Felix üst ranzada yatıyordu. Elleri başının altındaydı ve gözleri açıktı. Boşluğa bakıp düşünüyordu.
Jisung bugün olan sınava gelmemişti.
Acaba diye düşündü, dediği gibi başkasından ilaç almış mıydı? Ya fazladan aldıysa ilaçları? Bu defa gerçekten bünyesine ağır geldiyse ve kötü bir şey olduysa?
Olasılıkların hepsi felaketle sonuçlanıyordu ve Felix kendini ister istemez suçlu hissediyordu. Evet Jisung onun kalbini çok kırmıştı. Kırmakla kalmamış Felix'i berbat hissettirmişti. Onu öperek bir şeyler elde etmeye çalışması iğrenç hissettirmişti ona. Ancak yine de Felix bazı şeylerde kendini suçlu görüyordu işte. Ona istediği zaman azar azar ilaç verseydi belki bugün sınava gelebilirdi Jisung. Onun yüzünden başkasından ilaç almıştı ve başına bunlar geldi diye düşünüyor, kendini suçlu buluyordu.. Oda arkadaşı Seungmin düşündüklerini duysa büyük ihtimal aptal mısın der ve ona bir tokat atardı.
Neyseki Seungmin zihnimi okuyamıyor diye düşündü. Sadece odadaki küçük çalışma masasında ders çalışıyordu o.
Felix sıkıntıyla sırt üstü döndü ve ofladı. Tam acaba Minho'ya mı mesaj atsam diye düşünürken telefonun çaldı. Üzerine yattığından zar zor telefona ulaşıp kimin aradığında baktı. Bilinmeyen bir numaraydı. Birden gerildi. Telefonla konuşmaktan zaten nefret ederdi. Bir de bilinmeyen numara olunca iki kat kötüydü onun için. Hızlıca yataktan inip odanın dışına çıktı. Bu sırada her kim arıyorsa ısrarla aramaya devam ediyordu. Derin bir nefes alıp aramayı cevaplandırırken yurdun boğucu koridorundan yangın merdivenine doğru yürüdü. Orada konuşmak kesinlikle daha rahat olurdu
"Alo?"
Telefonun ardında bir burun çekmesi geldi kulağına. Ardından çatallaşmış bir ses duydu
"Alo, Felix?"
Sesi tanımadığı için iyice gerildi
"E-evet benim. Siz kimsiniz?"
Sorusuyla karşıdaki kişi bir defa daha burnunu çekti. Ağladığını düşündü Felix
"Jisung ben." dediğinde ise ne diyeceğini bilemedi. Önce bir rahatlama gelse de vücuduna, sonradan hangi yüzle onu aradığını düşündü Felix ve kızdı kendince. Ancak yine de buna tezat olarak yumuşak bir sesle, "İyi misin?" demişti.
Jisung telefon kulubesinin cam kabinine başını yasladı sertçe. Felix ona kibar davrandıkça kendinden daha da fazla nefret ediyordu. Ağlayacak gibi oluyordu hatta bu yüzden yutkundu birkaç sefer
"Ben.." dedi zar zor ve derin bir nefes aldı "Özür dilerim Felix." sertçe dudaklarını ısırdı. Onu aramamalıydım diye düşündü.
Onu rahatsız etmeye hakkı yoktu.
"Sadece bunu söylemek istedim gerçekten seni rahatsız etmek istemiyorum ancak üzgün olduğumu bil lütfen-" seri konuşması ortasında durdu bir an ve sonra kafasını yine cama vurdu "Hiçbir sike yaramayacak özrüm falan biliyorum ama.. Öyle işte." dedi.
Felix hala ne demesi gerektiğini bilmiyordu. Jisung'un sesi çok yorgun, çaresiz geliyordu.
"Jisung sen neredesin?"
Jisung başını kaldırıp etrafa bakındı. Tam bu sırada, birkaç saattir kafasına diktiği biralar yüzünden sarhoş olduğu için, başı döndü. Öyle döndü ki dengesini kaybetti. Küçük kabinde yere yapışırken ahizeyi sımsıkı tutmaya devam etti.
"Ah!"
Felix telefonun ardındaki ani ses yüzünden panikledi, "Jisung?!"
Jisung zar zor toparlandı.
"Ben biraz.. Benim biraz kafam güzel sanırım." diye açıkladı kendini ve bu defa tuşların olduğu kısma tutundu sımsıkı. Etrafa baktı yine
"Okulun yanındaki telefon kulübelerinin oradayım.. Sen beni engelleyince sana buradan ulaşmak istedim."
Felix sarhoş olduğunu duyduğu gibi binlerce küfür etti ona.
"Aptal mısın Jisung?! Hem sınava girmeyip büyük bir bok yiyorsun hem de sarhoş olmuşsun şimdi! Yurda nasıl gideceksin bu halde? Yurt görevlileri seni sarhoş yakalarsa cidden bitersin!"
Felix seri şekilde onu azarlarken Jisung gözlerini kapattı. Felix'in sesi kızıyor olsa dahi hoşuna gidiyordu.
"Aptalım." dedi Jisung ve ekledi, "Ayrıca hayatım zaten o sınava girmediğim için çoktan bitti."
Felix yine kendini kötü hissetti.
"Yerinde bekle beni," dedi
"Yanına geleceğim."
---
Nasıl düz yazı??
Kısa oldu ama umaeım hoşunuza gitmiştir
Beğendiyseniz düz yazımı helena diye jilix oneshotım var, hesabıma girip okuyabilirsiniz!!
Ayrıca felix mal mı böyle düşünüyor demeyin felix benim kırılıyom :(
Şaka deyin deyin