》Bir Kaç Hafta Sonra《
Cihannara Sultanın Hasbahçe'de dolaştığını gören Hoşyar Sultan hiç vakit kayıp etmeden onun yanına gitmişti. Cihannara Sultan onu gördüğünde yüzünü ekşiterek kafasını başka tarafa çevirmişti.
"Beni gördüğünüze memnun olmadınız sanki."
"Ne istiyorsun Hoşyar ?"
"Bir şey istemiyorum."
"O vakit uzaklaşsan iyi edersin."
"Karşınızda bir Şehzade anası var."
"Senin gibi kölelerin tek şansı Şehzade doğurmak. Lakin asla benim mevkime yükselemezsin."
"Hünkarımıza daha çok Şehzade vereceğim. Vakti geldiğinde onun nikahlı ve hür eşi olacağım."
"Hepsi boş hayal. Bunların hiçbiri olmayacak."
"Olacak. Seninle birlikte diğerlerinden ve evlatlarınızdan kurtulacağım."
Cihannara Sultan elini kaldırıp tam ona tokat atacakken Hoşyar Sultan onun elini havada yakalamıştı. Hoşyar Sultan bir anda Cihannara Sultanın saçlarından tutarak onu duvara itmişti. Cihannara Sultan onu iterek, elinden kurtulmayı başarmıştı.
"Sen kim oluyorsun Hatun. Sen göreceksin gününü."
"Bir Şehzade anasına el kaldırdığını da söylersin."
Hoşyar Hatun onu kolundan tutarak kendine çektiğinde Cihannara Sultan canının acısıyla istemeden ciyaklamıştı.
"Ah. Kolumu bırak Hatun. Aklını mı kaçırdın ?"
"Senin cehennemin olacağım. Hiçbir şeyin kalmayacak. Taht benim oğlumun olacak. Soy İngiliz'den devam edecek. Kırım ve Çerkes devri bitecek."
Valide Gülnar Sultan ve Esma Sultan tesadüfen oradan geçerken her şeyi duymuştular. Valide Gülnar Sultan kınayıcı bakış ile görümcesine dönerken Esma Sultan utancından gözlerini yere sabitlemişti.
"Bu mu seçtiğin Hatun ? Rahmetli Validemiz Handan Sultanda Çerkes idi. Yeğenine bir yılan sunmuşsun Esma."
"Ben onun icabına bakacağım."
"Ne yapacaksın ? Yeni bir yılan sunarak o Hatunu gölgede bırakmaya mı çalışacaksın ?"
"Yok ederim."
"Sen hiçbir şeye karışma Esma. İşler bir az daha sarpa sarmasın."
"Nasıl istersen öyle olsun."
"Hatuna bir şey bildirme."
"Tamam."
》Bir Kaç Ay Sonra《
Esma Sultan telaşlı bir şekilde Valide Gülnar Sultanın odasına gelmişti.
"Gülnar haberi duydun mu ?"
"Duydum Esma."
"O vakit neden bu kadar sakinsin ?"
"Panik yapmak hataya yol açar."
"Hatundan kurtulma vakti ne vakit gelecek ?"
"Karnında Hanedan çocuğu taşıyor. Torunlarıma asla zarar vermem. Hele bir doğum olsun. Sonra icabına bakarız."
"Ya Şehzade doğurursa ?"
"Sen kafanı yorma. Ben bir çaresin bulacağım"
Cihannara, Mihrişah ve Dilhan Sultan taşlıkta birlikte sohbet ediyordular. Hoşyar Sultan daha yeni belirginleşen karnını eliyle okşayarak onların yanına gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Devrin Sultanı ||
Historical FictionBen Valide Gülnar Sultan. Osmanlı Hanedanı'nın Kırımlı Valide Sultanı. Bu Sarayda hayatta kalmak için tek çare masumların kanını akıtmak. Lakin ben asla bu yanlışa ortak olmadım. Savaşı zalim olmakla değil zekamla kazandım.Ailemi ve Hanedanı korumak...