Sultan Mustafa
Ben Sultan Mustafa. Sultan Selim Handan olma Gülnar Sultandan doğma. Doğduğum gün Manisa'ya sevinç ve mutluluk getirdim. Daha ismimin verildiği günden kaderimde tahta geçmek ve Padişah olmak vardı. Hanedanı en mükemmel şekilde idare edip, Osmanlı'yı yüceltmek benim en büyük vazifem.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Valide Gülnar Sultan
Osmanlının Kırımlı Valide Sultanı Gülnar'ım ben. Damarlarımda akan kan beni her daim en yüksek mevkiide olmamı gerektirdi. Hanedanı ve ailemi korumak benim için her şeyden önce gelir. Valide Sultan olmak için birçok acı ve kedere göğüs germem gerekti. Lakin gerçek savaş şimdi başlıyor.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Baş Haseki Cihannara Sultan
Teyzem Gülnar Sultanın isteği ile Osmanlı'ya geldikten sonra kaderim değişti. Sultan Mustafa'nın aşkı ve evlatları için savaşmaktan korkmam asla. Şehzade eşi ile Hünkar eşi olmak arasında çok fark olduğun anladım. Ancak bu değişiklik Sultan Mustafa ile aramdaki bağların zarar görmesine sebep olamaz. Buna izin vermeyeceğim.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mihrişah Haseki Sultan
Osmanlı'ya ittifak evliliği için gelen bir Prensestim. Sultan Mustafa'ya meftun olmam bütün düşüncemi değiştirdi. O ve evlatlarımı kayıp etmem gibi bir ihtimal olamaz. Bu savaşı kazanmalıyım. Aksi taktirde tarihin tozlu sayfalarında kayıp olurum.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dilhan Haseki SultanHünkara sunulmam talihimin bana bir hediyesiydi. Şansım benden yana olduğu için Hanedana evlatlar vermeyi başardım. Hünkar ile aramdaki bağı korumama çok önemli. O bağlar koparsa ben ve evladlarım için yolun sonu olur.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hoşyar Haseki Sultan
Hanedana Şehzadeler doğursam da hiç kimse bana iyi davranmadı. Şehzadelerim için savaşacağım. Hünkarda benim kıymetimi anlayıp hak ettiğim değeri verecek. Düşmanlarımdan teker teker kurtulacağım.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Lalehan Sultan
Ben Sultan Selimden olma Kırımlı Gülnar Sultandan doğma. Her daim Hür bir Prensesten doğma olduğum için gurur duydum. Hanedanı ve soyu korumak gerekli. Satılmış Hatunun yetiştirdiği Şehzadeden Hanedana hayır gelmez. Validemin ayak izlerini izleyip onun gittiği yolu devam ettireceğim.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Güneş Sultan
Ben Sultan Selim ile Gülnar Sultanın en son evladı olarak doğdum. Her daim el üstünde tutuldum. Kavgalardan hep uzak kalmaya çalışsam da pekte başarılı olamadım. İlk saldıranlar alacakları darbeyi hak etmişlerdir. Hiçbir vakit pişman olmadım. Yaptığım her şey ailem ve sevdiklerim içindir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Devrin Sultanı ||
Historical FictionBen Valide Gülnar Sultan. Osmanlı Hanedanı'nın Kırımlı Valide Sultanı. Bu Sarayda hayatta kalmak için tek çare masumların kanını akıtmak. Lakin ben asla bu yanlışa ortak olmadım. Savaşı zalim olmakla değil zekamla kazandım.Ailemi ve Hanedanı korumak...