Esina POV
( Arritem ne shtepi, me la te dera dhe u nis per ne pune pa me thene asgje. Dukeshe qarte qe ishte i merzitur me mua, dhe mua me duhej te beja dicka, por cfare? U futa ne shtepi dhe mendova te gatuaja gjellen e tij te preferuar dhe me pas kam pergatitur nje film romantik per ta pare te dy. Shkoi ora 9 e darkes dhe une isha vetem ne shtepi duke pritur Olsin. Xhaxhi Bujari ka ikur jashte shtetit per pune dhe mua me kishte marre shume uria. Shkoi ora 10 e 30 dhe Olsi akoma nuk erdhi dhe mua dalengadale po me zinte gjumi me koken e mbeshtetur ne tavolinen e guzhines.)
Te nesermen ne mengjes.
( Hapa syte dhe isha ne dhomen time dhe prane meje ishte shtrire Olsi. U cudita ne fakt kur e pash. Kush e di se cfare ore ka ardhur dje ne shtepi. Prit pak po mua kush me solli ne dhome. Me siguri ai. E harrova fare qe ai ishte akoma i inatosur me mua dhe doja te dija ku ishte ai mbreme. Une gatuaj per ate e pres nderkohe ai as nuk do te ja dije. Jo keshtu zoteri i dashur, te duhet te japesh disa shpjegime.)
Une--) zgjohu, zgjohu.
Olsi--) ëëë, cfare ke moj me ler te fle.
Une--)Do te fleje zoteria he, posi keshtu eshte kur vjen vone ne shtepi. Kush do te ja dije se ka gruan vetem?? Kush e di ku ke qene dje.
Olsi--) Me ler moj te fle qe ne pike te mengjesit, sa energji ke pupupu.
Une--) Pupupu he. Cfare ore erdhe dje he? Cfare ore?
Olsi--) ne 3.
Une--)Ku ishe deri ne 3 he? Fol.(Fillova ti gjuaja me jastek nderkohe qe volumi i zerit tim sa vinte dhe shtoheshe. Nuk po mendoja me se cfare po beja. Mendja ime nuk punonte mire ne ato momente.)
Olsi--) Mos gjuaj me moj se do ta pesosh.
Une--) Pse cfare do besh he? Cfare do besh.
Olsi--) Kete do bej.(U kthye ne anen tjtr dhe me kapi mua nga duart, me pa me dhene mundesi te kunder pergjigjesha bashkoi buzet e tij me te miat. Ne fillim isha shume e acaruar dhe filloi ta shtyeja ate me duar te kraharori, por ai nuk levizte nga vendi. Fuqia e tij ishte shume here me e madhe se e imja. Pas pak minutash se me puthuri ne buze filloi te me puthte ne pjese te tjera te trupit dhe une nuk isha me ne gjendje te refuzoja.)
Pas 2 oresh🤣
(Isha shtire ne krevat me koken ne kraharorin e tij.)
Une--) Ku ishe dje deri ne 3?
Olsi--) Ne lokal me miqte.
Une--) stu duk e rendesishme te me lajmeroje mua?
Olsi--) isha shume i acaruar dhe nese kthehesha ne shtepi gjerat nuk do te perfundonin mire.
Une--) Po tani je i acaruar?
Olsi--) jo, kur te pash te guzhina qe po me prije u pendova qe ste lajmerova. Pastaj sma ben zemra te rri i zemeruar me ty mua.
Une--) hhahaha. Eee sa eshte ora tani?
Olsi--) 10 e 30
Une--)Sdo ikesh ne pune ti?
Olsi--)Po ty ku te le une po ika ne pune?
Une--) h mo h ti se sjam bebe
Olsi--) tii...ti je bebja me e madhe qe
kam pare, je e vecante se je e imja.
Une--) hahhaha ti je me beb se une
Olsi--) haha mire ashtu si thua ti haha po cohu behu gati te tregoj qytetin.
Une--)Do me tregosh qytetin?
Olsi--) Po
Une--) mire mire sa te behem gatiPas 30 min
Olsi--) h moj u bere gati se na plake.
Une--) erdha erdha po hap deren shiko kush eshte.
Olsi--) Mire.(Pasi mbarova se u veshuri zbrita poshte dhe me kuriozitet po shikoja nga dera per te pare se kush ishte. Sapo arrita poshte shoh Olsi duke u perqafuar me nje vajze.Po kjo tani kush eshte? Si e perqafon ate ashtu? Si e lejon ai?)
Une--)khe khe
Olsi--)Oh po bukuroshe hajde ketu, kjo eshte Alisja, shoqja ime e femirise. Alis kjo eshte Esina, gruaja ime.
Alisja--) ckemi Es, Olsi me ka treguar shume per ty. Qenke me e bukur se ne foto.
Une--) Hmm flm.( nuk e di pse kisha ndjesine se ajo po shtirej.)
Alisja--) Paskam ardhur ne kohe te keqe me duket. Qenkeni bere gati per te dale?
Olsi--) Ah po do dalim te shohim qytetin
Alsija--) Sa mire do beni.
Olsi--) Hajde dhe ti Alis po deshe.
Alisja--) je i sigurt qe Esina se ka problem?
Olsi--) Jo pse duhet ta kete?
Alisja--) Ne rregull atehere. Hajde nisemi.( terhoqi Olsi prej krahu dhe dolen jashte deres duke me lene mua pas. Prit pak, po une ketu?? Olsi vendos dicka vetem pa me pyetur mua? Dhe ajo Alisja a cfare e ka ajo duket qarte qe ne fytyre se sa e pelqen Olsin dhe ai idioti as nuk e ve re kete.)
Vote pls
ESTÁS LEYENDO
Kur Te Me Duash Ti
RomanceKur dy te rinj i bashkon fati ne nje rruge pa kthim. Cfare do ndodhe me ata te dy? A do ta pranojne fatin e tyre apo do mundohen ti largohen atij? ------------------------------------------------------------------------- Une--)Po?? Olsi--)Jam une...