Hermionu najednou osvítilo obří světlo a ona si dala ruce před obličej, protože to světlo bylo nesnesitelné. Najednou před sebou zahlédla usmívající se Kate, která ji podává ruku a neznačuje ji, aby šla dál.
Když Hermiona udělala krok, tak se všechno pod ní propadlo a ona cítila obří náraz. Když otevřela oči, tak si nebyla jistá kde to je. Ale po chvilce ji to došlo, nachází se v ředitelně, v ředitelně, která se nachází jedině v Bradavicích. Ale na obraze ředitele nebyl Albus Brumbál, ani Severuse Snapea, nebo Minervy Mcganagallové, ale byl tam obraz ředitele Dippeta. V jaké době sakra je? A proč se objevila zrovna tady?
,,Albus měl nakonec pravdu, ale na druhou stranu Albus má vždycky pravdu. Neměj strach Hermiono, všechno dopadne dobře. Nějakým záhadným způsobem si se objevila v minulosti. Já jsem ředitel Dippet a vítám tě v minulosti, Hermiona Grangerová dědičko Nebelvíru a Mrzimoru. Tvoje babička i dědeček jsou v této době a dokonce jsou studenti v Bradavicích, nacházíš se v roce 1943. Neměj obavy, časem zjistíme jak tě dostat zpátky do tvoji doby, ale než se tak nastane, tak budeš studovat tady společně s ostatními, ale teď předám slovo Albusovi a já se půjdu podívat, protože za pár hodin dorazí všichni tvoji spolužáci'' dokončil svoji dlouhou řeč ředitel Dippet a odešel z ředitelny, kde teď byla jenom Hermiona a profesor Brumbál.
Brumbál se na ni zvědavě podíval ,,podle všeho jsi moje praneteř, že ano? Velice rád tě poznávám, Hermiono. Chtěl bych tě varovat před pár věci, v této době studuje v Bradavicích i Tom Raddle. Je už tady, protože se nemá kam vrátit, takže mu bylo dovoleno i přes léto bydlet v Bradavicích, ale může si dělat co chce, protože nakonec má prázdniny. Dej si na něho prosím pozor, není v něm něco dobrého, i když to ty určitě moc dobře víš,''usmál se na ni a v očích se mu objevilo něco zvláštního ,,jsem šťastný, že tvoje babička je moje sestra Ariana, protože aspoň je tu po ní nějaká památka, i když tvůj dědeček je Grindelwald, což lehce nechápu jak se stalo, ale díky němu tu jsi ty, takže jsem za to dokonce i vděčný'' dodal a opatrně Hermionu obejmul.
Hermiona ho taky obejmul. Cítila se s ním v bezpečí, možná za to může to, že je to její rodina, nebo protože ho zná z budoucnosti, kde bohužel zemře. Tolik ji to mrzelo, že Albus Brumbál, její prastrýc zemřel.
,,Děkuji, můžu ti říkat strýčku?'' zeptala se ho zvědavě Hermiona a on se zasmál ,,ano, ale jenom když tam budeme jenom my dva, protože ostatní netuší o tom kdo jsi'' řekl vážně Brumbál.
Hermiona přikývla na znamení, že to chápe, protože to vážně chápala. Nemůžou ohrozit budoucnost.
***
Hermiona šla pomalým a ladným krokem z ředitelny, protože Brumbál ji řekl, že má před velkou síní zavazadla, které si dovolil ji koupit a za pomocí ředitele Dippeta ji všechno potřebné koupili, oblečení a tak dále.
Byla mu upřímně vděčná, protože nevěděla, v čem by tu jinak chodila. Najednou však do ní někdo vrazil a ona spadla na zem.
Když se pomalu zvedla, tak si všimla kdo teď už naproti ní stojí, naproti ní stojí sám Voldemort, Tom Raddle ,,neumíš dávat pozor na cestu?'' řekla trošku rozlobeně Hermiona.
,,Já neumím dávat pozor na cestu? To ty jsi vrazila do mě'' řekl a ušklíbl se na Hermionu, která se teď na něho mračila. Najednou se zamračil i on. Kdo to vůbec je? Takovou krásku by si určitě pamatoval, pamatoval by si něco tak krásného a dokonalého.
Ironicky se zasmála ,,samozřejmě, já vrazila do tebe. Vážně mi tu teď budeš lhát, Raddle? Já moc dobře vím jak to doopravdy bylo, to ty jsi vrazil do mě. Očividně potřebuješ brýle, ale neboj já ti je velice ráda koupím, pokud špatně vidíš'' odsekla mu Hermiona.
Raddle ignoroval to co řekla ,,takže ty znáš moje jméno, ale já neznám to tvoje. Kdo jsi a jaktože jsem tě nikdy neviděl?'' zeptal se ji zvědavě.
,,Tobě rozhodně nic říkat nebudu, Raddle! Jsi ten poslední s kterým bych chtěla mluvit! A teď když mě omluvíš, tak se musím jít na něco podívat'' řekla a bez toho, aby čekala co řekne, tak od něho odešla.
Tom ji ještě značnou chvíli sledoval a nemohl tomu uvěřit, ona se ho nebojí a nemá z něho respekt, nebo mu nepadá k nohám, jako ostatní holky? Tahle holka je něčím vyjímečná.
ČTEŠ
Skrytá temnota
FanfictionHermiona se ocitla v minulosti, kde poznává hned několik známých tváří. Zmijozelský princ ji chce získat pro sebe. Jakto všechno dopadne a co Hermionu donutí cestovat do minulosti? A jak to všechno dopadne a co všechno se stane ?