》 Bir Kaç Ay Sonra《
Lalehan Sultan kız kardeşini ziyarete gitmişti. Füsun Hatun nedense gözüne takılmıştı. Sarayına dönerken Füsun Hatunu bir müddetlik yanında götürmek kararı almıştı.
"Güneşim."
"Evet Abla."
"Bir müddet Füsun Hatuna yanıma alsam olur mu ?"
"Olur."
"Validemin hususi gönderdiği ilaçları ihmal etme. Kendini üzme. İnşallah en kısa sürede müjdeli haber alacağız."
"İnşallah Abla."
Lalehan Sultanın Sarayına gittikten sonra olanları Eski Saraya bir türlü bildirmeye fırsatı olmamıştı. Zira Lalehan Sultan onun bir açığını aradığı aşikardı.
》Bir Kaç Ay Sonra《
Bebek düştükten sonra Ahmed Paşa mesafeli davranmaya başlasada bir az geçdikten sonra aralarını düzeltme kararı almıştı. Edirne Sarayına av için ve değişiklik olsun diye yeniden bile gitmiştiler. Gezintiden döndükten sonra Güneş Sultan muayene için Hekim Kadının yanına gitmişti.
"Sultanım müjdeler olsun gebesiniz."
"Bunu kimse bilemeyecek. Aksi taktirde kellenden olursun."
"Emriniz olur Sultanım."Güneş Sultan usulca ellerini karnına koyup okşamaya başlamıştı.
"Korkma bebeğim. Bu sefer seni kayıp etmeyeceğim."
》Üç Ay Sonra《
İstanbul Sarayında Sultan Mustafanın kazandığı Sefer şerefine şenlik düzenlenmişti.
Şenlikte Valide Gülnar Sultanın dikkatini tesadüfen Güneş Sultanın karnı çekmişti. Elbisesi Güneş Sultanın karnını saklamakta başarılı olsada şerbetine elini uzatırken karnını bilmeden fark ettirmişti Valide Gülnar Sultana. Şenlik bittikten sonra Güneş Sultan ve Valide Gülnar Sultan yalnız kaldığında konuyu açmıştı."Kızım."
"Buyrun Validem."
"Gebemisin ?"
"Evet Validem. Af edin. Bebeğimi bir daha kayıp etmek riskinden korktum. Bu yüzden sakladım."
"Anlıyorum kızım. İnşallah sağsalim evladını kucağına alacaksın."
"İnşallah Validem."
》Dört Ay Sonra《
Güneş Sultan, Lalehan Sultanı ziyarete gittiğinde nerdeyse doğuma bir kaç gün kalmıştı. Füsun Hatun onu bu şekilde gördüğünde şaşırmış ve endişelenmişti. Zira bebekten kurtulmak için çok geçti. Güneş Sultan yanına Füsun Hatunuda alarak Sarayına geri dönmüştü. Ancak Lalehan Sultan onlarla birlikte Gül ismindeki Hatunu da yollamıştı. Öğleden sonra Güneş Sultanın doğum sancıları başlamıştı. Füsun Hatun bebekten kurtulmak için bir yol bulmaya çalışıyordu.
"Ikının Sultanım."
"Aah. Evladımı kurtarın."
Şifhanenin önünde Füsun Hatun bir dakika bile ayrılmıyordu. Bir az daha geçmişti ki doğum nihayet bitmişti. Odada Güneş Sultan ve bebek yalnız kaldığında Füsun Hatun bu fırsatı değerlendirme kararı almıştı. Sessizce odaya girmiş bebeğin beşiğine doğru gitmişti. Bebek mışıl mışıl beşiğinde uyuyordu. Eline bir yastık alarak yavaşça bebeğin yüzünü kapatmak isterken Gül Hatun ona engel olmuştu.
"Ne yapıyorsun Hatun sen ?"
"Bırak beni."
"Bebeği öldürecektin. Seni yılan."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Devrin Sultanı ||
Historical FictionBen Valide Gülnar Sultan. Osmanlı Hanedanı'nın Kırımlı Valide Sultanı. Bu Sarayda hayatta kalmak için tek çare masumların kanını akıtmak. Lakin ben asla bu yanlışa ortak olmadım. Savaşı zalim olmakla değil zekamla kazandım.Ailemi ve Hanedanı korumak...