31.8.1999

809 41 2
                                    

Ginny chytila Harryho za ruku a smutně se na něho podívala ,,to jsme přehnali, musíme ji jít najít!'' řekla rozhodně.

Nemohla tomu uvěřit co udělala, Hermiona je její nejlepší kamarádka a určitě měla svůj důvod, proč jim to neřekla. Oni ji však nevyslechli a místo toho se do ní naváželi. Cítí se jako ta nejhorší nejlepší kamarádka na světe.

Hermiona tu pro ni vždycky byla, když se trápila kvůli Harrymu, když se rozešla s Deanem, vždycky tu pro ni byla. A ona místo toho aby ji to oplatila se zachovala tahle. Nemůže tomu vážně uvěřit.

,,Máš pravdu, Ginny. Přehnali jsme to a ve velkém, musíme ji jít najít. Ona si tohle nezaslouží, nezaslouží si to jak jsme se k ní chovali. A to s Kate byla podpásovka, všichni moc víme, jak měla Kate ráda a považovala jí taky za nejlepší kamarádku, tak moc mě mrzí, že jsme ji zachránili a došli jsme až bylo pozdě'' řekl smutně Harry.

Harry ani Ginny nečekali na to co řekne Ron a vydali se Hermionu hledat, ale neměli nejmenší tušení kam by mohla jít.

***

Hermionu hledali asi tři hodiny, než to vzdali. Ginny i Harry byli zklamaní, že ji nenašli a neomluvili se jí, ale věří, že se vrátí. Nakonec bydlí v Doupěti, takže se musí nakonec vrátit.

Když se vrátila do Doupěte, tak tam byla paní Weaslyová a káravě se na Harryho s Ginny podívala. Nemohla tomu uvěřit, jak se k Hermioně zachovali. Chápe, že jim to Hermiona asi měla říct, ale to není důvod aby se k ní chovali, tak ohavně. Navíc jenom kvůli nim odešla a nikdo neví kam, ani kdy se vrátí.

,,Našli jste Hermionu?'' zeptala se hned paní Weaslyová, ale Ginny smutně zakroutila hlavou že ne. Paní Weaslyová si povzdechla ,,Hermiona je křehká dívka s velkým srdcem. V každém se snaží vidět něco dobrého, i když tam nic není. Byla tu vždycky pro vás a vy jste se zachovali tahle, zklamali jste mě. Teď mě prosím omluvte, jdu za Arturem, který je ještě v práci'' řekla a pomalým krokem se od nich vydala pryč.

Ron seděl v křesle a nehorázně moc si to vyčítal. Hermionu přece jenom miloval z celého srdce a vždycky pro ni chtěl jenom to nejlepší, když ji nechali na Malfyo Manoru, tak si myslel, že zešílí, ale ona sama si to přála, protože kdyby tam on a Harry zůstali, tak by Voldemort vyhrál a Harryho by zabil.

,,Myslíte, že se ještě dneska vrátí?'' zeptal se smutně Ron a podíval se na Harryho s Ginny, kteří si sedli kousek od něho na gauč.

,,To nevím, Rone. Ale doufám, že ano'' povzdechl si Harry smutně.

Ron si schoval obličej do dlaní. Jak ji mohl něco tak hnusného říct? Nazvat ji mudlovská šmejdko, i když to vlastně není pravda. To vážně v té chvíli klesl tak hluboko?

***

Hermiona se zrovna nacházela v lese a nehorázně moc brečela. Tak moc ji to mrzelo, mrzelo jí to, jak se její nejlepší přátelé zachovali. Tohle od nich rozhodně nečekala. Nečekala od nich že se takhle zachovaní.

Na jednu stranu čekala, že se budou zlobit, že jim nic neřekla, ale rozhodně nečekala, že se budou zlobit tak moc. Přece jen už tolik let byli nejlepší přátelé, už tolik let stáli po boku toho druhého.

Najednou si však všimne něčeho zvláštního na zemi, chtěla se podívat co to je, ale najednou se zvedl strašně vítr a všechno se začalo třást, jako kdyby bylo zemětřesení. Najednou se kolem ní začalo všechno motat a ona viděla tolik postav co kolem ní probíhalo, ale nikdo si ji nevšiml a ona nemohla na nikoho promluvit, ani se ho dotknout. V tu chvíli ji došlo co se děje. Cestuje do minulosti, ale proč?

Skrytá temnotaKde žijí příběhy. Začni objevovat