10.9.1943

92 5 1
                                    

Hermiona společně s Dracem mířili do Nebelvirské věže, už bylo ráno a tak kudrnovlasá čarodějka doufala, že její přátelé již budou vzhůru a měla pravdu, byli vzhůru a všichni byli zmatení, kde jejich kamarádka je a taky byli zmatené, kde je zmijozelský princ. Pro nikoho nebude záhada, když z toho nejvíc zmatení byl Zuko Nott. 

Před vchod do věže se však dva ztracení potkali. Tom Raddle se upřeně díval na Draca Malfoy, nevěděl kdo to je a proto ji ho pečlivě prohlížel. Proč je tady s jeho budoucí královnou? Hermiona si toho pohledu naštěstí však všimla.

,,Raddle, ráda bych ti představila Draca Feltona, nového studenta Bradavické školy. Dostala jsem ho na starosti a tak ho zatím vedu k sobě do pokoje, kde počká než odpoledne svolá ředitel Dippet zasedění a Draco bude zařazen do koleje" řekla rychle Hermiona. Ano, Draco Malfoy v této době není Draco Malfoy. Bylo by to moc nápadné, kdyby se tu objevil další Malfoy, takže se ředitel Dippet a profesor Brumbál dohodli, že změní pro zatím pro Draca jméno na Draco Felton. 

,,Tom Raddle, vítej v Bradavicích, Draco Feltone" řekl Tom, ale neskrýval to, že se mu nelíbí, že je tady.

,,Díky" řekl jednoduše Draco, kterému došlo s kým má tu čest. Hermiona ho sice varovala, že se budoucí Voldemort nachází tady a že se s ním určitě potká, ale toto setkání se mu vůbec nelíbilo. Nejradši by ho shodil v tento moment za schodů, aby Voldemort nikdy nepovstal. Tolik ublížil i jeho rodině a tolika dalším rodinám. Jak se s ním Hermionu může nějakým způsobem kamarádit? 

,,Měli bychom jít na pokoj, se všemi tě seznámím, Draco" řekla mile Hermiona.

Draco pouze přikývl a společně s Hermionou i Tomem, který je sledoval vešli zpátky do společenské místnost Nebelvíru. Když jmenovaná trojice vešla do pokoje Hermiony, tak se na ně všichni upřeně podívali.

,,Všichni, tohle je nový studen, Brumbál mě poprosil, abych se o něho postarala než bude jeho zařazování do koleje. Jmenuje se Draco Malfoy" řekla Hermiona.

Všichni se zmateně na Draca podívali, Draco se pouze na všechny jemně pousmál a slova se opět ujala Hermiona. ,,Draco, tohle je Zuko, Fleamont, Euphemia, Grisha, Lazarus, Shannon, Nicole, Emma, Edward, Abraxas a Rose."

,,Už teď si ty jména nepamatuji" zažertoval Draco a díky tomu se zasmáli všichni.

,,Dělal jsem si starosti kde jsi" řekl hned Zuko a dorazil k Hermioně, kterou jemně políbil. Vlna výčitek ze strany Hermiony, která si hned vzpomněla na vášnivé líbaní se zmijozelským princem. Draco se taky podíval na Hermionu společně se Zukem, Hermiona mu řekla, že má přítele. Ale něco se mu na Zukovi nelíbí. Ale zatím neví co to přesně je. 

,,Nechtěla jsem vás budit, probudila jsem se a potřebovala jsem se jít projít, když jsem narazila na Dippeta a Brumbála" řekla Hermiona.

Nicole si upřeně prohlížela Draca. Něco ji na něm zaujalo. Jestli se ji líbí, tak docela ano, ale mělo by to potenciál? Ani ho nezná a navíc se musí teď zajímat jenom o svoji nemocnou sestru, dokázala by se zamilovat? 

*** 

Krize byla zažehnána, nebo si to aspoň všichni mysleli. Jelikož Rose a Abraxas se dohodli, že Abraxas se vrátí zpátky do sklepení a Rose bude se svými přáteli. Nikoho nepřekvapí, jakou měl Abraxas Malfoy radost, když se dozvěděl, že už může odejít.

,,Stejně to bylo strašné, ten strach, ale teď se už konečně můžeme věnovat i jiným věcem" řekla Grisha, která seděla vedle Lazaruse a Wiglafa. 

,,Co naplánovat nějakou obří oslavu, ať se všichni odpočineme?" zaradovala se Emma.

Rose se podívala na svoji nejlepší kamarádku. ,,To bych brala" řekla tiše a to zaujalo Draca, který si svoji tetu stále prohlížel, měli stejné oči. Toho si všiml hned a doufal, že si toho nikdo jiný nevšimne. 

,,Udělala bych ji zítra. Dneska si všichni pořádně odpočineme" chytila se toho dál Emma. 

,,Draco, dorazíš taky na tu oslavu?" promluvila Nicole a upřeně se dívala na Draca.

,,Asi jo, uvidím" pousmál se Draco.

,,Do jaké koleje bys vůbec chtěl?" ozval se Fleamont, jelikož ho to skutečně zajímalo.

Draco se zamyslel. ,,Celá moje rodina, kromě bratrance moji matky a sestry mého dědečka byli ve Zmijozelu, hádám, že tam skončím i já" řekl upřímně.

,,Třeba taky skončíš někde jinde" ozvala se Nicole, která by si přála, aby se dostal do Nebelvíru.

,,Nemyslím si, podle mě skončím ve Zmijozelu. Můj otec mě vychovával, abych se tam dostal, ale potom jsem měl nakonec domácí školu" řekl Draco a při vzpomínce na svého otce se zamračil.

,,Nemáš dobrý vztah se svým otcem?" ozvala se Grisha, která si všimla toho pohledu. 

Draco si povzdechl. ,,Nemám. Je to dost krutý a myslí na jediné, aby jeho rod byl čistokrevný. Dlouho jsem tomu věřil taky, že je to nejvíc důležitá věc na světa, ale dneska vím, že je to blbost." 

,,Do jaké koleje chodili ti, co nechodili do Zmijozelu?" ptal se zvědavě Fleamont.

,,Do Nebelvíru" řekl Draco.

,,Tak vidíš třeba budeš jako oni a dostaneš se do Nebelvíru taky" řekla vesele Nicole.

Draco ji na to nic neřekl, myšlenkami byl najednou ve svoji době. Co dělá asi jeho matka? Co když si myslí i on něm, že je mrtvý? Nechce, aby kvůli němu matka trpěla a byla nešťastná. Tak nešťastná jako jsou všichni Weaslyovi kvůli tomu, že zmizela Hermiona a všichni si myslí, že je mrtvá. 

*** 

Nastal moment na který Draco Malfoy čekal, čekalo ho jeho druhé zařazování do koleje. Všichni ho upřeně sledovali, Brumbál mu už dával klobouk na hlavu, ale v ten moment dovnitř vtrhla Walburga Blacková.

,,KDE JE TA MRCHA CAROLINE PARKINSOVÁ!" 

,,NEBELVÍR!" 

A tím začalo největší drama dne a nejvíc šok pro Draca Malfoy s Hermionou Grangerovou. 

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 22, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Skrytá temnotaKde žijí příběhy. Začni objevovat