Dedicatie: MadalinaNacu MihaelaConstantinTig MihaelaComan924 anamariaaa07 MadalynaMj AndreeaBeatriceDumit MihaelaIlaria0 raluynjk DenyTmr sentimente_libere Zagrean MaiasophiaGilca IonelaProfir1
(Va mulțumesc din suflet pentru comentariile la capitolul anterior și as vrea sa va dedic voua acest capitol. Va imbratisez pe toți și va pup! Imi sunteți dragi și imi faceți ziua mai frumosa cu fiecare comentariu ❤️❤️)
(De asemenea, cei care vor pot trece puțin și pe profilul lui Zagrean deoarece are 3 cărți pe care le putem susține)
Gata, lectură plăcută! 🤗Din capitolul anterior:
"Îl priveam cum imi spune acele cuvinte din suflet și fiind atât de emoționat, mi-a transmis și mie asta.Eu efectiv plângeam și nu imi puteam stăpâni emoțiile. Fetele plângeau și ele, chiar și mama mea și a Larei plângea. In ochii lui Jason am putut simți faptul ca și el avea mici lacrimi, deoarece Mike ii era ca și un frate și ținea foarte mult la el.Mike:Așa ca , iubire..te întreb....Vrei sa fi soția mea?"
Eu:Daa!!-am răspuns fără ezitare.Vreau sa fiu soția ta!-ii spun cu lacrimi in ochi și cu vocea plină de emoții.
Nu imi venea sa cred ca Mike ma cere de soție așa de repede. Eram foarte emoționată și se vedea cum imi tremurau mâinile.
Se ridica in picioare și imi pune inelul pe deget. Avea pietricele a căror culoare erau puțin spre albastru deschis. Era foarte frumos! Intr-un cuvânt: SUPERB!!!Mike:Te iubesc cel mai mult!-imi spune după care ma săruta.
Eu:Și eu te iubesc mult!-ii răspund emoționată.Ceilalți ne priveau cu lacrimi in ochi, Martina cu Luna filmau, iar mama plângea și ea de emoții.
Lara:Felicitări, draga mea! Meriți tot ce e mai bun! Ma bucur enorm Mike ca ai ales sa faci pasul asta!-îmbrățișându-ne pe amândoi in același timp.
Jason:Va iubesc pe amândoi! Felicitări frate!-îmbrățișându-ne.
Martina:Ma bucur pentru tine, Amy!Felicitari amândurora!Va iubesc!-îmbrățișându-ne și ea.Toți ne-au felicitat pe rând și ne-au îmbrățișat, iar mama a rămas ultima. Niciodată nu am văzut-o atât de emoționată și copleșită de ceea ce se întâmpla. Cu toate ca nu avusesem o relație foarte buna cu părinții mei, știu ca și ei țin enorm la mine, la fel cum țin și eu la ei.
Mama:Fata mea, ce mare ai crescut!-vine spre mine și ma ia de ambele mâini.Mi-a fost dor de tine!-spune și ma îmbrățiseaza, iar tata vine și el lângă noi. Sa ști că noi te iubim enorm și am face orice pentru tine, chiar daca între noi au mai existat și certuri, ca în orice familie.
Tata:Sunt mândru de tine! Și sunt fericit că nu te-am luat cu noi atunci când am plecat! Mike chiar este un băiat bun și este potrivit pentru tine!Te iubesc, copile!-imi spune tata după care mă sărută pe frunte.
Eu:Și eu va iubesc pe amândoi!-imbratisandu-i
Lukas:Haideți-bătând din palme. Gata cu plansu' ca nu a murit nimeni.-încercând sa facă pe glumețul. Sa dam drumul la party!!
Luna:Hello, petrecărețule! Nu strica momentul!-dându-i o palma ușor peste ceafa.Am și eu o întrebare pentru varul meu. Acum ca ai luat-o pe Amy de nevasta, bebele când vine? Nu ma interesează ce părere aveți de lucrul acesta și nici nu vreau sa aud că e prea devreme, dar eu vreau sa fiu mătușică, iar doamna și domnul Wilson sigur vor sa fie bunici, nu-i așa?-privindu-mi părinții.
Mama:Sigur ca și noi ne dorim asta dar hai sa nu ii forțăm.Cand vor considera ei că este bine!Toate la timpul lor.-ii spune mama zambind.
CITEȘTI
Vei fi a mea
Novela JuvenilEa.. o fata timida, cu un trecut nu prea plăcut , dar cu o inima mare El.. tipul de băiat rău , bogat , care face fetele sa sufere Ea:De ce nu ma lași in pace ? El:Îmi placi! Ea:Pleacă..nu vreau sa te mai văd vreodata! El:Eu doar.. Ea:Shh..lasă-m...