Matura

364 21 1
                                    

Esina POV

Une--) Shiko tani une po dal jashte dhomes, ti fshihu ne banjo sa te vij une, dhe as mos guxo te dalesh nga dritarja, se te shohim komshijet dhe kush e di se cfare mendojne pastaj dhe hapin fjale per mua me vone.
Olsi--) Pse ke frike bukuroshe? Hahh A nuk je e fejuara ime ti, dalim te dy dore prej dore dhe i themi qe une dje fjeta ketu.
Une--) Jo more, cfare thua ti?
Olsi--) Pse cfare ka moj? Hahah sikur se dine ata qe ne kemi fjetur bashke. Pastaj ata kur kane qene te rinj, kane bere me keq se ne, me beso.
Une--) Rri more mire aty, me degjo mua, dhe prit deri sa te te sjell une mengjes per te ngrene dhe me pas do shoh ndonje menyre per te te nxjerre jashte nga dera..
Olsi--) Mire mire bukuroshe. A do behesh gati ti per maturen sot?
Une--) Ufff sot eshte matura, si e harrova fare une?! UFFFF!
Olsi--) Ti mora une mend prandaj, smban mend asgje hahha
Une--) Bravo e ke gjet. Futu ne banjo tani dhe me prit mua.

( Dola nga dhoma, dhe akoma isha duke menduar se sa i cmendur ishte ai, o zot deri ne cfare pike mund te arrije? U ula ne tavoline per te ngrene mengjesin dhe afer meje erdhi mami)

Mami--) shiko Esin, ske shume kohe, duhet te behesh gati, do lyesh floket nje here, dhe do ti bejme kacurrela te tera. Edhe tualetin si do ta besh e kam zgjedhur une. O zot do dalesh shume e bukur me siguri.
Une--) ëhë... me siguri.

( mbarova mengjesin dhe fshehurazi mamit, mora edhe nje tost me vete per Olsin. Hyra ne dhome, dhe pash qe ai nuk ishte aty, me siguri do te jete ne banjo mendova. Hyra ne banj ai perseri nuk ishte aty. Ufff o zot mos me thuaj ka dalur nga dritarja. Po ta kete pare njeri uffff. Duke menduar keshtu, dy duar me perqafuan nga mrapa dhe kush tjeter pervec Olsit mund te ishte. Pasi me perqafoi, me puthi ne qafe)

Olsi--) sta dhash dot puthjen e mengjesit me pare bukuroshe, por nuk harrova.
Une--) ëhë aty mbaje mendjen ti te puthja. Ec ulu tani ha tostin ne dhome se e mbylla deren me celes.
Olsi--) A jam me te vertete i shemtuar une moj?
Une--) Hë?
Olsi--)Po ja ma ke shenuar emrin ne wp "shemtaraqi". Aq i shemtuar jam?
Une--) Jo, une...une nuk e kam...kam

( nuk dija cti thoja me, nuk doja ta beja te ndiheshe keq.)

Olsi--) do ta shohesh sot ti sa i shemtuar jam une.
Une--) hë??
Olsi--) Do ta shohesh me vone. Meqe ra fjala te wp e ndryshova emrin tim dhe e vura " dashuria ime".
Une--) hahahaha a skishe emer tjeter a? Hahaha
Mami--) Esina, eshte Olsi aty me ty, se sikur degjova emrin e tij?

(Ufff dhe kete kisha manget. U ngrita ngadale dhe hapa deren.)

Mami--) Miremengjesi Olsi
Olsi--) Miremengjesi, si jeni?
Mami--) Une mire jam, po ti cne qe ne pike te mengjesit ketu?
Une--) Epo, ja.. erdhi para pak minutash per...per...
Olsi--) erdha para pak minutash se kisha pune ne Durres, me ate rast thash te takoja dhe Esinen.
Mami--) mire e bere bir, vetem se ne nuk kemi shume kohe sot.
Olsi--) e di, e di, prandaj do iki pas disa minutash dhe do vij pak para se Esina te niset ta shikoj.
Mami--) ne rregull bir. Une jam ne sallon, me thuaj nese te duhet gje.

( shyqyr mami nuk kuptoi gje, qe Olsi ishte dje ketu. Pas disa minutash takova Olsin dhe ika me babin tek parukierja. Lyva ne fillim floket, ne ngjyre bjonde, me pas duke pritur qe te thahej boja, fillova te heq vetullat, dhe me duhet ta them ishte shume e dhimshme, nuk do kem guxim ti heq me. Pasi mbarova vetullat fillova te hiqja fytyren qe ishte akoma me e dhimshme. U tha boja e flokeve, i lava floket dhe pash veten ne pasqyre. O zot u mahnita, me duhet ta them qe kisha ndryshuar shume. Dukesha dhe ndihesha tjeter njeri imagjino kur te mbaroj dhe me make up-in. Fillova make up-in. Nuk u lyva shume sepse nuk me pelqejne gjerat e ngarkuara pervec buzeve qe i bera te kuqe, pasi mami insistoi shume. Ne fund vura dhe qepiket. O zot nuk e njoh me veten. Betohem qe se njoh. Vesha fustanin dhe takat. O zot ndihesha ndryshe, ne siklet, ndisha mire, uff o zot as vete nuk e di se si ndihesha ne ato momente. Sapo do dilja nga parukierja brenda hyri Olsi. Kishte ardhur per te me pare mua me siguri.)
Olsi--)je bere shume, por shume e bukur.
Une--) Faleminderit.

