Marley

1.8K 197 316
                                    

Beğenin lütfen 🔪

Yorum da atın

Kafamdaki peruğu düzelttim üstümdeki silahları kontrol ettim.

"Hazır mısınız?"

Garson kıyafeti giymiş 2 adama döndüm. Çok komik duruyorlardı.

İkisi de başlarını sallayınca arabadan indik. Binaya yaklaşmadan önce planı hatırlamak amacıyla konuşmaya başladım.

"Jean, seninle birlikte çöp atmaya çıkmıştık."

"Levi, sen de-"

Elindeki dolu market poşetini gösterdi, "Mutfakta eksik olan malzemeleri almaya gittim."

Başımı salladım ve derin bir nefes aldım, cebimden 3 küçük kablosuz kulaklığı çıkararak birini ben alıp diğer ikisini onlara uzattım.

"Bu kulaklıklar sayesinde konuşacağız. Levi, Eren'i bul. Jean ile ben babamı bulacağız."

İç çekerek başımı binaya çevirdim, "O herife kalsa buradaki tüm herkesi siker atar."

"Vay be... Başkanın taşşaklı hâlini göreceğim için çok heyecanlı-"

Kaşlarımı çatarak Jean'a baktığımda öksürerek kendisini düzeltti. "Umarım başkanı ve Eren'i hemen buluruz."

Binaya ilerleyerek merdivenlerinden çıktık. Girişteki 2 koruma bizi baştan aşağı süzdüler ama bizi durdurmadılar.

Binanın içine girdiğimizde 2 yol vardı.

Biri üst kata çıkan kırmızı halılı merdiven, diğeri ise davet salonu.

"Ben yukarı çıkıyorum."

Levi'ın dediği şeye karşılık olarak başımızı salladık ve biz de davet salonuna yöneldik.

Aralık kapıdan içeri girmeden önce durup içeriye baktım.

Çok fazla koruma vardı. Ve bir yemek masası... Ama oturanları göremiyordum.

Tam o sırada bize doğru önünde yemek tepsisi olan bir garson geldi.

Kendisi içeri gireceği sırada onu durdurdum, "Ben de seni bekliyordum! Yemekler geciktiği için çok kızdılar. Sen git şimdiden tatlıları hazırla."

Karşımdaki garson kız saf birine benziyordu, telaşla başını sallayıp geri geldiği yöne doğru hızlıca gitti.

Kapıyı sonuna kadar açarak Jean ile beraber tepsiyle birlikte içeri girdik.

Tüm korumaların gözü bizim üzerimizdeydi.

Masada oturan kişiyi gördüm. Amcam Leon, masanın ucunda oturmuş ve masanın öbür ucunda oturan kişiye alay ederek gibi gülümsüyordu.

Masanın yanına ulaştığımda diğer kişiyi de gördüm, babam.

Tepsideki yemekleri Jean hızlıca masanın üstüne dizerken babamın gözlerini üstümde hissediyordum.

Levi x Reader (Aot x Reader)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin