Dedicatie: AndradaFlavia2010 ❤️
Seara petrecuta cu Mike a fost una foarte frumoasa.Mi-a plăcut mult surpriza lui de a ma aduce aici pe deal decât sa mergem la restaurant sau oriunde in alt loc.
Îmi plac enorm momentele petrecute cu el.Imi dau o dispoziție buna și chiar ma liniștește acest lucru.
Cum am mai spus , Mike este o persoana specială pentru mine...o persoana deosebita la care țin foarte mult.Daca ma întrebai acum 1 an ce părere am despre Mike , cu siguranța as fi spus ca este nesimțit , golan , arogant și cu nasul pe sus.Ajungand sa îl cunosc și sa petrec timp cu el am ajuns sa am sentimente pentru el.Am ajuns sa țin la el , așa cum nu mi s-a întâmplat cu niciun băiat pana acum.
Ca orice fata , mi-a plăcut de câte un băiat , dar niciodată nu m-am îndrăgostit cu adevărat de el.Erau doar simple lucruri copilărești!Usor , usor a trecut și școala și am intrat in vacanta de vara.Mike a terminat cele douăsprezece clase și așteaptă sa preia firma tatălui sau care când a murit a dat o declarație ca după ce Mike termina liceul , firma sa devină a lui.
Suntem in prima săptămâna de vacanta și sunt la suc cu Mike , Lara , Jason , Martina și Lukas, fratele Larei.Daca nu v-am spus pana acum , Lara are un frate pe nume Lukas și el are 19 de ani.
A terminat primul an la facultate și urmează sa împlinească vârsta de 20 de ani.Mike:Amy!-făcându-ma atenta
Eu:Da, ce este ?
Mike:S-a întâmplat ceva?E a treia oară când te strig.
Eu:Nu , e totul in regula .Scuze , doar ca nu am auzit.
Mike:Voiam sa te întreb dacă vrei și tu pizza.
Lara:Eu am spus sa îmi aducă pizza cu ton.E preferata mea!
Martina:Sti ca lui Amy nu ii place tonul așa ca cu siguranța nu va vrea ca tine.Mie adu-mi te rog pizza cu salam.-ii spune băiatului din fata noastră care ne adusese sucurile.
Eu:Pai atunci eu vreau pizza cu pui și ciuperci.
Mike:Și eu la fel!
Jason:Eu vreau cu ton.La fel ca iubita mea.-spune și își atinge nasul cu Lara.
Lukas:Eu vreau picantă!
Chelnerul:Deci doua pizza cu ton , 2 pizza cu pui și ciuperci , una cu salam și una picantă.
Lara:Da!
Chelnerul:In 15 minute sunt gata!-ne spune apoi pleacă uitându-se încă o data pe carnețelul lui.
Martina:Ma bucur ca ne-am întâlnit cu toți aici.
Eu:Și eu prieteni.Imi face placere sa stau cu voi.
Mike:Dar mai ales cu mine.-chicotind
Eu:Da , da , cum spui tu.
Lukas:Mi-a fost dor de voi.Cum mai este viața voastră?Amy , tu ești împreuna cu Mike acum?
Eu:Ă..nu! Suntem doar foarte buni prieteni.-ii răspund lui Lukas la întrebare uitându-ma spre Mike.
Lukas:Păcat!V-ați potrivi de minune.
Mike:Asta am zis și eu.-dând din mâini.
Lukas:Și ce va sta in cale?
Mike:Ce ne sta in cale? O persoana numita Amy care spune:"Încă nu sunt pregătită pentru o relație" -imitandu-ma
Eu:Spun asta pentru ca trebuie sa fiu convinsă din toată inima ca vreau sa am o relație cu tine , Mike.Nu vreau sa spun da, dacă eu nu sunt inca pregătită.
Mike:Eu te-am înțeles! E in regula!Oricum vei fi intr-o zi a mea.-si îmi face cu ochiul.
Lara:Hai lăsați-mi prietena in pace.Daca simte ea bine , dacă nu , este timp destul.
Martina:Mike, doar sti ca Amy este o fata sensibilă si ii trebuie timp sa ia decizii.Si uite ca pizza a venit.Chelnerul ne pune pe masa pizza apoi începem sa mâncam fiecare din ce a comandat.
Eu:Ma simt foarte obosita!-spun și ma așez pe canapea.
După ieșirea cu prietenii am decis sa merg acasă la Mike , iar Lara a venit și ea pentru Jason.
Mike:Vrei ceva?-spune și se aseaza lângă mine.
Eu:Nu.Am nevoie de puțin somn dar voi dormi când voi merge acasă.
Mike:Dacă vrei poți dormi la mine in camera.Nu te va deranja nimeni.Eu voi sta aici pe canapea și ma voi uita la curse cu mașini.
Eu:Nu știu ce sa spun.
Mike:Haide!Nu îți fac nimic , stai liniștita.Nu ma ating de tine , dacă la asta te gândești.
Eu:Atunci ok.Dar stai aici și ma aștepți, da?
Mike:Asta am spus mai devreme.
CITEȘTI
Vei fi a mea
JugendliteraturEa.. o fata timida, cu un trecut nu prea plăcut , dar cu o inima mare El.. tipul de băiat rău , bogat , care face fetele sa sufere Ea:De ce nu ma lași in pace ? El:Îmi placi! Ea:Pleacă..nu vreau sa te mai văd vreodata! El:Eu doar.. Ea:Shh..lasă-m...