Epilog

378 22 4
                                    

Hey, ky pra eshte dhe kapitulli i fundit per kete liber, shpresoj te ju kete pelqyer. Une kam nisur librin tim te dyte. Nese keni deshire lexojeni dhe ju premtoj qe skeni per tu zhgenjyer.

Pas nje viti.

Esina--) Hey, e beson dot, neser kemi dasmen?
Olsi--) He he dasmen dhe dicka me argetuese me pas.
Esina--) cfare? Me thuaj tani se ke gati 6 muaj qe e perserit dhe akoma sma thua. Erdhi dita e neserme, sbehet gje nese ma thua qe sot.
Olsi--) hahah ti ke pritur 6 muaj, ste gjen gje te presesh dhe pak ore.
Esina--) Nese sma thua, pz svij neser tek dasma.
Olsi--) hahha skam nevoje per dasem une, me ligj ti je gruaja ime dhe kete se luan as topi, prandaj grua e dashur, ti me dac hajde neser ne dac mos hajde. Si te duash ti.
Esina--) h pra ma thuaj.
Olsi--) Mire mire, sipas planit tim ne kemi dy jave kohe ne Maldive per tu pergatitur per femijen tone te pare.
Esina--) Maldive?
Olsi--) Po pra, dy jave vetem une dhe ti.
Esina--) Me te vertet ndihesh gati per femije?
Olsi--) Per nje femije me ty, gjithmone jam gati.
Esina--) Te dua shemtaraq.
Olsi--) Une te dua me shume bukuroshe.

Pas 9 muajsh

Esina--) Ahhhhh po vjen.
Olsi--) cfare??
Esina--) Femija more idiot po shko bej gati makinen dhe nisu per ne spital.
Esina--) ahhhh oh Olsi te befsha gropen.
Olsi--) cfare te bera une i shkreti tani?
Esina--) te shtifsha ne dhe. Ti i ke fajet ahhh barku.
Olsi--) Me tere keto dhimbje, gjen edhe forcen per te mallkuar mua, e papare je pz, por me ler te ngas makinen qe te shkosh sa me shpejt ne spital.
Esina--) per te te mallkuar ty do kem gjithmone fuqi edhe nese jam ne shtratin e vdekjes.
Olsi--) ti nuk mbush pz.
Esina--)Ahhhh

Olsi--) Doktor, Doktor, gruaja ime eshte gati per te lindur.
Dokt--) ne rregull zoteri qetesohuni.

Doktori hyn brenda ne dhome dhe e le Olsin te pres jashte. Pas 4 min del jashte dhome.

Olsi--) Doktor si eshte gruaja ime?
Dokt--) Ne fakt eshte mire, madje nuk kishte nevoje ta sillnit ne spital.
Olsi--) si? A nuk eshte duke lindur?
Dokt--) jo ne fakt gruaja juaj ishte zene kaps dhe ka pasur dhimbje barku. Pasi te dali ne banj do te jete mire.
Olsi--) po talleni apo jo?
Dokt--) jo spo tallem
Olsi--) hahhaa po me thoni qe erdha ne spital me tere ate shpejtesi, vetem se gruaja ime eshte zene kaps?

( Doktori i cili po zor po mbante te qeshuren pohon me koke.)

Olsi--)Ah moj Esin vec mos me rensh ne dore. Ta shikosh ti.

Pas nje jave.

Dokt--) Urime zoteri sapo u bete me djale.
Olsi--) jeni i sigurt Doktor? Nuk ishte e zene kaps kete here?
DOKTORI--) Jo jo hahja urime dhe nje here mund te te hyni dhe ta takoni per here te pare djalin tuaj.

Kur Te Me Duash TiWhere stories live. Discover now