»--4.૨เѵαℓเтαтε เɳ เµɓเ૨ε--▹

62 8 49
                                    

PERSPECTIVA LUI JIMIN:CONVORBIRE TELEFONICĂ DITRE JIMIN ȘI PARK HYUN-SOO:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

PERSPECTIVA LUI JIMIN:
CONVORBIRE TELEFONICĂ DITRE JIMIN ȘI PARK HYUN-SOO:

"A încercat să mă păcălească", îi dau de știut.
"Și ce ai făcut?"
"L-am ucis", mărturisesc plin de regrete.
"Bun! Văd că începi să îți iei treaba tot mai în serios", îmi vorbește cu mândrie.
"Tată! Am mai discutat despre asta! O
fac doar pentru că mă obligi tu! Nu sunt un om cu sânge rece!" Zic aproape țipând în receptor.
"Atâta timp cât îți faci treaba, e irelevant dacă o faci de frică sau pentru că trebuie. Acultă-mă, Jimin", începe el din nou pe o intonație mai severă de această dată."Trebuie neaparat să îmi faci rost de marfă! În caz contrar, să știi că și ăsta e un motiv pentru care să te fac tocăniță".
Mă încrunt la replica sa. Știa destul de clar că nu e vina mea că nu am reușit să îi fac rost la timp de cocaina cerută.
"Nu sunt eu vinovat că a încercat să ne fure! Ești conștient de asta presupun!"
"PUȚIN ÎMI PASĂ!"Se pierde cu firea."Ascultă bine ce îți zic acum! E ultima ta șansă! O să vorbesc cu alți tipi de la care poți face rost de marfă, iar după ce negociez cu ei, o să trimit pe cineva să îți dea suma de bani pe care o vor la schimb! Sper că m-am făcut înțeles!"
"Da, da, da!" Răspund flegmatic și închid apelul fără ca măcar să îmi iau rămas bun. Nu îl mai puteam suferi pe omul ăsta, cu toate că era tatăl meu.

CÂTEVA ORE MAI TÂRZIU, ÎN ACEA DIMINEAȚĂ:

Mă trezesc înaintea soțului meu și îmi fac rutina de dimineață. După un duș rece și relaxand ce mă ajută să mă destind și să mă simt mai energic, îmi pregătesc o ceașcă de cafea, fără de care care nu îmi plăcea să îmi încep dimineața.
Merg să ridic din fața ușii ziarul pe care îl aducea poștașul în fiecare zi de sâmbătă, desigur, acesta nelipsind nici de această dată de pe preșul din fața casei. Strâmb din nas și mă aplec să îl ridic de pe jos, după care mă întorc în camera de zi. Nu eram eu mare fan al ziarelor, mai ales că în principiu conțineau doar minciuni duse la extrem, din când în când cu mici părți de adevăr, în scopul de a atrage atenția cititorilor naivi.

Iau loc în fotoliul pufos din living de lângă șemineu, într-o mână ținând ceașca de cafea, iar în cealaltă mirobolantul ziar. Mă fac cât mai comod și decid să mai lenevesc cât încă mai apuc, căci din clipă în clipă se putea trezi și Sebastian, care nu mă surprindea dacă ar fi avut din nou chef de ceartă. Până la urmă, scandalul era la ordinea zilei în casa asta. Deja mă obișnuisem.

Iau o gură de cafea cu care mă și înec atunci când văd articolul și poza de pe prima pagină din ziar:

" Black Falcon
a revenit cu o nouă crimă!

După ce un cetățean l-a surprins într-o fotografie pe periculosul mafiot căutat de lege alergând pe acoperișul unei clădiri de la marginea orașului, polițiștii susțin că au găsit un trup neînsuflețit la nici 1 km distanță.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Șoimul Negru: 𝙫𝙤𝙡𝙪𝙢𝙪𝙡 𝙄Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum