Dedicatie: carinavadan48248
❤️Din perspectiva lui Mike
Intru in salonul in care se afla iubita mea și o găsesc stand pe pat cu ochii închiși.Era palida la fata , semn ca ii era încă rău.
Ma apropii încet de ea și ii iau mâna intr-a mea.Eu:Eu sunt iubito!-o asigur eu văzând ca ea a tresărit la contactul mâinii mele cu a ei.
Amy:Unde suntem?-încercând sa se ridice dar se aseaza la loc cu mâna pe frunte.
Eu:La spital iubire!Ai leșinat și nu știam ce sa fac ca nu te trezeai.Iti este rău, te doare ceva?
Amy:Capul!Ii pun mâna pe cap și o masez încet.Ii zâmbesc pentru a o asigura ca totul este in regula , chiar dacă eu nu ma simt bine sa o văd așa.
Eu:A zis doctorul ca vine și o sa ne spună ce ai.Ne da rețeta și putem merge acasă.-ea îmi aproba cu o mișcare scurta din cap.
O sărut pe frunte iar ea se aseaza mai bine cu capul pe perna și inchide ochii , dar nu pentru mult timp pentru ca pe usa salonului intra doctorul cu rețeta in mâna.
Doctorul:Domnișoara Amy, cum va simțiți?
Amy:Încă ma doare capul!
Doctorul:Am înțeles!-ducându-și mâna la ceafa.Dupa analizele pe care ți le-am făcut, am constatat ca nu ai mâncat in ultimele zile și nu ai băut apa îndeajuns.Este adevărat?Ea doar a aprobat scurt din cap fără a-l privi pe doctor.
Doctorul:Din cauza acesta a-ți leșinat!Trebuie sa aveți grija de sănătatea dumneavoastră.Spunea-ți ca sunteți iubitul?
Eu:Da.-aprobând
Doctorul:Trebuie da aveți mai multă grija de ea.Am scris aici câteva vitamine pe care trebuie sa le ia timp de o săptămâna pentru a se pune pe picioare.Nu are voie sa mănânce porcarii , cum sunt dulciurile , evitate sucurile , mâncarea sarata sau condimentata, prăjeli sau fast-food.O săptămâna de regim, cât mai multe supe , ciorbe , lichide, mâncare ușoară cum ar fi pilaful , ceaiuri și in special multă apa.Si apropo, fără efort fizic prea mult.Este indicat sa doarmă cam 3 ore pe zi pentru a se putea reface fără a mai exista vreun posibil leșin.Am aprobat făcând un gest din cap , notandu-mi imaginar ceea ce spusese doctorul.
Pe Amy am vazut-o puțin cam deranjata de ceea ce spunea doctorul, ba chiar îl privea încruntată, dar o fac eu sa înțeleagă pana la urma ca toate astea sunt pentru binele ei, iar cu o săptămâna de regim nu moare nimeni.Doctorul:Acum dacă m-am făcut înțeles , puteți sa mergeți acasă.
Eu:Mulțumim mult!-dand mâna cu el.
Doctorul:Nu aveți pentru ce.O zi buna!-ieșind din salon
Eu:La revedere!.......Hai iubito!O ajut pe Amy sa se ridice din pat și o conduc încet spre ieșirea din salon unde ne aștepta Jason.
Jason:Hey, cum te simți?
Amy:Cât de cât bine acum.
Jason:Perfect atunci!Haideti acasă.Din perspectiva lui Amy
Tot drumul de la spital pana acasă am stat in spate cu Mike , iar el m-a ținut in brațe , dându-mi din când in când un pupic pe frunte.
Lara:Amiga, ai venit!-sărind pe mine la nici o secunda distanță de când am intrat in casa.
Mike:Ai grija!-încercând sa o îndepărteze.
Lara:Cum te simți?
Eu:Puțin amețită , dar sunt bine.-așezându-ma pe canapea.
Luna:Ai venit , iubita!-ieșind din bucatarie.
Martina:Amiga!!
Mike:Unde sunt ceilalți?
Luna:Au plecat la magazin.I-am trimis sa cumpere câte ceva.
Mike:Acum va rog, dacă ați putea sa faceți o supa de pui cu legume pentru Amy.Trebuie sa mănânce ceva!
Eu:Este in regula!-spun eu dar Mike își pune degetul arătător pe buzele mele.
Mike:Shh...Trebuie sa te pui pe picioare iubito.Acum hai sa te duc in dormitor sa te odihnești.-luandu-ma pe sus.
CITEȘTI
Vei fi a mea
Подростковая литератураEa.. o fata timida, cu un trecut nu prea plăcut , dar cu o inima mare El.. tipul de băiat rău , bogat , care face fetele sa sufere Ea:De ce nu ma lași in pace ? El:Îmi placi! Ea:Pleacă..nu vreau sa te mai văd vreodata! El:Eu doar.. Ea:Shh..lasă-m...