A DOUA ZI:
PERSPECTIVA LUI SEBASTIAN:Mă aflam la sediul de poliție, căci după ce se presupunea că Jimin a plecat la muncă, dar naiba știa de fapt pe unde hoinărea el, eu am venit să vorbesc cu Namjoon și Elya în speranța că o să aflu vreo informație utilă despre Black Falcon. Nici eu nu știam de ce mă interesează așa de mult acest tip. Poate era din cauza faptului că îmi părea că-l cunosc de undeva. Sau probabil că-l mai văzusem doar prin afișele lipite ici- colo prin anumite zone din oraș; afișe prin care se menționa clar că e un om periculos și căutat de lege. Oricare dintre aceste variante ar fi fost, tot ce știam eu era că mă simțeam dornic de a absori mai mult din această enigmă indescifrabilă cu care se confruntau polițiștii de atâta amar de vreme. Era ca și cum curiozitatea îmi dădea un ghiont, împingându-mă de la spate să cercetez mai mult, să aflu amănunte în plus, pentru că, până la urmă, ce era rău în asta?
"Cine e de fapt acest Black Falcon despre care se tot vorbește peste tot?" Mă adresez eu celor doi buni prieteni ai mei, probabil reținându-i de la programul de muncă. Dacă chiar asta făceam, sincer nu prea dădeam importanță.
"O secundă", mă roagă Joon după ce tocmai încheie o convorbire importantă, un apel de urgență probabil, căci imediat după transmite unui echipaj să plece într-un loc în care aparent, din câte am înțeles eu, avusese loc un accident rutier.
Se rotește acum la 180 de grade cu scaunul de birou, până ce ajunge față în față cu mine, cântărindu-mă din priviri. "Scuze, Seb! Era un apel important", mă asigură, eu încuviințând înțelegător cu o mică mișcare a capului."Ce spuneai?"
"Cine e Black Falcon", repet.
"Huh", surâde bărbatul."Dacă știam, chiar ai impresia că nu l-am fi deconspirat până în prezent și că nu s-ar fi difuzat lucrul ăsta și la știri, sau în ziare, pe internet, pretutindeni?" Rostește cu o notă de amuzament în glas."Nimeni nu îi cunoaște identitatea. Tot ce știm momentan despre acest individ e că este foarte rapid, ca un șoim. E aproape imposibil să îl urmărești îndeaproape. Parcă zboară. De aici și nunele de Black Falcon".
"Dar tu, Seby?" Intervine Elya în subiect, făcându-mă să îmi mut privirea înspre ea."Tu ai vreo bănuială în legătură cu cine ar putea fi?"În mod spontan, îmi trece prin minte presupunerea mea de seara trecută, când preț de o clipă, am gândit că ar putea să fie Jimin. Dar nu era nimic cert, ci doar un gând stupid ce îmi străbătuse mintea fără vreun motiv temeinic la un moment dat.
"Nu, nu am nicio idee", neg eu într-un final.
"De ce te interesează Black Falcon?" Îmi cere Joon un răspuns după câteva clipe de tăcere absolută.
"Fără motiv. L-am văzut aseară la știri și,...ei bine, îmi dădea un oarecare aer familiar" , explic în timp ce îmi scarpin gânditor ceafa, "așa că am zis să descopăr mai multe informații".
"Păi, ca să știi, momentan nici noi nu deținem prea multe, dar evident că am preluat cazul și ne ocupăm de el", mă anunță fata."Totuși trebuie să existe un motiv ceva mai fundamental pentru care te interesează acest individ", începe ea să mă preseze din senin pentru a primi adevăratul motiv ce îmi stârnise interesul.
Tipic Elyei, ce să spun?
"Ți se pare atrăgător, hm, hm?" Mă prinde ea cu mâța în sac și îmi dă câteva coate în braț.
"Ce-i drept...arată bine, da", îi destăinui părerea mea personală.
"AHA! Știam eu! Te cunosc prea bine! Ți-ar plăcea să ai un iubit ca el, un bad boy de genul, nu? Ca să nu mai vorbim de faptul că are un corp formidabil și ai văzut și tu cu câtă iscusință și istețime se cățăra pe clădirile alea, dar era și așa un gentleman cu doamnele. E cel mai galant mafiot pe care l-am întâlnit vreodată în toată cariera mea de polițistă și..."
Fata este brusc întreruptă de Namjoon, care tușește iritat pentru a îi atrage atenția Elyei. Comisarul îi aruncă o privire serioasă, ea reușind probabil să scoată la iveală gelozia din iubitul ei.
CITEȘTI
Șoimul Negru: 𝙫𝙤𝙡𝙪𝙢𝙪𝙡 𝙄
Mystery / ThrillerDupă un an de căsnicie armonioasă în care Sebastian își trăise viața ca pe un vis frumos ce îl făcuse să atingă cele mai înalte culmi ale fericirii, începe acum să își schimbe atitudinea față de soțul său, Jimin, ce nu îi mai inspira la fel de multă...