Když se všechny dívky vrátily z Prasinek, tak Hermioně došel vzkaz od Zuka, ať dojde k Velké síni.
Když tam konečně došla, tak uviděla Zuka opřeného o vchod do Velké síně a s velkým úsměvem na tváři, když k ní došel, tak najednou kouzlem vykouzlil nádherné růže, které měly barvu nebe ,,je jich přesně dvacet, protože jsem neskutečně moc šťastní, že jdeš se mnou zrovna ty na ples" řekl Zuko.
Nemá nejmenší co ji popadlo, ale pevně Zuka obejmula a potom mu věnovala pusu na tvář.
Na její tváři teď byl roztomilý úsměv ,,moc děkuji, Zuko," zašeptala ,,já upřímně nevím co na to víc říct" dodala a dívala se na svoje boty.
,,Nemusíš na to nic říkat, Hermiono. Já jsem pouze vážně šťastný, že se mnou půjdeš na ples, ale to už jsem dneska říkal" řekl Zuko.
Hermiona zvedla svoje oříškové oči a podívala se na něho, najednou však v jeho očích uviděla něco zvláštního ,,taky jsem ráda, že jdu s tebou na ples, Zuko" odpověděla upřímně.
,,Společně si ten ples užijeme, ano?" mrkl na ni Zuko.
,,Společně si to užijeme, Zuko"
***
Vzpomínka:
,,Takže dědeček tvého kamaráda byl hajzl?" zeptala se najednou zvědavě Kate, Hermiona zrovna spala, takže se Kate rozhodla svého přítele zeptat na toto.
Draco přikývl ,,ano, byl. Ale pak se to všechno změnilo zase" zašeptal.
,,Co se stalo, Draco?" zeptala se Kate.
On pouze zakroutil hlavou ,,teď o tom mluvit nechci, promiň" zašeptal.
Kate ho pevně obejmula ,,tvého kamaráda to taky hodně bolelo o tom mluvit?"
,,Ano, svého dědu miloval, ale pak se to vážně všechno neuvěřitelně změnilo a všechno bylo špatně"
***
Kate, Draco a Hermiona seděli vedle sebe. Užívali si chvíle, kdy Lucius, Narcissa, ani Belaxtrix nejsou na Malfoy Manoru.
,,Kdy se vrátí?" zeptala se tiše Hermiona.
,,Dneska večer" povzdechl si Draco a objal svoji přítelkyni.
Kate položila svoji hlavu na jeho rameno a smutně se zasmála ,,takže už jenom za pár hodin" zašeptala.
,,Ano, ale přijdu co nejdřív to jenom půjde, ano? Miluji tě" zašeptal Draco a něžně Kate políbil.
Najednou se však ozvala obří rána ,,DRACO MALFOYI CO TADY PRO SALAZARA DĚLÁŠ! NĚJAK TĚ PROKLELY! TOHLE BYL POSLEDNÍ DEN VAŠEHO ŽIVOTA, VY UBOHÉ MUDLOVSKÉ ŠMEJDKY!" ozval se najednou extrémně naštvaný hlas Luciuse Malfoye.
Kate se podívala extrémně vyděšeně na Draca a Draco zase na ni. Hermiona se zvedla a vedela co má udělat ,,lhala jsem vám, vím něco o Harrym a Ronovi, ale řeknu vám to jen tehdy, když Kate necháte na pokoji. To já Malfoye zasáhla kouzlem a donutila ho, chtěla jsem ho využívat, ale on nás prokoukl a chtěl nás zabít, nechápu jak váš syn může být tak chytrý" lhala Hermiona.
,,Ty tu zůstaneš," ukázal na Kate Lucius a potom mě chytil za rameno ,,a ty zažiješ muka!" zakřičel směrem k Hermioně.
Kate chtěla něco říct, ale Hermiona se na ni přísně podívala, takže byla potichu. Draco se na ni smutně usmál a následoval svého otce a Hermionu.
***
,,Ty malá mrcho!" křičel Lucius a při tom Hermionu mlátit z nosu ji tekla už hromada krve ,,teď nám řekneš pravdu!",,Harry a Ron věděli kde je jeden viteal, zjistili to tady, jeden viteal je blízko hrobu Brumbála, tam mají namířeno" řekla slabě Hermiona, ale všechno co řekla byla lež.
,,CRUCIO!" křikl Lucius a Hermiona se začala svyjet ve velkých bolestech.
Draco odvrátil pohled. Nemohl to sledoval, protože Hermionu považoval za kamarádku, a kdyby nepromluvila, tak na jejím místě by byla jeho milovaná Kate a ji by zabili.
,,Tati, to už stačí. Zabiješ ji!" křikl najednou Draco. Lucius Dracovi naznačil, ať ji vezme a odnese.
Draco na nic nečekal a vzala Hermionu do náruče ,,děkuji, zachránil jsi ji život" zašeptal.
,,Milujete se, nemohla jsem to dovolit" zašeptala tiše a její oči se zavřely.
***
Realita:
,,Dneska jsem potkala Zuka, měla jsem pocit, jako kdyby mi někdo zabodl kůl do srdce, tajně jsem doufala, že ho už nikdy v životě neuvidím" řekla najednou Walburga, vedle ni seděl Abraxas, protože tyhle dva si mnoha věcech rozumí.
Abraxas se na ni soucitně usmála ,,kdyby se o cokoliv pokoušel, tak se nenech, protože to je kretén. Ale jeho oběť je teď Grangerová, co se ani trošku nelíbí Tomovi, protože má sázku se Cygnusem"
,,Možná je mi dokonce Grangerové v tomto ohledu líto, že když si to tak vezmeš, tak Zuko se k ni bude ze začátku chovat jak k princezně, ale pak to půjde z kopce" řekla Walburga a Abraxas se na ni podíval.
,,Tom nedovolí, aby ji Zuko získal, navíc má už plán, dost dobrý plán" řekl s úšklebkem Abraxas.
Walburga si povzdechla ,,jen ať se nezachová, jak ke mně Zuko"
ČTEŠ
Skrytá temnota
FanfictionHermiona se ocitla v minulosti, kde poznává hned několik známých tváří. Zmijozelský princ ji chce získat pro sebe. Jakto všechno dopadne a co Hermionu donutí cestovat do minulosti? A jak to všechno dopadne a co všechno se stane ?