E02

1.7K 11 0
                                    

Kami sedang berkucupan dengan sangat rakus. Aku membuka baju nya. Badannya yang naked dan sasa membuatkan aku ingin menyentuhnya selalu. Lelaki itu terus mengankatku. Kaki ku terus tergantung pada piganggnya. Kami masih berkucupan dengan rakus. Aku mendalamkan ciuman kami, berkuluman lidah. Kami saling menhisap antara satu sama lain. Dress ku yang telah dibuka meninggalkan panties dan gstring bra sahaja. Lelaki itu membawa aku ke katil dan membaringkan ku. Kucupan lelaki itu turun ke leherku. Aku tak tahu kenapa tapi aku ingin lebih. Lelaki ini pandai mengawal nafsu ku.

"Stopp" dengar je arahan ku yang itu dia terus berhenti dan memandang ke arahku. Dapatku lihat kami berdua sedang bernafsu sekarang nie. Aku bangun dan duduk di hadapannya. Aku membuka bra ku dan mencampakkannya. Aku mengambil tangan lelaki itu dan aku letakkan pada dadaku. Dia menggentel dan meramas buah dadaku. Aku terus menyandarkannya pada kepala katil dan naik ke atas ribanya. Tangannya yang berada pada buah dadaku, mengurut dengan penuh lembut dan sensual.

"Whats your name" kataku sambil mendesah perlahan

"Alex, my name is Alex" katanya sambil memandangku. Aku suka lihat matanya. Sangat lembut tapi auranya sangat hitam.

"I like you, so please me" bisikku pada telinganya dan menjilat telinganya. Dia terus mendesah perlahan.

"Okay" kata dia mendesah. Nafas kami berdua semakin berat.

"Suck it Alex" Alex terus menghisap dan mengulum buah dadaku. Aku terus mendadakan dadaku. Aku inginkan kepuasan di situ.

"Haa.. Ahhhh. Fuck.. suck it harder. Faster." Kataku. Alex merapatkan badanku dengan badannya sambil mengulum buah dadaku. Aku mendesah hebat. Kuluman yang bergilir-gilir membuatkan aku rasa bahagia dengan cara Alex melayanku.

Aku menolak perlahan kepala Alex. Dapat ku lihat mukanya yang memerah disebabkan menahan nafsu yang ada. Aku menyentuh bibirnya.

"I love your lips" kataku. Alex tersenyum lembut. Aku mengambil sos coklat yang ada di meja sebelah katilku. Aku letakkan pada bibirnya. Aku menjilat bibirnya. Dia mendesah, aku terus menerkam bibirnya. Bibir kami berkucupan rakus, berganti lidah, kami seperti memuaskan nafsu masing masing. Disebabkan nafsu yang menguasai Alex terus membaringkan ku, kucupan yang semakin ke bawah. Tangannya juga turut bergerak untuk membuka pantiesku. Aku yang sudah tak tertahan hanya membiarkan sahaja.

"Ahhhhh... Alex fuck it... Just do it. Fasteerrr" aku merayu. Untuk kali pertama aku merayu untuk dipuaskan. Aku membuka seluar Alex. Aku menyentuh bahagian kemegahannya. Dapatku rasa betapa panjang dan besar. Dia mendesah. Ciuman Alex yang semakin ke bawah dan sampai ke perut ku dia mengucup dan menjilat perutku dengan penuh sensual. Apabila sampai ke depan biji nikmat ku. Dia terus menerkam, memakan ku daripada bawah. Tidak tahu kenapa tapi ini kali pertama aku rasa nikmat aku yang dipuaskan.

Badan ku sudah bergetar hebat. Aku tidak dapat tahan nikmat yang diberi oleh Alex. Aku meramas rambut Alex dan mendalamkan lagi kepalanya.

"Im cumming" klimaks aku hampir tiba, aku yang sudah tak tahan melepaskan segalanya. Aku inginkan lebih.

"Give me your dick Alex. I want it" Alex merenung ku. Dia terus naik menindih badanku semula. Dia membuka seluarnya tanpa melepaskan ciuman kami berdua. Perlahan-lahan diacukan batangnya ke arah permukaan ku.

"Ahhh. Let it in. Pleasee" Alex yang sedang mendesah terus memasukkan batangnya ke dalam walaupun ada kesukaran tetapi akhirnya, his 7 inches semuanya ada di dalam. Mengigil badanku menerima tunjahan daripadanya.

"Are you sure. I can stop." Kata Alex dengan desahan.

"No. Move fasterr" kataku

Pap pap pap

Pelanggaran bunyi yang sangat kuat membuatkan aku rasa lagi bernafsu.

"Ahhhh.. ahhhh faster.. move fast. Alexx" kami berdua saling mendesah.

"Im cummingg" sampai sahaja klimaks ku. Alex menghentikan dayungannya.

Aku menolak Alex untuk berbaring. Aku naik ke atas Alex dan memasukkan batangnya dan terus mendayungnya laju. Alex hanya memandangku dengan penuh nafsu, dapat kulihat dia mendesah. Alex yang tidak tahan melihat buah dadaku yang bergegar atas bawah, terus megenggam kuat sambil meramas.

"Im cumming" kata Alex. Aku melajukan lagi dan akhirnya kami klimaks bersama. Selama satu jam bertarung. Ini adalah kali pertama aku membiarkan lelaki cum di dalam. Aku yang kepenatan terus terbaring ke atas badannya. Alex memelukku lembut. Anehnya aku tidak rasa ingin tolak tetapi aku ingin sentiasa berada di dakapannya. Alex mengucup lembut kepalaku.

'Aku suka'

Alex mengurut badanku lembut sambil meramas kedua bontotku, lembut dan terasa sensual nya di situ.

"I want again. Come again tomorrow. I would love to have your service" kataku tepat pada bibirnya. Aku suka bibirnya. Lembut dan sangat seksi bagiku. Alex tersenyum.

"Anytime you want ma queen. I will always be there to give you my service" batangnya yang masih berada di dalamku aku biarkan. Aku ingin bersatu dengan nya tanpa melepaskannya. Aku membelai badannya yang sasa. Betapa seksinya. Aku mengucup lembut dadanya. Aku ingin berehat di atasnya. Alex membalut badanku dan badannya yang naked. Kami tidur merehatkan diri.

.

Aku yang sedang duduk di kerusiku menunngu Max untuk membawa profil candidate yang perlu ditemu duga untuk menjadi secretary nya. Entah kenapa fikirannya asik memikirkan tentang Alex. Seperti inginkan belaian darinya. Aku yang sedang membelek dokumen yang diberi Max terhenti pada satu profil yang tanpa diduga.

"Alexander Lynn"

Lelaki yang menjadi gigolo ku semalam. Entah kenapa aku inginkan dia.

"Max arrange my meeting with this guy. I want him"

Max mengangguk dan terus mengambil dokumen dan keluar. Aku tersenyum bila mengenangkan segalanya. Selepas beberapa minit, pintu ku diketuk.

"Come in"

Buka sahaja pintu. Yee itulah lelaki yang aku inginkan setiap malam waktu ku tidur.

Follow, vote and comment for the story. Thank you.

You are mine Where stories live. Discover now