aylar sonra
berkle son sınavları da verip okuldan çıktık. şu saatten sonra siksen okula gelmeyiz zaten.
"abi neyse iyi kötü geçiyoruz. şu sınava da girip çıkarız dakikalık iş. sen zaten konservatuvar çok bişi istemiyo. ben de açıktan bile yazarım banane ben portakal satıyorum abi." dedim.
Berk,
"aynen abi önemli olan hatunlarımız şimdi. ne zaman çıkıyor bu çocuk?""bak öyle mi sorulur hıyar oğlan. ne zaman prenses Miray hazretleri dünyaya teşrif ediyor dersin." dedim.
Berk,
"doğru dedin abi. Miray da güzel isim koydunuz hem simayla da yakın. kız kendini uzak hissetmez.""ne uzak hissetcek evde atçılık oynuyoruz hele bi hissetsin. tüm eşofmanlarım dizlendi." dedim gülerek.
Berk iç çekerek okula baktı,
"vay be şu okula ilk geldiğinde dedim ulan ne zıpır bundan adam olmaz. şimdi 2 kız babası oldun 9 ayda." dedi gülerek.sonra karnıma vurarak,
"yakında baba göbeği bırakırsın." dedi gülerek."hadi ordan sixpacklerime dokunma. bırakırsan sen bırakırsın göbek hayvan gibi yiyorsun." dedim.
Berk,
"biz hatunla dolanıcaz her yeri.""bak kardeşim evlilik kral kurumdur tamam mı. bi kere soyadımız aynı yani yüzüğü görüyor musun? ne demek bu ben denize aidim demek." dedim yüzüğümü göstererek.
ben bile 10 ay önceki canı tanıyamıyordum.
Berkin telefonu çaldı,
"aha benimki arıyor.""Zeynep, sevgilimm." dedi neşeyle.
Zeynep bağırarak konuşuyordu sesi bana bile geliyordu. ve evet Zeynep sesine kavuştu ama bu kadar minnak bi kız için sesi fazla kalındı.
"nerde bu can ulaşamıyoruz. deniz beni terketti çocuk doğuyor diye ağlıyor. şu canı bul boğazlarım yoksa."Berk,
"can yanımda sınava girerken telefonu kapatmış salak." dedi. Berkin daha fazla konuşmasına fırsat vermeden elinden aldım telefonu."Zeynep ver karımı telefona hadi." dedim telaşla.
Zeynep,
"olmaz sancısı var çok kötü hoparlöre alıyorum konuş." dedi."denizim bırakır mıyım seni ben öyle saçma sapan düşünme bak miray üzülür içerde." dedim.
deniz,
"can salak mısın koş gelsene suyum geliyor." diye çığlık attı..
.
.
.3 ay sonra ..
bir gecede bir bebek kaç defa ağlayarak uyandırabilir? 2 mi? 3 mi? bu sayının rakam olmasını ben de çok isterdim ama bu gece ben 7 deniz 5 olmak üzere toplamda 12 defa ayağa kalktık.
böyle dedim diye hemen korkmayın. Miray hanımda son günlerde gaz sıkışması var. öyle böyle değil ama hem alttan hem üstten.
13. kez ağlayışına ben kalktım deniz tüm gün zaten evde mirayın nazını çekiyordu ben şirkete giderken. (ailemizin portakal şirketine yani) o yüzden gece nöbetleri bana aitti.
Miray çığlık atarken deniz "mmmmmmm?" diye seslendi ama artık yorgun olduğu için geri uykuya daldı.
mirayı kucağıma aldım ve hemen ağlaması kesildi. çünkü zaten bana düşkün biliyoruz bunu.
"kız hemen velveleye verme ortalığı. annenle benim birlikte uyumamı kıskanıyorsun biliyorum ama yapcak bişey yok yani."
ben kızımla tatlı tatlı sohbet ederken denizin telefonuna bildirim geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUTSAL BAKİRE - DEVAM (TAMAMLANDI)
General Fictionfazlabeyniniyorma hesabı yan hesabımdır takipçilerim arasında da görebilirsiniz.