Int. Swanlake Apartment, London - awal pagi
Watak : Alisa, Badrul
KAKI melangkah keluar dari bilik mandi. Usai membersihkan diri, toner disapu-sapu merata ke atas wajah menggunakan kapas lembut membiarkan wajahnya sentiasa lembap serta menjadi cantik. Bibirnya sedikit pucat, tidak merah menyeri seperti biasa. Kesan perbuatan ranjang mereka semalamkah?. Alisa membetulkan tuala yang membaluti tubuh rampingnya.
Kaki jenjangnya memanjat naik ke atas katil di mana seorang lelaki sedang lena. Jari-jemari Alisa bermain-main di atas lengan sasa Badrul. Badrul terganggu. Sentuhan Alisa mencanak-canakkan nafsunya ingin segera bangkit dari lenaan.
Alisa { Menggesel-geselkan muka di atas lengan Badrul }
Good Morning, babyyy.....Badrul { Mencium-cium setiap inci tubuh Alisa }
Morning, baby. Darling mimpi apa jadi manja secara tiba-tiba, huh? Tak puas berpanasan sama-sama?.Alisa { Merebahkan diri atas peha Badrul }
I miss your touch. Touch me again, please?.Badrul menolak. Cukup lah sekali menabur dosa yang cukup besar. Kecantikan Alisa telah menarik dirinya jatuh ke godaan maut. Rebahkan kepala di atas bukitnya yang besar dan anjal, siapa saja tidak tergoda?. Lena satu malam!.
Badrul { Ulus kulit muka Alisa dengan jari telunjuk }
Siapa aku dalam hidup kau?. Aku bukan sesiapa. Aku hanya lah tempat kau lempiaskan nafsu kau. Kau dah jadi milik aku. Kau dah tak suci. Ingat... .Alisa { Makin ligat berasmara }
Badrul... Badrul..... . Kita berada di Oversea!. Bebas!. Kau nikmatilah tubuh aku yang menawan ni!. Satu kan benih kau dengan aku... . Kita akan melahirkan anak yang palinggg comel!.Badrul memegang bahu Alisa sekuatnya. Bibir Alisa yang mungil dan merah itu membutakan matanya. Ingin saja mencium sepuasnya hingga meninggalkan kesan lebam pada gadis itu.
Badrul
Ready baby? I will 'eat' you.Alisa
Of course! I always ready to do this!Kedua manusia itu membaringkan diri di atas katil... .
Peluh mencurah-curah hingga mengeluarkan bau busuk. Penat. Namun, berbaloi.
Badrul { Tercungap-cungap }
Baby, are you tired?Alisa
Nope.Mereka menutup pula badan dengan selimut. Hilaian ketawa memecah hening bilik itu.
***
Int. Banglo Megat Arjuna - Petang
Watak : Darina, Shahrizal, Mak Ngah Sabariah.
*Handphone Shahrizal berbunyi
Calling....
[ Mak Ngah Sabariah ]
Shahrizal { On phone | Nada ceria }
Assalamu'alaikum Mak Ngah! Allah... Rindunya... . Mak Ngah sihat?*Mak Ngah di dapur, masak Nasi Ayam Hainan.
Mak Ngah { On phone }
Wa'alaikumussalam Shah. Mak Ngah sihat je. Shah hari ni kerja tak?. Tak kerja, balik lah kampung Ibu kamu ni.
Kamu dah jarang balik kampung sejak arwah Mama dan Papa Shah meninggal. Keluarga belah Papa Shah ada tanya khabar?.Shahrizal berat hati mahu memberitahu ibu saudaranya, keluarga Papa nya tidak pernah bertanya khabar meskipun melalui telefon.
Shahrizal { On phone }
Mereka... mereka sibuk agaknya. Mak Ngah, Shah memang bercadang nak duduk kampung dalam seminggu dua. Nak kenalkan seseorang pada Mak Ngah.Mak Ngah { On phone | Ceria }
Seseorang?! Alhamdulillah! Dah nak kahwin ya?. Siapa namanya?. Cantik macam Mama kamu ke?.Shahrizal { On phone | Ketawa }
Shah baru kenal dia, Mak Ngah. Enam bulan lebih je. Hati dah suka, Mak Ngah. Hahah!. Orangnya comel sangat!. Nama dia Darina, Mak Ngah.Mak Ngah { On phone }
Cantiknya nama dia... . Baguslah kalau hati Shah dah berkenan.*Darina mencuri-curi dengar perbualan Shahrizal antara seseorang dalam handphone.
Abang Shah cakap dengan siapa tu?.
Shahrizal { On phone | Minta pandangan }
Mak Ngah..., Shah boleh kan ambil Wali Hakim?. Perempuan Shah suka tu, dia kena buang dengan keluarganya. Putus perhubungan, dalam telefon dia pun tak ada nombor keluarganya.Mak Ngah { On phone }
Eh? Allahuakbar... betul ke ni Shah?. Keluarganya buang?. Kesiannya...
Mana Shah tahu?. Soal kahwin ni tak boleh buat main, Shah. Perlu minta restu ayahnya untuk berkahwin. Mak Ngah tak nak kamu dapat dosa.Shahrizal { On phone | Gosok belakang leher }
Shah tahu, Mak Ngah. Tapi.... . Darina dah lama tak jumpa dengan keluarga dia, tambah pula dia tak tahu di mana keluarganya berada.Imbas kembali...
Tarik nafas... hembus nafas. Okey. Aku dah sedia nak beritahu Abang Shah, kenapa aku trauma dan kenapa aku boleh berada di R&R masa Abang Shah selamatkan aku.
Daun pintu home office ditolak pelan. Shahrizal menaip-naip keyboard laptopnya, menguruskan kerjanya yang tak pernah nak surut-surut. Hari minggu macam gini pun Abang Shah masih bekerja keras membanting tulang.
Aku ganggu Abang Shah tak kalau aku masuk sekarang?. Darina menggelengkan kepala sendiri. Kau kena berterus-terang pada Abang Shah!.
Darina { Terjengket-jengket }
Abang Shah...Shahrizal { Mengalihkan pandangan }
Darina?. Kamu nak beli barang di luar ya?.Permintaan biasa aku nak bila aku berjumpa Abang Shah. Ya Allah... . lembutnya suara dia!. Plus penampilannya yang kemas walaupun bert-shirt!. Bertambah handsome!.
Shahrizal { Mematikan laptop }
Darina duduk lah.Darina { Duduk | Takut-takut }
Abang... . Arin nak cerita semuanya dekat abang. Tentang keluarga Arin...Shahrizal tidak terkejut. Malah dia lega akhirnya gadis itu mahu menceritakan masalahnya.
Darina
Abah, Mama dengan abang Arin... diorang asyik marah Arin tanpa sebab.
abang Arin buat salah, atau Arin buat masalah kecil, Abah hina kami berdua dengan perkataan tak baik...Bersambung...
YOU ARE READING
Drama : Tiada kasih yang diinginkan
RomanceHANYA berkedudukan sebagai anak paling bongsu dalam keluarga, Darina Nafisah sering kali diabaikan, dimarahi mak, ayah serta abangnya. Tidak kira apa jua masalah orang lain sama ada pergaduhan antara mak dan ayahnya, Darina juga jadi mangsa keadaan...