Dobrý den, slečno GrangerováPřed týdnem jste nám poslala žádost, ať prověříme váš původ a to jsme taky udělali a zjistili jsme hned několik věcí. Nejste mudlovského původu, vaši rodiče si vás adoptovali vaši rodiče jsou Jack Mclaggen a Laura Tortová, jste nevlastní sestra Cormaca McLaggena.
Jack Mclaggen je syn Grishy Mclaggenová a Lazaruse Smithe, vaše babička a dědeček se rozhodli nechat příjmení po vaši babičce, protože se ho nechtěla z nějakého důvodu vzdát. Takže jste dědička Nebelvíru i Mrzimoru, protože vaše babička Grisha Mclaggenová byla dědička Nebelvíru a váš dědeček Lazarus Smith byl dědicem Mrzimoru. Avšak předkové ze stany vaši matky jsou taky vskutku zajímaví, protože váš dědeček je sám Gellert Grindelwald a vaše babička je Ariana Brumbálová, jak se tito dva dali dohromady a měli vaši matku nikdo neví, jenom víme, že se vaši matky váš dědeček vzdal, aby byla v bezpečí.
Váš nevlastní bratr Cormac je nevlastní protože je adoptovaní, není to váš pokrevní bratr, takže vy jste jediná dědička Nebelvíru a Mrzimoru a vlastně poslední žijící dědička, když nepočítáme Voldemorta, který je dědicem Zmijozelu, ale právě teď je zavřen v Azkabanu a žádného potomka nemá, takže jeho rod zanikne a Zmijozel nebude mít dědice.
S vřelou úctou a pozdravem ministerstvo kouzel.
Hermiona nevěřila svojim očím, četla to asi desetkrát, ale ani jednou tomu nemohla uvěřit, ona je vážně dědička Nebelvíru a Mrzimoru?
Najednou uslyšela hlasitý smích, který patřil její nejlepší kamarádce. Ginevra Molly Weaslyová je její nejlepší kamarádka a vlastně tu byla vždycky pro ni, od války uběhl už jeden rok. Když se před měsícem rozešla s Ronem, tak byla velice smutná, ale Ginny tu pro ni vždycky byla a vlastně i Harry a ona si toho nehorázně moc vážila.
Její vztah s Ronem musel skončit a tím vlastně skončilo i Romione, které si podle několika lidí bylo souzeno, ale Hermiona už Rona nemilovala, nemohla být s někým koho nemiluje. Snažila se jejich vztah zachránit, ale nešlo to. Proto se s Ronem rozešla, ale on se na ni neskutečně moc naštval a od té doby je jejich vztah hodně napjatí, ale oba se snaží, aby byli aspoň přátelé jako kdysi.
Naopak pár Hinny je den ode dne víc a víc zamilovaní. Ginevra Molly Weaslyová a Harry James Potter k sobě prostě patří a společně překonají všechny překážky co jim osud nadělí, když bylo po válce, tak Harry si všechno dávala za vinu, ale Ginny mu několikrát řekla, že on za nic nemůže, že porazil Voldemorta, kterého nakonec ještě ušetřil a nechal jenom na doživotí zavřít do Azkabanu. Říkala mu, že je to hrdina, že zachránil celý kouzelnický svět od Voldemorta.
,,Zase přemýšlí,'' zasmála se Ginny, která právě pro sebe a Harryho chystala čaj ,,vůbec nás nevnímá'' dodala a ukázala na Hermionu.
Harry se zasmál ,,vzpomínáš na to, jak jsme si dodělávali OVCE a Hermiona tam pořád přemýšlela a ještě se spřátelila s Malfoyem, Zabinim, Nottem a Parkinsonovou?'' zavzpomínal na jejich poslední rok v Bradavicích.
Ano Harry Potter, Ginny Weaslyová, Hermiona Grangerová a dokonce i Ron Weasly nastoupili do Bradavice, aby si dodělali OVCE a měli tím vzdělání, které potřebují, i když Harry a Ron tam moc nechtěli, protože jim hned po válce byla nabídnuta práce, ale Hermiona a Ginny je přemluvily, ať tam jedou společně všichni čtyři naposledy.
,,Ahoj, lidi, co tady děláte?'' došel najednou i Ron Weasly, ale když si všiml svoji bývalé přítelkyně která rozhodně nad něčím přemýšlí ,,zase přemýšlí, co?'' zasmál se.
Najednou si však všiml dopisu, který Hermiona dala na stůl. Vzal si ho a začal číst, ale když ho začal číst, tak nevěřil svojím očím.
,,Rone, co to děláš?'' řekla najednou Hermiona, která jako by se teď probrala.
Ron zrudl vzteky ,,děláš si srandu, Hermiono! Co to má znamenta?'' zakřičel na ni. Harry a Ginny se na něho zmateně podívali. O čem to Ron mluví?
Hermiona se na Rona podívala prosebně, ať ji ten dopis vrátí, ale on ji ho nevrátil a tak to všechno začalo.
Doufám, že se vám tato část líbila. Rozhodla jsem se, že tato povidka. Bude vycházet každou neděli, protože mám několik části napsaných dopředu. A zatím jsem s tímto příběh spokojena. Jaký mate názory, vy? ❤️✨😻
ČTEŠ
Skrytá temnota
Fiksi PenggemarHermiona se ocitla v minulosti, kde poznává hned několik známých tváří. Zmijozelský princ ji chce získat pro sebe. Jakto všechno dopadne a co Hermionu donutí cestovat do minulosti? A jak to všechno dopadne a co všechno se stane ?