Saklambaç

1.5K 183 164
                                    

Beğenin lütfen 🔪

Yorum da atın

Etrafımız askerlerle dolunca dikkatlerini bize versinler diye bağırdım, "Buraya bakın!"

Hepsi bize döndüğünde Levi konuya girdi. "Saklambaç oynayacağız."

"Ha?"

"Ne?"

Eren ve Jean aynı anda şaşkınlıkla konuştuklarında konuşmaya ben devam ettim.

"2 kişi ebe olacak. Diğer herkes saklanacak. Ebeye yakalanmadan sobeleyenler kazanmış sayılacak."

Kendileri hâlâ genç oldukları için böyle bir şey hepsinin hoşuna gitmişti.

Gülerek aralarında konuşurlarken elimdeki listeye baktım. "Connie ve Armin!"

"Efendim komutanım?"

"Evet komutanım?"

Başımı kaldırıp onlara baktım. "Siz ikiniz ebesiniz."

Elimle kapıyı işaret ettim, "Orada 50'ye kadar yavaşça sayacaksınız. O sırada diğer herkes saklanacak."

Levi devam etti, "Binadan çıkmama şartıyla her yere saklanabilirsiniz."

"Başlayalım o zaman."

Connie ve Armin saymaya başlamış, biz de saklanmaya başlamıştık.

Levi ile önce alt kattaki çamaşır odasına koştuk ve oraya saklandık.

Duvara yaslanıp yere çömeldiğimde o da karşıma oturdu.

"Kimler yakalanır sence?"

"Jean, Sasha, Eren, Marco..."

Levi başını iki yana salladı, "Mikasa'nın Eren'i iyi gizleyeceğini düşünüyorum."

"Mikasa gizler zaten. Sorun Eren. O andaval gider bir şekilde bir şeyden korkar sonra yerini belli eder."

Başını sallayarak beni onayladığında koridordan gelen adım sesleriyle ikimiz de aynı anda başımızı kapıya çevirdik.

Kapı açılma sesleri gelmeye başlayınca Levi ile aynı anda ayağa kalktık ve odada saklanacak bir yer aramaya başladık.

Kirli sepetini görünce onu da elinden tutarak koca kirli sepetinin içine atladım.

O da tam atladığı anda kapı açıldı ve bir süre boyunca açık kaldı. Daha sonra kapandı ve adım sesleri yavaş yavaş uzaklaşmaya başladı.

İlk önce Levi sepetten çıktı ve elimi tutarak çıkmama yardım etti.

"Sırf bir oyun için şu pisliğin içine atladığıma inanamıyorum."

Üstümü düzeltirken yan gözle ona baktım, "Komutanların daha oyunun ilk dakikasından sobelenmesi çok trajikomik olurdu."

"Neyse, çıkalım şuradan."

Birlikte kapıya ilerledik ve kapıyı yavaşça açarak koridoru kontrol etti. Temiz işareti yaptıktan sonra birlikte odadan çıktık ve koridorda sessizce koşmaya başladık.

Levi x Reader (Aot x Reader)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin