Všichni se už vraceli z plesu na svoje pokoje. Shannon se však rozhodla ještě stavit v kuchyni pro něco malého k snědku, protože ona se s Nicol a Grishou rozhodly, že si udělají takový holčičí večer. Chtěly tam pozvat i Emmu, Rose a Hermionu, ale všechny tři zmiňované je mile odmítli. Emma byla s Kolem, Rose s Edwardem a Hermiona se zapovídala se Zukem, který se k ní celý večer choval jako k princezně.
Shannon a Adrian se rozloučili, když oznámila, že ještě půjde do kuchyně, on ji sice nabídl, že půjde s ní, ale ona řekla, že vidí že je unavený, ať si jde odpočinout. Ona sama však musí uznat, že si dnešní večer skutečně užili a Adrian byl úžasný společník a tanečník. No skutečně, když s ním tančila, tak se cítila jako v nějaké pohádce!
Avšak tak krásný večer nemusí skončit tak dokonale a to ji došlo, když uslyšela hlas svého bývalého nejlepšího kamaráda. ,,Zdravím tě, Shannon."
,,Orione," otočila se na něho a rychle zkontrolovala stav v kuchyni jestli už nemá svoje jídlo hotové. ,,Co tady děláš?"
,,Rozhodl jsem se, že si chci jít pro nějaké jídlo," řekl a prohlédl se Shannon od hlavy až k patě. Skutečně ji to dneska ohromně slušelo. ,,Dneska ti to ohromně sluší."
,,Děkuji," lehce se začervenala a potom se mu podívala přímo do očí. ,,Viděla jsem tě pouze jednou s Walburgou. Proč jste spolu netančili víckrát?"
,,Takže jsi mě sledovala?" zeptal se významně Orion. ,,Avšak jak jsem řekl, já si ji nechci vzít a ona si nechce vzít mě, kdy to konečně pochopíš?" povzdechl si.
Shannon se zamračila, ale v tu chvíli ji skřítek donesl jídlo, co si nechala udělat. ,,Děkuji," řekla mile a potom se podívala na Oriona. ,,Hezký zbytek večera, Orione."
Když však vyšla z kuchyně, tak Orion věděl, že je mu teď nějaké jídlo ukradené a rozhodl se jít za Shannon. ,,Shannon, stůj!" křikl a aniž by řekl něco dalšího, tak ji vtáhl do hlubokého polibku. ,,Prosím tentokrát mě nepošli do háje."
Shannon se sama pro sebe usmála. ,,To skutečně nemám v plánu" polibky mu naléhavě vracela. No a tak náš nepár skončil v komnatě nejvyšší potřeby, kde strávili společně celý zbytek večera. Nicol a Grisha hledaly svoji kamarádku, ale pak si řekly, že možná někam odešla s Adrianem. Takže se vrátily k ním na pokoj a povídaly si jenom dvě, místo tří.
***
Emma se společně s Kolem procházela po pozemkách školy, rozhodli se jít na čerstvý vzduch. ,,Dnešní večer jsem si skutečně užila" řekla upřímně Emma.
,,To jsem rád," pousmál se Kol. ,,Já jsem si ho taky užil."
,,Skutečně jsem ráda, že jsi mě pozval zrovna ty, Kole" řekla upřímně Emma a zhluboka se nadechla. Panebože, jak se to chovám? Pomyslela si. Já přece nejsem nikdy nervózní!
Kol ji sledoval s velkým úsměvem. ,,Doufám, že spolu můžeme ještě někam jít" zeptal se poměrně nejistě, ale naši nebelvírce to přišlo roztomilé.
,,Moc ráda s tebou kamkoliv půjdu, Kole" zašeptala tiše Emma a v tu chvíli ji Kol jemně políbil. Potom není potřeba psát, jakou Emma z toho měla radost a jak byl Kol nadšený, když mu polibky vracela. Ten večer se jeden nepár spolu vyspal a jeden krásný pár vznikl.
No a u Rose s Edwardem se nic zajímavého nestalo. Povídali si spolu a potom šli oba svoji cestou a naprosto stejné to bylo u Zuka a Hermiony, jenom s tím rozdílem, že Hermiona stále přemýšlela co to Raddlea hraje za hru a kam ji chce vzít, ale zjistila, že ona a Zuko můžou být rozhodně přátelé a má ho skutečně ráda jako kamaráda.
ČTEŠ
Skrytá temnota
FanficHermiona se ocitla v minulosti, kde poznává hned několik známých tváří. Zmijozelský princ ji chce získat pro sebe. Jakto všechno dopadne a co Hermionu donutí cestovat do minulosti? A jak to všechno dopadne a co všechno se stane ?