Une--)Cfare ben mo? Me leshoo
Olsi--)Shhh bukuroshe
Une--)Ufffff
(Arritem ne dhome)Une--)Nuk u kenaqe me skenen qe bere te fejesa he? A ishte e nevojshme dhe nje skene tjeter ketu he? Dhe te gjitha keto per cfare he per te kenaqur egon tende...
Olsi--)shhh bukuroshe po eja te flesh se do ngrihemi heret neser.
Une--)Nuk kam per te fjetur me ty, harroje. Nuk ke asnje te drejte mbi mua.(U nisa drejt deres, per te shkuar ne dhomen ku fjeta ose me sakte ku fjetem dje, por Olsi me terhoqi nga dora dhe me afroi afer vetes.)
Olsi--)Nuk ke per te shkuar ne asnje vend tjeter, ti do flesh ketu prane meje, dhe a e di pse?? Sepse vendi jot eshte ketu, ne krahet e mia. Ti je e imja dhe e askujt tjeter.
( Filloi te me puthte, ne buze. Sic duket ky njeri nuk di ti zgjidhi gjerat ndryshe. Shemtaraqi i dreqit, si guxon ai?! U mundova me duar ta shtyej, por nuk munda sepse forca e tij nuk krahasohet me timen. Ne momentin qe nuk po mbushesha me plotesisht me fryme, ia kafshova buzen qe te me leshonte, dhe shyqyr me leshoi dhe filloi te me shikonte ne sy, duke me qeshur. O zot nuk isha me as ne gjendje te mendoja si duhet. Isha perhumbur duke pare ate, dhe vetem kur shikoj qe ai po me afrohej serisht per te me puthur, dhe kete here jo me ne buze, por filloi te me puthte ne qaf dhe me duar po me prekte trupin. Doja ta ndaloja por trupi im po tregonte dicka tjeter, nuk kisha as fuqi ta largoja, dukej sikur trupin tim nuk e komandoja me une. Pasi kenaqet duke puthur ne pjese te dukshme trupin tim, me merr doren dhe me drejton drejt krevatit. Dhe filloi te me puthte dhe te me prekte serisht.)
Une--)Prit, mos...une, une kam...kam frike
Olsi--)shhh bukuroshe, nuk do te te dhembi.(Dhe keshtu iu dorezova atij. Nuk e kisha menduar kurre se do ti jepesha kaq shpejt dikujt, me dukej sikur ishte kunder parimeve te mia, por nuk pendohesha sepse ne fund te fundit iu dhash dikujt qe ndjeja dhe pse nuk doja ta pranoja qe kisha ndjenja per te.)
Olsi--)Zgjohu bukuroshe
(Ndjeja qe dikush po me puthte, dhe po me fliste, nderkohe kisha dhimbje ne tere trupin.)
Une--)aaaa edhe pak, me ler te fle edhe pak.
Olsi--)Bukuroshe, zgjohu nese nuk do qe te tjeret te marrin vesh, ate qe beme ne dje.
(O zot, tani u kujtova per ate qe kishte ndodhur dje, hapa direkt syte dhe ndjeja qe isha bere flake e kuqe.Po shikoja perreth dhe ne toke pash nje corcaf te bardhe me nje njolle gjaku, gje qe me kujtonte perseri ate qe beme dje, hap syte nga Olsi dhe pash qe si kishte veshur vetem nje pale bokse dhe po me qeshte. Nga turpi mbuloj koken ne corcaf dhe pash qe isha lakuriq, skisha veshur asgje. Uffff)
Olsi--)Pse mbulon koken bukuroshe? Mos me thuaj qe ke turp?
(U ngrita me kujdes nga krevati me corcafin mbuluar rreth trupit dhe u nisa per te shkuar ne banje per tu lare. U futa ne banj dhe fillova te lahesha kur papritur ndjeej dike qe futet ne dush pas meje. Moss kisha harruar te mbyllja deren e banjes dhe aq me pak as rroba skisha marre me vete. Nuk mu desh shume te mendoja per te ditur kush ishte ne banj pas meje. U mundova me duar te mbuloja trupin.)
Olsi--)hahah bukuroshe po mbulon trupin nga une? Hahha pa me thuaj cilen pjese te trupit tend nuk kam pare une? Ahahha nuk e shikon qe tere trupi jot eshte mbuluar me shenja qe une te kam lene.
Une--)shhh dhe dil jashte te lahem.
Olsi--)edhe une dua te lahem.
Une--)Skishe banjo te tjera, qe erdhe ketu.
Olsi--)por une nuk doja te lahesha ne banjo te tjera, doja te lahesha ketu prane teje.
Une--)Ufff.
Olsi--)Ke me dhimbje bukuroshe? Te betohem u mundova te mos te te lendoja.
Une--).....(nuk dija cte thoja sepse trupi po me dhimte shume, sikur te me kishte rrahur dikush)(E kisha harruar fare incidentin qe ndodhi nje dite me perpara. Dukej sikur me kishte bere magj, dhe me e cuditshmja ishte, qe ndihesha e lumtur. Kisha filluar te imagjinoja nje jete prane tij. Mbarova dushin, u vesha dhe me veshtiresi nga dhimbjet e trupit, zbita poshte. Hengrem mengjes takova mamin dhe babin e Olsit dhe bashke me Olsin u nisa per ne shtepi.)
Olsi--)Bukuroshe, po sikur te rrish dhe disa dite me ne, he?Flas une me prinderit e tu nese do vetem thuaj po.
Une--)Jo...kam shkollen dhe ti e di qe kam per te mesuar dhe per provimet.
Olsi--)off edhe ti. Po une si do ia bej keto dy dite, te shtepia pa ty? U mesova me ty. Do me duket shtepia bosh.
Une--)Do ja besh ashtu si ke bere tere jeten tende pa mua.
Olsi--)hahahaha
Une--)Pse ndalove ketu??
Olsi--)Dua te marr nje torte, per vjerrin dhe vjerren time.
Une--) hahaha po ska nevoje.
Olsi--) Po ka se une po vij per here te pare ne ate shtepi si dhender.
Une--) hahaha po mire bej cte duash.(Arritem ne shtepi. Takuam mamin dhe babin dhe Olsi do nisej per te ikur perseri, dhe une dola jashte me te per ta takuar.)
Olsi--)Ufff bukuroshe e sigurt qe nuk do te vish dhe nja dy dite me mua?
Une--)Po pra, haha ik tani se flasim ne telefon. Te fala te tereve.
Olsi--)Keshtu do me percjellesh moj? A e ke idene se pas 3 muajsh do takohemi tani?
Une--)Si te te percjell ndryshe mo??
( u afrua afer dhe me puthi)
Une--)Heyy, do na shohi njeri
Olsi--)edhe?? A nuk je gruaja ime ti? Pse duhet te kesh turp. Spo puth njeri te huaj, burrin tend po puth.
( o zot, kur po fliste ashtu zemra po me rrihte fort.)
Une--)Ik tani, pacim
( dhe u afrova afer e perqafova, ndersa ai me puthi dhe nje here tjeter dhe u nis.)
YOU ARE READING
Kur Te Me Duash Ti
RomanceKur dy te rinj i bashkon fati ne nje rruge pa kthim. Cfare do ndodhe me ata te dy? A do ta pranojne fatin e tyre apo do mundohen ti largohen atij? ------------------------------------------------------------------------- Une--)Po?? Olsi--)Jam une...