》Bir Kaç Ay Sonra 《
Hoşyar Sultan elinden geleni yaparak Sultan Mustafa ile arasın düzeltmişti. Bu durum hiçkimse için iyi sonuçlar vermeyeceği bir gerçekti. Hoşyar Sultan her hafta Hatice Sultana mektup yazarak Sarayda olanları ona bildiriyordu. Hatice Sultan ise ona neler yapası gerektiği hakkında akıl veriyordu. Hoşyar Sultanın ilk hedefi Cihannara Sultanı Saraydan göndermekti. Daha sonra diğer hasekilerin icabına bakmayı planlıyordu. Hoşyar Sultan çoktan kurnaz bir plan kurmuş ve bu planı hayata geçirmek için fırsat kolluyordu. Valide Gülnar Sultanın kızı Lalehan Sultanın Sarayına misafir gittiği gün Hoşyar Sultan için büyük fırsattı. O akşam ne yapıp etmiş Cihannara Sultanın onunla laf dalaşına girmesini sağlamıştı. Sultan Mustafa bu olayı duyduğunda çok kızmış ve iki Hasekisini azarlamıştı. Ancak Hoşyar Sultanın planı diğer aşaması Cihannara Sultanın başını belaya sokacaktı. Cihannara Sultan taşlıkta sohbet ederken Hoşyar Sultan yanına gelmişti.
"Nasılsın Cihannara ?"
"İyiyim Hoşyar. Sen nasılsın ?"
"Bende çok iyiyim. Hünkarımız beni el üstünde tutuyor. Sende artık ben geri döndüğüm için oğlunun yanına gide bilirsin."
"Bu ne hadsizlik. Sen kimsin Hatun ? Karşında Hünkarın nikahlı Baş Hasekisi var. Yerini bil."
"Seninde karşında üç Şehzade anası var. Tek Şehzadene çok güvenme."
Cihannara Sultanın sinirden gözü dönmüş, Hoşyar Sultanı tokatlayarak yere yıkmıştı. Kavga büyümeden Zeynep Hatun olaya müdahele etmişti. Hoşyar Sultan kendine çeki düzen vermeden soluğu Sultan Mustafanın yanında almıştı.
"Hünkarım."
"Sana ne oldu Hoşyar ?"
"Cihannara Sultan yaptı. Lütfen beni ve oğullarımı ondan koruyun Hünkarım."
"Ağalar. Derhal Cihannara Sultanı odama çağırın. Sende odana dön Hoşyar. Ben alakadar olacağım."
"Allah sizi başımızdan eksik etmesin Hünkarım."
Cihannara Sultan odaya geldiğinde Hünkarın çok kızdığın görmüş ve endişelenmişti.
"Hünkarım."
"Benim haremime el kaldırmak cesraetin kimden alırsın ?"
"Hünkarım. Oğlumuz Selim ile tehdit etti. Bende dayanamadım."
"Senin sinirlerin bozulmuş Cihannara. En iyisi bir müddet Selimin yanına gitmen."
"Beni sürgün mü ediyorsun ?"
"Hayır. Manisa havası sana iyi gelecek."
Cihannara Sultan odasına dönmüş göz yaşları içerisinde eşyaların toplamaya başlamıştı. Bu sırada Valide Gülnar Sultan mutlu bir şekilde Sarayına geri dönmüştü. Odasına girdiği ilk andan Zeynep Hatunun suratındaki korku ve endişeyi gördüğünde bir şeylerin ters gittiğin anlamıştı.
"Ne oldu Zeynep ?"
"Nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum."
"Yavaş yavaş söylemeye başla."
Zeynep Hatun bütün olanları anlattığında Valide Gülnar Sultan sinirden yüzü kırmızı bir renk almıştı.
"Allahım sen benim aklımı koru."
"Gülnar lütfen sinirlenme."
"Cihannara , Gülruh ve Akmer Sultanı derhal buraya getir."
Zeynep Hatun hemen gitmiş ve Sultanları yanında getirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Devrin Sultanı ||
Historical FictionBen Valide Gülnar Sultan. Osmanlı Hanedanı'nın Kırımlı Valide Sultanı. Bu Sarayda hayatta kalmak için tek çare masumların kanını akıtmak. Lakin ben asla bu yanlışa ortak olmadım. Savaşı zalim olmakla değil zekamla kazandım.Ailemi ve Hanedanı korumak...