"Akak tak sangka Zayn tipu akak dari awal sampai akhir. Why?"
"Its to protect. I know you will be damn angry if I told you about Max. How he die to save you. I know how you actually adore him."
"THAT IS NOT THE REASON FOR YOU TO ACTUALLY LIE TO ME! Berkomplot dengan Louis. Sembunyikan everything to me. You think I will not fond out that actually the old man still alive. You said you want to lay low. For what? Kita ada misi sejak parents kita takde lagi. Itu misi kita.
"ITS HARD FOR ME! Seeing my sister being torture like hell. We used to torture people but we never been torture. Its hard for me to see my only sister being torture like hell. Masa Zayn jumpa akak you are dying. Kalau kitaorang lambat lima minit, you mungkin mati Elena. What you expect me to say? Cheer it? I'm dying wanting to kill that old man. What he did to you? When doctor examine you, they say they found someone semen on you. She rape you in front of Max. Yeah how do I know that? Max sempat bagitau kteorg sebelum die pergi. Sarah is our option. She is connected with him, one way for us to actually keep track on that old man. We want Sarah to believe that you actually have amnesia, losing all your memories and so Sarah could tell the old man that you actually did not remember what he did. But.. Louis tak sanggup sakitkan hati you. Bila dia tengok you sedih nangis dalam bilik dia rasa die dah betray the marriege itself and Alex could not agree more" Jawapan panjang lebar Zayn membuatkan aku terkedu tapi ada satu ayat yang membuatkan aku berfikir. Alex?
"Why? You tak tahu lagi, yes Alex alive. He not dead yet. We have to make you believe that he dead to keep you and him safe. Perkahwinan antara you dan Louis memang telah dirancang oleh parents kedua belah pihak sejak kita kecil lagi. Alex perlu disembunyikan sebab dia hacker paling bijak. Masa dia hack system dorang untuk selamatkan akak, dia actually telah diserbu oleh orang tua tuh, and the last thing that we saw rumah tempat Alex duduk for the last time, hangus terbakar. So we actually thought that he died, but after your marriege with Louis someone called me and when I picked up its Alex and he actually know about the marriege."
"What? Huh. Apa benda yang jadi semua bukan yang akak actually fikirkan. So orang tua tuh still hidup, Alex still hidup. And why Louis did not tell me all of this?"
"Dia nak bagitau, tapi Alex halang. Sebab dia tahu dari awal your heart is not belong to him but Louis. Admit it sis."
Aku terus mengelap air mata yang daripada tadi mengalir. Yee sejujurnya aku lebih cintakan Louis, walaupun kami tidak hidup bersama in a long time but Louis membuatkan hati aku tenang dan seperti telah lama Louis bersama ku tanpa ku sedar.
"Its true Elena, Louis is the kid that actually be with you since we kid not Alex. Alex sakit dari kecil jadi parents dia tak expose dia di luar tapi Alex pandai dengan hacking. Sebab tuh Louis marah bila dia dekat dengan you bila dia sendiri takde skis pertahankan diri. Dia tak nak adik dia sakit atau terluka. Its complucated but this isnthe true. After.."
Ayat Zayn aku hentikan"Stop! Just stop. Its too much to brain all of this. Let me take a break and for now I did not want to see anyone or even my husband. I know he is here." Selepas berkata begitu aku terus berlalu ke bilikku.
Zayn terdiam dan hanya memandang kepergianku. Aku buka pintu bilikku dan terus duduk di birai katil. Aku tenung pemandangan yang luas di hadapan. Tanpa ku sedari air mataku mengalir dengan laju, tangisan yang amat menyakitkan jiwa. Sudah lama tidak merasakan kesakitan sebegini sejak ibu dan ayah pergi. Aku memegang dadaku yang terasa sangat sakit.
"Kau nie nampak sedap lah. Sayang aku tak pernah jamah kau kan. Mungkin aku patut buat sekarang."
"Binatang! Manusia macam kau nie tak patut hidup dan ada dekat dunia nie." Mathew yang memandang sinis padaku hanya gelak dengan kuat.
"HAHAH. Kejap aku nak bagi kau hadiah. Tadaaa" Satu pil dikeluarkan dan ditunjukkan pada aku. Tapi aku tahu itu pil apa?
"Pil nie hadiah untuk kau, oops no hadiah untuk aku. Since nie peluang yang aku ada untuk jamah kau. Why not kan?" Walaupun aku tidak menunjukkan sebarang reaksi sebenarnya dalam diri aku aku sudah ketakutan yang teramat.
"Eah bodoh jangan sentuh dia lah" kelihatan Max yang nyawa2 ikan masih ingin mempertahan kan aku.
"Ouhh, kau mesti tak pernah nampak kan majikan kau nie punya body takpe aku buat free show jntuk kau hari nie. Angkat dia letak dekat meja tuh" Arahan Mathew buatkan aku lagi rasa geram tapi disebabkan pil yang dipaksa telan oleh Mathew membuatkan pandangan dan pemikiran aku tidak selari. Aku tidak dapat berfikir dengan betul.
"EAH BODOH KAU JANGAN SENTUH DIA LAH. ELENAAAA!!" Itulah jeritan dari Max yang terakhir sebelum aku rasa kesejukkan di badanku disebabkan aku telah dibogelkan. Untuk pertama kali aku telah dinodai tanpa aku sendiri rela.
.Hampir enam jam aku dinodai dengan lelaki yang bergilir-gilir. Bukan hanya Mathew tapi anak buahnya juga. Badan ku tak berdaya. Salah seorang dari anak buah Mathew mengangkatku dan melemparkan aku ke lantai lalu tangan aku terikat kembali dengan gari. Badanku hanya ditutupi dengan kain kasa. Sakitt. Itu sahaja yang mampu aku rasa. Air mata yang tak mampu nak mengalir lagi. Aku kehilangan diri aku. Dapat aku lihat keadaan Max yang tiada rupa, dipukul dan dibelasah berkali-kali. Max memandang aku dengan pandangan sayu. Pandangan yang aku sendiri faham, yang dia sakit melihat aku tersakiti sebegini. Aku hanya dapat senyum kecil memandangnya.
.Yee itulah salah satu perkara yang terjadi sebelum hari di mana Zayn dan Louis selamatkan aku. Trauma? Semestinya tapi aku cuba untuk lawan traumaku. Tapi yang pasti pabila aku dekat dengan Louis semua memori sakit itu hilang dan yang ada cuma yang indah. Dakapan Louis membuatkan memori itu hilang dalam sekelip mata.
YOU ARE READING
You are mine
Mystery / Thriller[1st SERIES OF MAFIA STORY] *more to coming* Louis Alexendar Pendragon Dia yang tidak kelihatan seperti apa yang mereka fikirkan. Seseorang yang menyimpan seribu satu rahsia. Siapa sangka seorang nerd, rupa-rupanya mafia yang amat terkenal di Italy...