Capitolul 19

3.4K 86 18
                                    

            Dedicatie:fata_micuta ❤️😍

Au trecut doua săptămâni de când eu am venit acasă la Mike.De când părinții mei voiau sa ma ia și sa plecam cu toții in New York.
In fiecare zi vorbesc cu ei la telefon și chiar au rămas plăcut surprinși când le-am zis ca eu și Mike suntem împreuna.Imi pun bani in fiecare săptămâna și îmi spun mereu ca le este dor de mine.Sincer și mie îmi este dor de ei dar in același timp ma bucur ca am rămas.

Suntem in mașina și mergem la pădure la cabana pe care Mike și Jason o au.Vom sta acolo 3 zile.
Eu sunt in mașina cu Mike și Martina , iar Lara și Lukas , in mașina lui Jason.
Afara începuse sa ploua , iar eu stăteau cu capul lipit de geam și cu ochii închiși de ceva timp.Nu dormeam dar îmi plăcea sa stau așa.

Mike:Iubito, dormi?-punându-mi o mâna pe picior și mângâindu-ma încet.
Eu:Nu!—deschizând ochii.Am ajuns? -ridicându-ma
Mike:In 5 minute !

Ma uit pe geam și observ ca ploaia se mai oprise și doar mai picura puțin.Imi las capul pe spătarul scaunului și îl privesc pe Mike care era atent la drum.
Ma înțeleg foarte bine cu el și nu ne-am mai certat deloc.Este atât de grijuliu cu mine și asta ma face sa îl iubesc enorm.M-am atasat mult de el și nu mi-as putea vedea viața fără el.Facem orice împreuna , chiar am început sa gătim împreuna.

Mike:Amy, iubito!La ce te găsești?Am ajuns!-trezindu-ma din gândurile mele
Eu:Ăm..nu am observat!
Mike:Haide sa coboram!

Ne-am dat jos din mașina , iar primul lucru pe care l-am văzut a fost cabana din fata noastra.
Era o cabana micuța de lemn cu un singur etaj , exact ca o cabana de munte doar ca noi eram la pădure.
La scurt timp apare și Jason cu mașina și o parchează apoi coboară cu toții.Mike descuie usa apoi intram.
Era atât de frumos înăutru.Perdelele albe se potriveau de minune cu canapeaua maronie și cu covorul roșu de pe mijlocul încăperii.

Eu:Iubire, îmi place mult aici!
Mike:Ma bucur ca îți place!-punându-ma pe obraz.Si încă nu ai văzut camerele de sus.
Jason:Mike, cum facem?Sunt doar 3 camere la etaj!
Mike:Pai eu o iau pe Amy și cu siguranța tu vei sta cu Lara , așa ca rămâne ca Martina sa stea cu Lukas.
Martina:Of, frate!-dându-și ochii peste cap.
Lukas:Mie îmi convine.-privind-o intens.
Martina:Nici sa nu te gândești , băiete!
Lara:Atunci toată lumea sa meargă sus sa își alergată o camera și sa despachetam!
Mike:Prima camera e a mea și a lui Amy!-strigând
Jason:Mda...Bine ca ai ales tu camera in care este și baia.Acum noi va trebui sa o folosim pe cea din hol , la fel și Lukas și Martina.
Mike:Tot ce e mai bun pentru iubita mea!-trăgându-ma de talie spre el.

Mike m-a ajutat cu bagajul meu și am urcat sus in camera.Asa cum spusese Mike , era prima camera de pe hol.
Usa era de o culoare deschisă , iar când am intrat parca mi-a picat fata.
Aveam un pat mare de doua persoane cu chestie de aia deasupra ca un voal.Perdelele erau albe , cu draperii roșii , covorul era alb și pufos , iar șifonierul era un roșu șters.
Lângă pat, pe o parte și de alta , era câte o noptiera cu o lampa foarte draguta.
Totul arată atât de perfect!

Mike:Cum ți se pare?
Eu:E perfect , iubitule!Imi place mult!-luându-l strâns in brațe.
Mike:Ma simt foarte obosit!-aruncându-se in pat.
Eu:Dormi , dacă vrei!
Mike:Fara tine?-făcând o fata de copil nevinovat.
Eu:Mie nu îmi este somn iubire.Cobor sa pregătesc ceva sa mâncam , iar tu dormi puțin. Ne gândim după ce facem diseară.

El da din cap afirmativ apoi se aseaza mai bine in pat , iar eu ii dau un pupic și ies din camera.Merg jos in living și doar Lara este acolo.

Lara:Jason a spus ca l-a obosit foarte tare drumul și s-a pus sa doarmă.
Eu:Cred și eu ca după 2 ore jumătate au obosit și ei.Pentru ca și Mike doarme.
Lara:Nu știu cum o sa se înțeleagă Martina cu Lukas.
Eu:Or sa se înțeleagă bine.Sincer ei doi s-ar potrivi împreuna dar...Treaba lor.-ridicând mâinile.Hai sa pregătim ceva de mâncare pana se trezesc băieții.
Lara:Ok!-ridicându-se de pe canapea.

Vei fi a meaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum