»--20. ℓเɓε૨тαтε--▹

43 5 5
                                    

ZIUA URMĂTOARE:PERSPECTIVA LUI NAMJOON:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

ZIUA URMĂTOARE:
PERSPECTIVA LUI NAMJOON:

  Eram alături de Sebastian și Jimin, așteptând-o pe Elya să iasă din sala de examen. Copleșit fiind de emoție, nu am închis un ochi toată noaptea. Am stat și m-am uitat la iubita mea cum răsfoia pe ultima sută de metri cărțile de pregătire pentru examen, cât nu le-a răsfoit o lună întreagă. Toată așteptarea asta îmi dădea bătăi de cap. Mă plimbam neîncetat prin încăpere, de puteai crede că și eu urma să dau examen.
"Joon, calmează-te! Am amețit doar uitându-mă la tine", se plânge Jimin.
"Nu pot să mă calmez! Acuși se încheie și ultima probă. Ar putea ieși în orice clipă", constat uitându-mă la ceasul de pe perete și continui să mă rotesc prin sală ca un titirez.

Câteva minute mai târziu o văd pe fată ieșind din examen cu o față necăjită, alături de alți colegi de ai săi.
"Ei?" Întreabă Sebastian ridicându-se de pe scaun și mergând înspre fată, deși probabil ca și mine, citea răspunsul pe chipul ei mohorât.
"Am picat...", ne vorbește cu nu prea multă intonație în glas, însă un mic zâmbet poznaș de pe chipul ei încă îmi dădea speranțe "...din picioare când am văzut că am promovat toate probele!" Continuă cu entuziasm și scoate de la spate diploma de admitere, moment în care eu, Seby și Jimin năvălim asupra ei ca să o îmbrățișăm și să o felicităm.
"Asta înseamnă că de astăzi ești în mod oficial polițistă!" Exclamă Seby.
"Cam așa", îi dă ea dreptate.
"Bravo, dovlecel! Știam că poți!" O prind de umeri și o zgudi ca pe un pom fructifer, după care îi umplu fața de pupici."Sunt atât de mândru de tine!"
"Iar eu mă simt atât de împlinită că în sfârșit am scăpat de orele suplimentare de practică și de nesuferitul de Yoonhung! Yoohoo!!!" Exclamă, fiind în culmea fericirii.
"Puțin respect față de antrenorul tău, domnișoară Jefferson! Și e domnul Yoonhung pentru tine!" O cert.
"Puțin îmi pasă de el! Nu-l suport! E un tip țâfnos, rotofei și cicălitor!" Nu ezită să zică sincer ce crede despre ofițer, lucru ce îi amuză pe Sebastian și Jimin.
"Elya!" Îi atrag din nou atenția, dar fetei nu pare să-i pese.
Aceasta țopăie bucuroasă spre ieșire, noi mergând agale în urma sa.

  Ajunși afară, suntem întâmpinați de un ofițer care vine grăbit spre mine, ținând în mână un plic.
"Domnule comisar, aveți o scrisoare de la FBI", mă anunță și mi-o înmânează de-ndată ce ajunge în dreptul nostru, toată bucuria parcă risipindu-se, fiind subit înlocuită de emoție.
Într-adevăr așteptam o scrisoare de la ei, însă nici prin cap nu îmi trecuse că o voi primi într-un timp atât de scurt. Era vorba despre răspunsul lor în legătură cu declarațiile depuse în favoarea lui Sebastian, declarații care îi dovedeau nevinovăția. Eram tare îngrijorat ținând cont de faptul că Sebastian fusese trimis la penitenciar din cauza mea. El a susținut că este vinovat, iar astfel nu mi-a dat de ales și am fost nevoit să-l arestez, însă în fond era doar o mărturie mincinoasă.
Aseară, toți ofițerii ce au fost de față la incidentul cu Black Falcon de la pod, au completat câte o declarație prin care susțineau că Sebastian a fost de față și că nu el era banditul, după care am trimis acele declarații la FBI, așa cum mi s-a cerut cu o zi în urmă.

Șoimul Negru: 𝙫𝙤𝙡𝙪𝙢𝙪𝙡 𝙄Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum