son

145 4 5
                                    

can

odamızda beşiği sallıyordum bir yandan da mirayla kendimce sohbet ediyordum. deniz gittiğinden beri gözlerim çıkacaktı ağlamaktan.

acaba batuhanın yanında mı şimdi? o piçin kurusu denizi almıştı benden. bir kez daha.

"Miray kızım. eğer annen sizi alıp giderse temelli, ona çok iyi bak tamam mı. kimsenin üzmesine izin verme. annen sizi bırakmaz alır yanına korkma sakın tamam mı?" dedim.

"ben seni de bırakmam can." dedi deniz. bi saniye deniz? başımı çevirdiğimde denizi gördüm ağlıyordu. yanıma geldi koşarak, ayağa kalktım.

"deniz?" dedim gözlerim dolu dolu. "hayal mi bu? deliriyor muyum ben?" dedim.

sarıldı bana. içime su serpti.

"can özür dilerim. aptallık ettim." dedi hıçkırarak.

belinden tuttum geri çekerken. göz yaşlarını sildim parmaklarımla.

"şişştt. geçti her şey." dedim alnından öperek.

"can."

"öl de öleyim deniz." dedim bütün içtenliğimle.

"can, ben..."

"sen?"

"can ben sana aşığım. en başından beri. gövdemden parmak uçlarıma kadar. bunu yeni anladım. bunca zaman üzdüm seni hep." dedi gözyaşlarıyla.

"olsun sevgilim. geç olsun, güç de olsun. yeter ki kollarımda ol." dedim gülümseyerek.

"can ben hazırım." dedi gözlerimin içine bakarak.
bana cennetin kapılarını aralamıştı. kalbini avcumun içine bırakmıştı.

bakışları dudaklarıma kaydı. bütün vücudum alev aldı bakışlarıyla. dudaklarıma kapandı, elleriyle yüzümü kavradı.

dudaklarını araladım birbirine kenetledim. belinden sarıp kendime çektim. öpücüklerimiz derinleşmeye başladığında ellerini karnımdan kayarken hissettim. tshirtümün altına aldı parmaklarını ve karnımda gezdirdi ellerini.

dokunduğu her yer alev alev yanıyordu, karıncalanıyordu, kıvılcımlanıyordu, donuyordu da buz kesiyordu.

ani bir hareketle tshirtümü sıyırdı yukarı doğru. çıkarırken yardım ettim ve ben de omuzlarından hırkasını sıyırdım. öylece yere düşmüştü hırka da tıpkı yere fırlattığımız tshirt gibi.

aletinin üzerinden bile ince belinin sıcaklığını hissedebiliyordum. karşısında hem kontrolü kaybediyor hem de üzerinde garip bir kontrol sağlıyordum.

kalplerimi, o kadar hızlı atıyordu ki bunu hissedebiliyorduk. beni yatağa doğru itmeye başladı. yatağa oturduğum o da bacaklarımın üzerine oturmuştu.

atletinin içinden kavradım belini ve kendime bastırdım.

dans eder gibi sevişiyorduk. bedenlerimiz birbirine öyle uyumluydu ki. aylarca bu anı beklemiş gibi, yıllarca susuz kalmışçasına öpüyorduk birbirimizi.

atletini daha fazla dayanamayıp soydum. tenlerimizin birbirine değmesi gerekiyordu artık. kadınlarımız birbirine değince ikimiz de ürperdik.

öpücüklerim dudaklarından boynuna kaydı. hafif ve tatlı bir şekilde inliyordu ben ıslak ıslak öpücüklerimi bırakırken. kokusu başımı döndürüyordu. boynunda kaybolurken altındaki şortu sıyırdım.

beni itti ve tamamen yatağa yatırdı. eşofmanımı indirirken muazzam ortamın etkisinden etkilenen dikliği gördü ve bana bakıp yan yan sırıttı.

KUTSAL BAKİRE - DEVAM (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin