6.9.1943

428 16 0
                                    

Zuko zrovna šel do kuchyně, protože dostal na něco chuť, když uviděl svoji bývalou přítelkyni, která si ho zatím nevšimla.

Najednou si vzpomněl na tolik zážitků s ní, možná by si někdo myslel, že bude mit výčitky svědomí, ale nemá, teda už ne. Ze začátku je měl, protože i on miloval Walburgu, jako ona jeho. Ale smrt někoho blízkého člověka vážně změní.

Najednou si však všiml, že Walburga má taky namířeno do kuchyně, takže se nevyhnou a budou spolu muset mluvit.

,,Copak tady děláš, Blacková?" zeptal se hned Zuko, když vešel do kuchyně. Všiml si že sebou trošku cukla a chladně se na něho podívala ,,neboj, já přicházím v míru, vážně" dodal rychle, když její pohled jasně říkal, že ho na místě zabije.

,,Já bych se mohla zeptat na to stejné, Notte. Co ty tedy děláš?" její hlas zněl vážně chladně.

Zuko se tomu uchechtl ,,jdu si pro nějaké jídlo, protože jsem dneska téměř zatím nejedl a mám vážně hlad, nic jiného v tom nehledej" řekl klidně.

V tu chvíli tam přišel skřítek a donesl čaj ,,děkuji," řekla Walburga směrem ke skřítkovi, když ji podával hrníček s čajem ,,mimochodem, řekni Grangerové, že mi je ji upřímně líto, teď" dodala než ladným krokem opustila kuchyň.

Zuko se tomu opět jenom zasmál, ale pak se lehce zamračil. Proč je tak krásná? Vždycky byla tak krásná?

***

Emma a Euphemia seděly vedle sebe a řešily svatbu, která už bude za pár měsíců. Grisha a Rose si spolu povídaly a Grisha mluvila o Lazarusovi, no a Hermiona, Shannon a Nicole seděly vedle sebe a řešily všechno možné.

,,Stejně tomu nemůže věřit, že už za pár měsíců budu paní Potterová'' řekla Euphemia zamilovamě a myslela na svého snoubence.

Emma se tomu pouze zasmála, ale už k tomu nic neříkala, protože už se ji nechce řešit vztah jejího bratra.

,,Děvčata, zítra klukům spadnou brady až na podlahu, jak budeme nádherné! Takže udělala bych to tak, že bychom se šly připravit k Hermioně do pokoje, protože nakonec má pokoj sama pro sebe a má tam hodně prostoru, takže asi tak ve čtyři bych už šla k Hermioně, abychom se všechny nachystaly'' začala plánovat najednou Grisha.

,,Jo to by šlo'' souhlasila Hermiona a těšila se jak bude se svými novými kamarádkami.

Grisha se radostně zasmála ,,společně si to užijeme! Navíc naši partneři musí spadnout na zadek!''

,,Jinak bych vám chtěla říct, že mě pozval Wiglaf'' začervenala se Nicol a všechny holky se na ni překvapeně podívaly.

Emma se zasmála ,,tak tohle jsem nečekala, ale třeba nám tu vznikne nový pár'' mrkla na ni.

,,To ne! Já a Wiglaf jsme pouze přátelé!'' bránila se Nicol a naštvaně se podívala na Emmu, která to pronesla nahlas.

,,Něco uznejme, holky. Wiglaf i kdyby něco cítil k naši nádherné Nicol, tak si to nepřizná. Známe ho, navíc mně přijde, že se baví jenom s Grishou a Lazarusem" podotkla Rose a všichni s ní musely souhlasit, protože to prostě byla pravda.

***

Vzpomínka:

Draco Malfoy sledoval svoji přítelkyni, kterou tak strašně moc miloval, miloval ji tak strašně moc. Zemřel by pro ni, ale zatím spolu být oficiálně nemůžou. Je strašně rád, že je tu s ní Hermiona, protože kdyby cokoliv, tak ji Hermiona ochrání.

Kate ho navždy změnila a on sám tu změnu na sobě vidí, miluje ji a jinou dívku si po svém boku nedovede představit.

,,Draco, svět tě volá" zavolala na něho s velkým úsměvem Kate.

Draco k ni došel a hned ji hluboce políbil, protože v tu chvíli nic jiného nepotřeboval. Nic.

,,Miluju tě, chci abys to vždycky věděla," řekl upřímně ,,jednoho se budeš Malfoyová" dodal.

,,Já miluji tebe, Draco Malfoyi. Jsi jediný kluk, kterého chci mít po svém boku a jednoho dne s nim mít rodinu" zašeptala Kate a myslela to smrtelně vážně.

Hermiona je sledovala s velkým úsměvem na tváři, protože si ještě před rokem nedovedla Draca Malfoye představit takto. Kate a láska k ní Draca neskutečně moc změnila.

,,Můj syn se bude jmenovat Scorpius," začal, ale Kate ho bouchla do ramene.

,,Ty už plánuješ jména našich dětí? Fajn, ty vybíráš kluka a já holku, no a holka bude Dorothea" řekla Kate.

,,Dorothea? Tak se jmenovala mého kamaráda prababička," řekl najednou Draco a když si všiml Hermiony pohledu ,,Theova prababička, Theodora Notta. Když jeho dědeček přišel o svoji matku, tak se neskutečně změnil k horšímu, ale každý kdo přijde o matku, tak ho to nějak změní"

Skrytá temnotaKde žijí příběhy. Začni objevovat