Epilógus

447 26 4
                                    


- Tehát túlélted. - jelentette ki Tony mikor a történet végére értem.
- Nem éltem túl. - ráztam meg a fejem belekortyolva az italomba.
- De hiszen itt vagy. - érvelt Steve is.
- Igen itt vagyok, de akkor és ott az életem véget ért.
- Akkor mégis hogyan? - fonta össze a kezeit Clint látványosan hanyatt dőlve a kanapén. - Ne kelljen mindent egyenként kihúzni belőled.
     Mosolyogva néztem végig a barátaimon, akik a megdöbbenés után örömmel fogadták visszatértem.

- Loki a tettes. - kezdtem bele.
- Ki más is lenne... - kotyogott közbe Tony mire szúrósan néztem rá. - Bocsi, folytasd csak.
- Na szóval. Miután meghaltam könyörgött a nornáknak hogy az életem elpattanó szálát szőjék az övéhez. Úgy tűnik meghallgatták a kérését.
- Várj akkor most össze van kötve a sorsotok. - összegezte hitetlenkedve Bruce. - Mármint úgy igazából. Ha egyikőtök meghal akkor a másik is?
- Igen, valami ilyesmi. - erősítettem meg.
- Ez durva. - nyúlt a poharáért a tudós.

     Egy kis ideig mindenki csendben emésztgette a hallottakat. Végül Natasha szólalt meg.
- És Loki?
- Felmentették és hivatalosan bocsánatot kértek tőle. A szálka persze ott maradt, de lehetne rosszabb is.
- És azt hogy viselte, hogy átverted? - kérdezte Steve.
- Még dolgoznunk kell rajta. - húztam el a számat. - Szerencsére van rá időnk bőven.
- Na és most hol van? Ha meg már itt tartunk Tarzan is jöhetett volna.
- Elég sok a dolguk Asgardban. Helyreállítani az udvar stabilitását, megkeresni kik voltak még benne, ott az íjász is. Ja és Odin szeretné hogyha már úgyis egy a sorsunk az legyen hivatalos.
- Úgy érted összeházasodtok? - képedt el Stark.
- Igen, és a helyi szokás az, hogy előtte egy héttel nem találkozhat a menyasszony és a vőlegény. Így esélyünk sincs megbeszélni a dolgokat. Apropó remélem jövőhéten ráértek.
      Vigyorogva néztem végig a döbbent arcokon.

- Asszem töltök még egy kört.
Állt fel Tony majd koccintásra emelte a poharát.
- Gratulálok!
Mindannyian utána ismételték, és máris a lánybúcsút tervezték. Meg se próbálták titokban mellettem. Én pedig életemben először tényleg úgy éreztem, hogy van egy családom.

The truth of sinnersTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang