E08

1.2K 10 0
                                    

Sampai sahaja ke dalam bilikku, aku terus menghempaskan diri di sofaku. Alex masih berada di meeting. Aku malas nak masuk jadi aku tunggu Alex sahaja. Kendengaran pintu terbuka, dari bau aku tahu itu siapa jadi tidak perlu aku jenguk siapa yang masuk.

"Hey" Alex terus duduk di sisiku.

"Bila you sampai sini?"

"Just now. How is the meeting?"

"Fine everything is settle. We all just need your approval and then we are done."

"Nice thanks. Can you hug me?"

"Having a bad day huh?" Alex terus membuka blazer dan tienya. Dia juga membuka dua butang teratas untuk menyelesakan badannya. Dia terus baring dan aku terus mendakapnya. Aku menyembabkan wajahku ke lehernya. Baunya boleh membuatkan ku tenang. Itu yang aku suka.

Alex memanjaka aku yang berada di atas nya. Sesekali dia mengucup ubun-ubunku. Aku yang sudah tidak tahan terus mengucup lembut lehernya. Disebabkan geram aku terus menerus mengucup dan mengigit lehernya. Dapat ku dengar Alex mendesah.

"Elena, are you okay?" Alex sudah mendesah kuat bila aku mengusap dadanya. Aku mengusik putingnya. Aku menanggalkan kesemua butang kemejanya. Aku mengusap badannya yang sasa dari atas hingga ke bawah.

"Let me eat you Alex" Alex tergelak.

"My plessure"

Aku terus mengucup lehernya dari kanan hingga ke kiri, aku terus mengucup dadanya lembut, aku mengusik putingnya. Sebelah aku gentel sebelah lagi aku cium dan hisap lembut. Kedengaran Alex mengerang sekejap, mujur bilikku soundproof dan auto lock dengan remote. Senang tidak ada yang ganggu. Aku meneruskan kerja ku sehinggalah ke arah batang nikmatnya.

Aku terus membuka seluar Alex dan mengeluarkan batangnya. His 7 inches make me addicted and crazy. Aku terus mengucup dan mengulum batangnya. Lebih laju dan lebih dalam. Kali ini aku lebih agresif dari sebelum ini.

"Arghhh.. Yes sayang. You so good." Aku menjadi lebih bersemangat lepas dengar Alex mengeluh, aku mengulum dengan lebih lagi. Selepas beberapa minit,

"Sayang, I wanna cum." Terus Alex cum dan aku sedut semuanya tanpa meninggalkan satu pun. Aku mengemam dua buah kesukaanku.

"Fuck you are so good" aku membuka pantiesku dan naik ke atas badan Alex. Batangnya aku masukkan perlahan ke dalam lubang nikmatku.

"Arghhhh.. Yess" aku terus mendesah disebbakan batang Alex yang besar dan panjang menyukarkannya untuk masuk ke dalam. Bila sudah masuk semuanya aku terus terdampar di atas badan Alex. Alex terus membuka dressku. Dia mengankat badanku dan membuka dress hanya tinggal bra sahaja badanku. Alex mengucup leherku bertalu-talu.

"That is so good sayang. Now is my turn to eat you" aku terus bangun dan cium bibirnya. Ciuman kami semakin rakus sambil aku mengerakkan pinggulku.

"Hmmph, chupp hmm erghh" aku mendesah dalam ciuman kami. Alex terus mengankatku bangun dan dia bersandar pada kepala sofa. Aku terus memeluk mukanya tidak mahu berjauhan darinya. Aku melepaskan ciuman dan mula menghenjut di atas Alex. Alex hanya memerhatikan aku sahaja, dua mengelus lembut badanku. Disebabkan terlalu geram dia terus membuka braku dan membaham kedua belah tetekku.

"Arghhhh yess hubby." Alex terus membaringkanku dan menghenjutku laju tampa memberi aku ruang untuk bernafas. Sambil tuh dia juga menghisap tetekku bergilir.

Bap bap bap bap

Bunyi langaran tuh membuatkan aku inginkan lebih lagi. Aku meramas rambut Alex dan meraba bahagian badannya yang tercapai.

"Im cumming sayang"

"Me too together" kami melepaskan klimaks kami bersama. Dapat kurasa air mani Alex tidak berhenti memancut. Kami berkucupan rakus. Alex yang kepenatan terus bari di atas badanku. Aku yang tidak ingin dia berjauhan terus peluknya bagai tidak mahu melepaskannya. Alex yang merasakan dia terlalu berat untukku, mengangkatku dan membiarkan aku yang terbaring dia atasnya. Alex mengelus lembut badanku.

"Why, is there something going on?" Aku terus mengangkat muka dan memandang Alex, aku menyatukan dahi kami.

"Alex can you love me. Just me. Be there for me. I just want you. I only want you by my side." Alex tersenyum mendengar apa yang aku ucapkan.

"Of course baby. I will always be with you. But can I ask is there anything happen to you."

"I just need someone that I can trust beside me" aku masukkan batang Alex ke dalam ku semula. Aku henjut perlahan. Aku hanya ingin bersatu dengannya. Berdekatan dengan Alex membuatku nyaman. Alex mengucup lembut leherku dan bahuku. Aku memeluknya kuat bagai tidak mahu melepaskannya.

"Can I eat you now. For sure you would taste tasty." Kata Alex dengan nada sesual dan menggoda. Alex terus mengangkatku dan meletakkan ku diatas meja kerja ku. Aku dibaringkan. Alex mengucup dahiku, pipiku dan terus memberikan aku ciuman. Mula dari lembut dan terus rakus. Alex meneruskan ciuman ke leherku. Berapa lovebite ditinggalkan di situ. Alex turun ke dadaku, dia menghisap putingku sehingga meninggalkan lovebite padanya. Dia meramas kedua-duanya. Dan memberi kucupan bergilir pada keduanya.

"I can lick this forever" dia terus mengucup badanku dan menjilatnya dengan penuh sensual. Dia mengucup pusatku. Sampailah di hadapan lubang nikmatku. Aku dikangkangkan sehingga biji aku ke atas. Alex terus membaham nya. Dapatku rasa Alex membaham dengan sangat rakus di bahagian bawahku. Aku tidak tahan hanya mendesah sahaja. Alex juga tidak melepaskan peluang meramas tetekku. Dia memberikan aku kesedapan di atas dan bawah.

Tiba-tiba telefon Alex berbunyi, Alex mendengus geram. Aku terus terduduk di hadapan Alex, Alex mengucup bibirku sekilas sebelum mengangkat telefonnya. Aku cuba untuk mendengar tetapi dapat ku dengar Alex bercakap dalam bahasa yang lain dan kelihatan marah.

Selepas dia menutup telefon, dia terus memakai bajunya kembali. Aku membalut badanku dengan selimut. Alex menuju ke arahku sambil membutangkan kemejanya.

"I ada kerja kejap, nt I balik." Aku menganggukkan kepala. Entah kenapa rasa macam sedih ditinggalkan oleh Alex. Alex yang also perasan perubahan muka ku terus medakapku. Dia memelukku erat.

"I will be back soon. Don't worry we continue tonight. Okay. I love you." Alex mengucup ubun2ku dan terus bergerak keluar selepas mempersiapkan dirinya. Huh aku sendirian.

Maybe some of you confuse which want the hero for the story, let's wait till the end to see who will be by Elena side.

You are mine Where stories live. Discover now