( Ndihesha dhe ne siklet kur ai me tha ate se kishte shume njerez brenda ne sallon. Pasi tha ate ai filloi te me qeshte dhe me mori ne perqafim. Ok e ndjeva qe fillova te skuqesha sepse te tere i kishin syte nga ne, por me shume u skuqa kur ai filloi te me pershperiste dicka ne vesh)

Olsi--) Ato buzet po ma heqin trurin, do te puth ketu ne mes te tereve me duket.
Une--) iiii as mos guxo, shiko sa njerez ka dhe me prish make up-in.
Olsi--) mendon se me intereson make up-i ne keto momente?
Une--) Te lutem mos.
Olsi--) Mire mire, shihemi ne feste.
Une--)do jesh me te verte aty?
Olsi--) Po sigurisht.
Une--) Ne rregull atehere atje ne te dy nuk njehemi.
Olsi--) e sigurt je bukuroshe?
Une--)shume e sigurt.
Olsi--) Ne rregull shihemi atje pra.

( me leshoi nga perqafimi dhe une po shikoja rreth e rrotull dhe te tere i kishin syte nga ne, me siguri ngaqe ky perqafimi yne vonoi pak me shume nga sa vonojne perqafimet ne pergjithesi.

( ok Olsi iku, dhe une dola jashte dhe aty ishte Egi duke me pritur. Ishte veshur me kostum dhe dukej shume bukur. U nisem per ne restorant dhe rruges beme disa foto me Egin. Dukeshim shume bukur te dy. Arritem tek restoranti dhe pame qe jashte, po prisnin dhe te tjeret. Takova gocat dhe ishin bere shume te bukura, per pak sa nuk i njoha. Beme disa foto dhe me gocat dhe me pas shkuam dhe u bashkuam dhe me gocat e tjera te klases dhe te klasave paralele. Beme foto dhe duke pritur qe te hyjme brenda , vajzat po flisnin midis tyre dhe une po i degjoja.)

X--)O goca e pate ate pronarin e restorantit.
2x--) Po e pash pz. Ishte shume i ri ne moshe.
X--) Mire i ri por dhe shume i pashem.
2x--) Me siguri ka te dashur sepse se lene beqar gjithe kete bukurosh.
X--) shiko, shiko tere ato gocat atje i kane dalur para qe ti bijne ne sy haahah.

( spo me interesonte ne fakt se cfare po thonin. Mua nuk me interesonte me per askend sepse e kisha bukuroshin tim tashme dhe pse nuk e pranoja. U beme te tera gati dhe ne filluam te hyjme cifte brenda ne restorant sepse deri tani ishim duke pritur jashte ne oborr. Hyne disa cifte ne fillim dhe me pas ishte radha jone. Kur po hynim Egi me kapi prej beli dhe u beme gati te hyjme brenda, kur pash qe te dera e restorantit ishte Olsi i cili mi kishte ngulur syte. Ishte veshur me kostum dhe dukej kaq bukur, ndera tere vajzat e tjera ia kishin ngulur syte. Ufff o zot, pse po rri te dera tani ky, dhe pse mi ka ngulur syte sikur do te me vrasi. Ashtu si ishim hyra brenda dhe Olsi akoma smi kishte shqitur syte. U ula ne nje tavoline me gocat e klases ku nder to ishte dhe Esli dhe Gerta. Ato e kishin pare Olsin dhe ishin shokuar.)

Gerta--) O es, o es....
Une--) Po me thuaj?
Gerta--)Ky i joti sti ka shqitur syte per nje sekonde. Si hyri nje here ketu? Uffg do ta kuptojne te tjeret qe eshte duke te pare ty.
Esli--) E di une se si eshte futur brenda ai.
Une--) si moj?
Esli--) ai eshte pronari dhe ai djali qe vajzat po flisnin jashte.
Une--) hahahaha po ben shaka me duket.
Esli--) jo pz nuk tallem. Ja pyeti gocat.

( sapo do ti pyesja gocat me vjen nje mesazh ne telefon.)

Dashuria ime--) do ia thyej doren pz.
Une--) Kujt more?
Dashuria ime--) Atij qe eshte ulur aty afer me ty. Si guxon ai, te te kapi me ato duar tek beli. Nuk te thash une ty qe po te preku do ia thyej doren.
Une--) Mos ja fut kot more dhe ti, si supozohet te hynim.
Dashuria ime--) mire mire se do flasim ne vone bashke.

( uff lash telefonin ne tavoline dhe pash qe ai akoma smi kishte shqitur syte. Pas dy sekondash flet njera nga vajzat qe ishte perballe meje)

X--) shiko ju thash qe i rash ne sy. Shikoni smi ka shqitur syte per nje sekond.
2x--) Nga e di ti qe po te shikon ty, ndoshta shikon dike tjeter.
X--) do ta shohim me vone ke shikon ai.

( ejjj sz e kane keto. Eshte i fejuar ai do martohet. Cfare i duhet ketyre eshte i bukur apo jo ka lek apo jo. Me ishin ngritur nervat ne maksimum dhe mora telefonin ne dore per ti shkruar mesazh Olsit.)

Une--) u kenaqe duke pare vajzat
Dashuria ime--) sme duhen vajzat mua, po te shikoja ty...largoje karrigen pak nga ai shemtaraqi qe ke aty afer.
Une--) Lere Egin nje here, por kujdes se te hengren me sy vajzat ketu.
Dashuria ime--) pse cfare pate ti hahah u bere xheloze. Ne te dy nuk njihemi ketu mos harro.
Une--) ne endrrat e tua po behem xheloze. I vetmi xheloz ketu je ti.

( lash telefonin ne tavine serisht dhe sz nuk e di se cfare po ndodhte me mua. Doja ti rrihja vajzat qe po e shikonin, ti tregoja qe ai eshte i imi dhe skane pse e shikojne.)

Kur Te Me Duash TiDonde viven las historias. Descúbrelo ahora