Rose seděla u sebe v pokoji a přemýšlela nad svým vztahem s Abraxasem. Dřív byli nerozlučná dvojka, která by položila život za toho druhého. I když to nechtěla přiznat nahlas jejich bratr ji skutečně chyběl. Chyběl ji ten čas co spolu strávili, kde řešili všechno možné a plánovali si společnou budoucnost. Ani si neuvědomila, kdy začala brečet, ale rozplakala se. Možná by ten vztah mohla zkusit zachránit? Přece stále jsou rodinu, sestra a bratr, dvojčata. Najednou se ozvalo zaťukání na okno a uviděla tam černou sovu. Píšou ji rodiče? Došla k oknu a vzala si od sovy dopis. Tu sovu v životě neviděla. Hned jak si vzala dopis, tak ta sova hned odletěla.
Rose Malfoyová,
tvoje rodina zničila tu moji. Za to už konečně zaplatíte. Připravte se na pomstu, která přijde už zítra. Vaše rodina bude zničená a zaplatí. Buď tak hodně a vzkaž to svému odbornému bratrovi.Rose se na ten dopis podívala vystrašeně. Co to má znamenat? Věděla, že její rodina má desítky nepřátel, ale nikdy nevěřila, že to přijde do tohoto bodu. Rychle našla pergamen, vzala si svůj brk a napsala vzkaz svému bratrovi, ať si toto okamžitě přečte a že se musí sejít, že ona mezitím napíše rodičům a sdělí jim co se stalo.
***
Mezitím ve velké síni si Shannon sedle vedle Hermiony a ignorovala pohledy svých přátel. ,,Shannon," zašeptala starostlivě Hermiona. ,,Ty jsi byla s Orionem celou noc?" Shannon se na ni šokovaně podívala. Jak o tom ví. ,,Raddle řekl, že udělal kouzlo a zjistil, že jsi byla celou noc s Orionem, Walburga podle něho zuřila, že se Orion včera nevrátil na pokoj."
Raddlea se ušklíbl. ,,Reedová se nezdá, že by něco měla s někým, kdo je zasnoubení? Walburga je schopná tě zabít, drahá Reedová" řekl a hravě si povzdechl.
,,Jako kdyby tě to zajímalo, Raddle," štěkla na něho Shannon a potom se podívala na Hermionu a svoje přátelé. ,,Omlouvám se, měla jsem vám dat vědět kde jsem. Mrzí mě, jestli jste si o mě dělali starosti."
,,Důležité je, že jsi v pořádku. Ale nezačínej si nic s Blackem hlavně, máš na lepšího" řekl starostlivě Lazarus.
V tu chvíli vešla do velké síně naštvaná, hodně naštvaná Walburga Blacková a rychlým krokem si to mířila přímo ke Shannon. ,,TY MRCHO!" zakřičela, tak nahlas, že ji určitě slyšel každý až v Prasinkách. ,,JAK JSI SI MOHLA DOVOLIT STRÁVIT NOC S MÝM SNOUBENCEM!"
,,Wal, uklidni se. Všichni se na tebe dívají," řekl neklidně Raddle a rozhlížel se okolo sebe. ,,Tohle ti za tu scénu nestojí."
,,REEDOVÁ SE VYSPALA S ORIONEM, TOME! ORION MĚ PODVEDL S TOUTO MRCHOU!" křičela Walburga. Shannon ji sledovala a ztratila sílu cokoliv říct. Neměla to dělat, byla to chyba. Nikdy se s Orionem neměla vyspat a teď to bude vědět celá škola.
,,Já," zašeptala tiše Shannon. ,,Omlouvám se, byla to chyba. Obří chyba. Které lituji já a lituje toho i Orion. Nikdy jsme nechtěli, aby se to stalo. Už kvůli tomu, že ty a Orion jste zasnoubení. Máš právo mě nenávidět, ale já ti slibuji, že se už k tvému snoubenci nikdy nepřiblížím."
Walburga si naštvaně odfrkla. ,,Nevěřím ti. Jak bych ti taky mohla věřit? Ale já ti slibuji, že za to zaplatíš, Reedová" řekla chladně a potom naštvaným krokem odešla.
,,Nedovolím, aby ti ublížila, Shannon" řekla vážně Hermiona.
,,Hlídej si teď záda, Reedová. Nikam nechoď sama a s Orionem vůbec nemluv, ignorujte se. Já se pokusím Wal přesvědčit, aby tě nechala žít" řekl klidně Raddle a ladným krokem potom odešel.
,,Nechceš raději dneska zůstat na pokoji? Máme hodně hodit se Zmijozelem" ozvala se starostlivě Grisha.
,,Omluvte Shannon a omluvte i mě, zůstanu taky na pokoji a jestli Blacková přijde, tak ji nakopu zadek" řekla vážně Hermiona a vyměnila si se Shannon upřímný úsměv.
,,Děkuji" zašeptala tiše Shannon a bylo ji zle. Od srdce ji bylo zle.
ČTEŠ
Skrytá temnota
FanfictionHermiona se ocitla v minulosti, kde poznává hned několik známých tváří. Zmijozelský princ ji chce získat pro sebe. Jakto všechno dopadne a co Hermionu donutí cestovat do minulosti? A jak to všechno dopadne a co všechno se stane ?