-🧡-
Амьдралд бууж өгмөөр санагдах үедээ чиний гарнаас л атгавал бүх зүйл надад амархан санагддагсан...
Намайг энгэртээ тэврээд тайтгаруулахад би энэ хорвоогийн хамгийн азтай хүнээр өөрийгөө мэдэрдэгсэн...
Өвөл арай болоогүй байгаа ч гэсэн арван нэг сар аль хэдийн гарчихсан бараг л талдаа орж байсан учираас Жэйкийн төрсөн өдөр улам л ойртсоор байсан болохоор би түүнд юу өгөх талаараа эргэцүүлэн бодсоор байсан юм.
Үнэндээ урьд нь зүгээр л лаа үлээгээд түүнд хүсч байсан зүйлсийг нь авч өгөөд хэрхэн баярлаж буйг нь харах л хангалттай байдаг байсан бол энэ удаад бид хоёр зүгээр л энгийн эгч дүүсийн биш хос болчихсон байгаа шүүдээ.
Солиотой ч гэсэн бид одоо хосууд болсон. Зүгээр л нэг эгч дүүс биш хосууд шүүдээ. Ажилаа тарчихаад Жэйкд мэдэгдэхгүйгээр их дэлгүүр явахаар болж харин Жэйк хаашаа ч юм бэ яваад ирэх хэрэгтэй гэсэн учираас боломжийг ашиглаад их дэлгүүр явахаар боллоо.
-Зохиолчийн талаас-
Ханаг бэлэг сонгохоор явахад Жэйк сар бүрийн үзлэгтээ хамрагдахаар эмнэлэгрүү явсан юм. Үнэндээ тэр ослоос хойш удаан хугацаанд ухаангүй байсан учираас нөхөн сэргээх эмчилгээ хийгээд байнгын хараа хяналтанд орох ёстой билээ...
Өмнө энэ эмнэлэгт ирэхээс ч дургүй нь хүрдэг байсан бол одоо харин Ханагийн төлөө ч болтугай хурдхан л буцаад хэвэндээ орохыг хүсдэг болчихсон байлаа. Хайртай эмэгтэйгээ зовоохгүй гэсэндээ шүүдээ. Ийнхүү үзлэг ч эхлэж шижилгээгээ өгчихөөд тархины зураг,нарийн шинжилгээ хийгээд гарныхаа зургыг авахуулаад гарч ирэхэд эмч нь ихэд баярлан сууж байсан юм.
-Гайхалтай Жэюүнаа бие нь хэдэн сарын өмнөхөөс хамаагүй сайжирчихсан байна бүр гар нь бараг л өмнөхтэйгээ адилхан сайн хөдөлж чаддаг болоход жаахан л хичээхэд болохоор байна. Бас бус шинжилгээг нь ч бас харсан ямар нэгэн сөрөг зүйлс ердөөсөө ч ажигладсангүй шүү вооов ийм хурдан эдгэрч байгаад нь эмч нь бүүр гайхаж орхилоо. Гэсэн хэдий ч хэтрүүлж болохгүй шүү тэгвэл дараа сарын үзлэгээр уулзацгаая гэхэд Жэйк инээмсэглэсээр гарах нь тэр...
Мэдээж шүүдээ хайртай хүнийхээ хажууд байгаа болоод ч тэрүү сэтгэл санаа нь тайвширч санаа зовинох зүйлс нь багассан болохоор бие нь сайжирч байлаа. Үнэндээ өмнө нь Жэйк өдөр бүр л Ханаг санаж бэтгэрч басхүү өөрийгөө түүнд мартагдаж байгаа болов уу гэж бодон шаналдаг байсан бол одоо Жэйкийн хажууд тэгээд бүүр найз бүсгүй нь болоод хажууд нь байна шүүдээ... Үүнийг л хүсч хүлээж ирсэн түүнд өөр ямар илүү эмчилгээ байна гэж вэ?
VOCÊ ESTÁ LENDO
Endless✨
Fanfic- Манай Жэйк өдөр ирэх тусам л том залуу болоод өсөөд байгаа юмуудаа эгдүүтэй гэдэг нь гэхэд Жэйк гэнэтхэн их л нухацтайгаар надруу харан гарнаас минь атгаад -Нүна, би одоо аль хэдийн том болсон. Жаахан хүүхэд эрхлүүлж байгаа мэт аашилахаа больж үз...