Hermiona, Grisha, Emma a Nicol společně seděly ve Velké síni a všechny přemýšlely, kde by mohla být Shannon. Měly o svoji kamarádku strach. Grisha byla tak rozhozená, že nikdo nevěděl kde je její kamarádka, tak si ani nevšimla, že přišla Rose v doprovodu Lazarusem, který zmateně svoji přítelkyni sledoval. Nereagovala na žádné jeho zavolání.
,,Shannon se ztratila," zašeptala tiše Hermiona. ,,Včera večer se po plese nevrátila. Máme o ní všechny strach a to ohromný."
,,Hermiona si myslí, že bude v pořádku, ale mám zvláštní pocit," zamumlala neklidně Grisha a konečně si všimla svého přítele. ,,U Merlina, jak dlouho tam už stojíš?"
Lazarus se pouze ušklíbl a jemně ji políbil. ,,Shannon bude určitě v pořádku. Ona se o sebe umí postarat."
,,To bych moc netvrdil," najednou se u nich objevil budoucí Pán zla. ,,Byla s Orionem, Walburga je protivná, protože její snoubenec se v noci nevrátil do zmijozelské koleje. Použil jsem jednoduché kouzlo a zjistil jsem, že Shannon a Orion spolu strávili noc."
,,Lžeš!" štěkla na něho hned Rose. ,,Shannon by nikdy nic takového neudělala!"
Možná to byl osud, ale v tu chvíli do Velké síně vletěla Shannon, která rychle navštívila svůj pokoj a rychle se oblékla do něčeho, co nejsou společenské šaty, které měla na plese. Všichni její přátelé ji sledovali a sledoval ji dokonce i zmijozelský princ, který měl ve tváři spokojený úšklebek. Jeho pohled potom však spadl na Hermionu, na jeho snad budoucí královnu a trošku se zamračil. Neměla od něho náramek. Proč ho tu zatraceně neměla?
ČTEŠ
Skrytá temnota
Fiksi PenggemarHermiona se ocitla v minulosti, kde poznává hned několik známých tváří. Zmijozelský princ ji chce získat pro sebe. Jakto všechno dopadne a co Hermionu donutí cestovat do minulosti? A jak to všechno dopadne a co všechno se stane ?