lâl: kimsin?
berk: ben berk, canın arkadaşıyım? sana ihtiyacımız var.
lâl: kim olduğunu tabi ki biliyorum, ben her şeyi bilirim. ne işi?
berk: bekle, ne? neyse burda anlatamam, görüşmeliyiz.
lâl: benim kurduğum programa kimse sızamaz.
berk: sana nasıl güveneyim?
lâl: başka şansın var mı?
berk: anonim olmak zorunda mısın?
lâl: evet.
berk: gerçek ismin mi bu?
lâl: salak mıyım senin gibi? saf gibi ismini verdin hemen. bu kafayla deep webe girme zksndnsndkks.
berk: neyse ne. mesajlaşacak mıyız?
lâl: evet. olayı anlat.
berk: birinin telefonunun hecklenmesi gerekiyor.
lâl: samsungsa çok kolay ya da androidse... ama apple zorlar. güvenlik sistemi çok farklı.
berk: bilmiyorum ki.
lâl: bilmeden mi yazdınız? neyse telefonun numarası var mı?
berk: o da yok.
lâl: elinizde hiçbir şey olmadan yazmışsınız. kimi hackliyoruz?
berk: bir adam, bizim okulda hademe. gerçi adam demeye şahit ister.
lâl: sizin okuldaki hademe ne alaka?
berk: amacımız adamın müebbet yemesini sağlamak. bir kız çocuğuna tecavüz edecek. perşembe gününe kadar vaktimiz var.
lâl: şaka mısınız? ülkedeki adalet sistemini bilmeden kurdunuz heralde böyle bir planı. insanlar tecavüzden müebbet yemiyor. hatta bazen girmiyorlar bile. takım elbise giyip hakim karşısına çıktıklarında, "şeytana uydum", "beni tahrik etti." deyip sıyrılıyorlar.
berk: eğer adam hapse giremezse arkadaşımız onu öldürecek. arkadaşımız yıllar önce o hayvanın şerefsiz ettiği ve hayatı kararmış bir kız.
lâl: bu plan kimindi? adam ölse daha iyi.
berk: benim planımdı.
lâl: arkadaşın çok yakın arkadaşın mi?
berk: hayır. olaylar şöyle gelişti. ben boş derste hademe odasının yanındaki odadan top alacaktım. içerden bir ses duydum. istemsizce bi kuvvet çekti dinlemem için. sonra koltuğun gibi sınıfa yakın arkadaşımı çağırdım. işte seni bize öneren can. onla dinledik. adamın perşembe günü 12 yaşındaki bir kız çocuğuna tecavüz edecek olması köpürtmüştü bizi. sonra can bana anlatmaya başladı. arkadaşımız deniz küçük yaşta tecavüze uğramış ve ailesi tarafından kendisinin yaptığı düşünülerek reddedilmiş. küçüklükten beri bu adamı öldürme emeliyle yaşamış. ama o adam ölümü bile haketmediği için ve deniz bunun için hapse girmesin diye böyle bir plan kurmaya çalıştım.
lâl: vay canına. etkilendim. dünya üzerinde iyi insanlar kaldı demek ki. ama sizden bir tavsiye bu adamı tecavüz üzerinden şikayet edemezsiniz.
berk: o zaman arkadaşım katil olur. üstelik kızın babası arkadaşına pazarlıyor ikisinin de girmesi lazım.
lâl: size yardım edicem. ama bu şekilde olmaz. yarın sabah 4te attığım konumda olun.
berk: sabah 4 mü? 04.00 olan dörtten bahsediyoruz demi?
lâl: ben gece yaşarım. gündüz uyurum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUTSAL BAKİRE - DEVAM (TAMAMLANDI)
Ficção Geralfazlabeyniniyorma hesabı yan hesabımdır takipçilerim arasında da görebilirsiniz.