Nineteen

1.3K 178 64
                                    

Jisung
Felix ben seni kapının önünde bekliyorum tamam mı?
İletildi, 22.32

Çıktığında beni bul lütfen
İletildi, 22.33

Bak üzülme tamam mı eminim çok ağır bir ceza vermezler
İletildi, 22.40

Neden bu kadar uzun sürdü ya?
Ben fark etmeden gittin ki yoksa?
İletildi, 22.47

Felix
Beklemeseydin keşke

Jisung
TANRIYA ŞÜKÜR

Çıktın mı?

Neredesin?

Felix
Şimdi çıktım

Ama konuşmak istemiyorum

O yüzden lütfen git

Zaten yurda gitmen lazım saat 11 buçuk olacak

Geçen gün gitmediğin için seni ekstra kontrol ediyorlar biliyorum

Başın belaya girmesin

Jisung
Sorun değil

Girsin yani

Benim yüzümden seninki belaya girdi zaten

Felix
Jisung

Git hadi

Jisung
Neredesin, yanına gelmek istiyorum

Felix
Ben istemiyorum

Kötü hissediyorum kendimi

Jisung
Ne dediler?

Felix
Çok kıxdılae

Jisung
Felix kızarlar tabii

Yani işleri bu amk

Ota boka kızıyorlar sıkma canını buna

Felix
Anlamıyorsyn

Çok da şaşırsılar

Yani bwnim böyle bir şey yapacağımı düşünmwmişler

Jisung
Yani doğrusu ben de düşünmedim

Ama bu demek değil ki yaptığın yanlış

Sonuçta onu güzelce uyardın başta

Söylemedin mi onlara da bunu

Felix
Sçylwim

Söyledim yani

Yazıyor..

Jisung
Ağlıyor musun sen?

Sanırım buldum seni |

~~~

Felix dolmuş gözleriyle, elinde tuttuğu telefonda zar zor bir şeyler yazmaya çalışıyordu. Ancak fazlasıyla zorlanıyordu. Kendini çok kötü hissediyordu.. Elbette onun bir hatası olmadığını biliyordu ancak yurt görevlileri ve onu tanıyan diğer herkes tarafından böyle bir muamele görmek onu incitmişti. Hayatı boyunca hiçbir tatsız konuda adı geçmemişti ve azar yediğini de hatırlamıyordu. O her zaman temkinli olurdu.

Öyle olmak zorundaydı yoksa tırnaklarıyla kazıyarak geldiği bu okuldan tek hamlede atarlardı onu. Burslu öğrenci olduğu için gözünün yaşına kimse bakmazdı. Bu yüzden içinde ne kadar öfke, üzüntü, bıkkınlık birikirse biriksin susardı.

Şimdiyse neden bunu yapmadığını anlayamıyordu aslında. Tabiki kendini suçlamıyordu yaptığı, kendini ve arkadaşını savunmaktan öte değildi.

Zar zor yutkundu ve boğazındaki yanmayı yok etmeye çalıştı. Gözlerinde biriken yaşlar yüzünden bir yandan yürüyüp bir yandan mesaj yazmak fazlasıyla zor olduğundan olduğu yerde durdu ve bir ağaca yasandı. Amacı, Jisung'a iyi olduğunu yutturup yurduna gitmek ve mümkünse yatağının içinden çıkmamaktı.

Tam bu sırada birisi telefonunu ucundan tutup kendine çekti. Elleri bomboş kalan Felix bir süre öylece ellerine baksa da sonunda başını kaldırmayı akıl etmişti.

Karşısındaki, sıcacık gülümsemesiyle Han Jisung'dan başkası değildi

"Buldum seni." demişti halen gülümserken fakat birden yüzü düştü. Sonra endişeyle Felix'e eğildi. Çilli olanın çiziklerle dolmuş yüzüne dikkat kesildi.

"Felix-" diye başlamıştı söze ancak birden beline dolanan kollar ile duraksadı. Felix başını göğsüne saklayıp hıçkırmaya başladı. Jisung ne yapacağını bilemedi. Öyle ki elleri havada bekledi bir süre. Yukardan bakınca sadece sarı saçları gözüken bedene baktı ve sonunda bir elini sırtına bir elini de saçlarına götürüp okşadı.

Felix hissettiği dokunuşlarla daha da şiddetli hıçkırdı, "Jisung.." dedi yardım ister gibi.

"Hey.. Sorun yok Lix. Ağlayabilirsin, sorun yok." derken en narin şekilde okşadı sarı saçları Jisung. Kalbi sıkışır gibi olmuştu. Felix'i, meleğini, bu halde görmek onu hiç hissetmediği bir hisle karşı karşıya bırakmıştı. Can yakan, boğucu ve iğrenç bir histi bu. Felix iç çektikçe sanki Jisung'un kalbinde depremler oluyordu. Çilli yüzünde akan yaşları gördükçe içi parçalanıyordu.

Şimdi narin beden kolları arasında ağlarken düşündü

Felix hiç üzülmemeliydi, ağlamamalıydı ve Jisung bunların olmaması için elinden ne geliyorsa yapacaktı.

----

Ya sosyal medyada mükemmel yüzlü harika vücutlu insanları gördükçe kendime olan nefretim katlanıyor.. Böyle "mükemmel" insanların olduğu içerikleri engelleyemiyor muyuz akıl sağlığım tehlikede çünkü😅☹️☹️

Neyse

Felixe de abarttı falan demezsiniz umarım abartmadı aslında sadece alışık değil ya 🥺

Neyse öpüldünüz canımlarr 😽😽

Neyse öpüldünüz canımlarr 😽😽

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Softcore, jilixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin