
Olsi--) Tani mund te flesh bukuroshe. Naten e mire.
(Ai mbylli syte dhe po e zinte gjumi, nderkohe une, isha aq ne siklet, i ndjeja atij frymarrjen, i degjoja rrahjet e zemres, i ndjeja aromen dhe nuk mund te mendoja per asgje. Ai me kishte rrethuar trupin me duart w tij dhe une as nuk mund te levizja, kur pas disa min me zuri gjumi dhe mua)

 Ai me kishte rrethuar trupin me duart w tij dhe une as nuk mund te levizja, kur pas disa min me zuri gjumi dhe mua)

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Kur Te Me Duash TiDonde viven las historias. Descúbrelo ahora