Dedicatie:draga_inima ❤️😍
(Te ador suflet minunat! ❤️ )Din capitolul anterior:
Eu doar priveam înainte fără sa ascult ce spune el.Tata:Se pare ca fata mea nu vrea sa rămână aici cu Mike.Atunci vei merge cu noi?
Eu:Ce?-trezindu-ma la realitate.Eu:Tata nu pot sa cred!!-luându-l in brațe de bucurie realizând ceea ce tocmai mi-a spus.Tu chiar îmi dai voie sa rămân aici cu prietenii mei?!!
Tata:Chiar asta am spus!
Mama:Sergiu tu ești sigur de ceea ce spui?-mirata
Tata:Olimpia , eu m-am răzgândit iar acești copii trebuie sa fie împreuna.Nu o putem despărți așa de toate lucrurile ei dragi și mai ales de personalele drage.Sunt foarte sigur ca aceasta este decizia corecta.
Mama:Atunci sunt și eu de acord așa ca te poți duce.Dar unde vei sta?
Eu:Voi sta la Mike mama.Va veni și Lara și vom sta amândouă.
Mama:Atunci e perfect.Avem încredere in tine.Iti vom pune bani pe card in fiecare luna sau chiar la săptămâna dacă este nevoie.
Eu:Va iubesc enorm!-le spun luându-i in brațe. Acum va las , eu trebuie sa merg la o persoana foarte draga mie.Trebuie sa știe ca nu mai plec!
Tata:Fugi!-râzând .Îmi iau bagajele și alerg cât de tare pot eu și iau un taxi din fata aeroportului.Ii spun șoferului adresa lui Mike apoi aștept cu nerăbdare sa ajung și sa îl revăd.
Ca întotdeauna , timpul mi se pare o vesnicie așa ca in momentul când ajung îmi scot bagajele din mașina și ii dau șoferului banii fără sa mai iau restul.Imi pun trolerul și rucsacul in fata ușii apoi bat la usa așteptând sa îmi deschidă cineva usa.Mike:Amy?Ce cauți aici?-mirat
Eu:Nu te bucuri sa ma vezi?
Mike:Normal ca ma bucur , dar.. ai uitat ceva?
Eu:Da.Eram cât pe ce sa pierd persoana pe care o iubesc cel mai mult pe lumea asta.M-am întors Mike ! -sărindu-i in brațe iar el căzând cu mine.Parintii mei au fost de acord sa ma lase sa rămân aici.
Mike:Ma bucur enorm sa sti! Nu îmi vine sa cred!Haide intra, prințesa!Ma poftește in casa și ia el bagajele apoi se aseaza cu mine pe canapea.
Mike:Doamne , dacă ai sti cât m-am rugat la Dumnezeu sa nu fie adevărat și iată ca mi te-a adus înapoi.
Eu:Îmi era frica ca o sa te pierd pentru totdeauna , Mike!Acum nu ne va mai putea despărți nimeni niciodată!
Mike:Nimeni, iubito!Îl iau in brațe strâns și îl sărut iar atunci coboară și Lara urmată de Jason , Martina și Lukas.
Lara:Amy!!-țipând.Te-ai întors!
Martina:Aaaa!-țipând și ea.Vin cu toții și ma iau in brațe iar eu simt ca ma sufoc.
Mike:Hey, gata , lăsați-o.Acum e numai a mea.
Jason:Sunteți împreuna?
Mike:Suntem împreuna?-privindu-ma
Eu:Da!
Lara:Aaaa, ce ma bucur pentru voi!-luându-ne in brațe.
Martina:Am zis eu ca ei vor fi împreuna .-dansând.
Lukas:Sa va țină!Va potriviți foarte bine!
Noi:Mulțumim.-spunând amândoi deodată.
Mike:Hai sa îți arat camera ta prințesa!
Eu:Ma ajuți , te rog?-arătând spre bagaje
Mike:Desigur iubirea mea!-dădu-mi un pupic.
Jason:Opa!
Mike:Mai taci , amorezatule!
Jason:Cine vorbea!Mike ma ajuta cu bagajele și urcam sus apoi îmi arată o camera de lângă camera lui.
Mike:Uite asta este iubire.Nu este cine știe ce , dar sper sa îți placa.
Eu:Este perfecta , Mike!
CITEȘTI
Vei fi a mea
Teen FictionEa.. o fata timida, cu un trecut nu prea plăcut , dar cu o inima mare El.. tipul de băiat rău , bogat , care face fetele sa sufere Ea:De ce nu ma lași in pace ? El:Îmi placi! Ea:Pleacă..nu vreau sa te mai văd vreodata! El:Eu doar.. Ea:Shh..lasă-m...