Fourty

991 138 42
                                    

Çok uzun süredir yb gelmediğinden kısa bir özet:

en son partide Jeongin, Jisung'u bodruma kilitlemiş ve Felix'in yalnız kalmasını fırsat bilerek Hyunjin'e onunla konuşmasını ve aklını karıştırmasını söylemişti. Hyunjin, Felix'i sarhoş edip parti evindeki odalardan birine yatırmış ve beyaz fularını alıp Jeongin'e vermişti. Ertesi günü Jeongin, Felix ile yattığına dair imalar yapınca Jisung buna inanmamış olsa da Jeongin ile kavga etmişler ve Jeongin onun berbat biri olduğunu, Felix'i hak etmediğini söylemişti. Böyle olunca Jisung ona hak vermiş ve morali bozulmuştu. Bunu fark eden Felix yanına gidip ona bunların doğru olmadığını anlatmaya çalışmıştı.

Dünyanın en saçma özeti falan oldu özür dilerim söldmeşwö

İkili çalan zili umursamadan müzik sınıfının zemininde sarmaş dolaş oturuyordu. Jisung her ne kadar Felix'e gitmek ve derse girmekte ısrar etse de Felix bunu kabul etmemiş ve kollarını sevdiği oğlanın boynuna sarıp kalkmasını engellemişti.

Sessizce oturdukları bir süreden sonra Jisung aklına gelen fikirle öne doğru atıldı

"Hey," dediğinde Felix bakışlarını onun yüzüne çıkarttı

"Gitar çalmama ne dersin?"

Çilli olan bu teklif karşısında kocaman gülümsedi ve başını aşağı yukarı salladı. Jisung aldığı onay ile müzik aletlerinin olduğu kısma adımladı ve kaptığı bir gitar ile yeniden Felix'in yanına gelip yere oturdu. Gitarın tellerine dokunup birkaç ses çıkarmış ardından akorlarını yapmaya koyulmuştu. Gencin elleri gitar üzerinde gidip gelirken ve ciddi ifadesiyle işiyle uğraşırken Felix onun ne kadar çekici göründüğünü düşündü

"Sen de söyleyeceksin ama?"

Felix onu izlemeye dalmışken duyduğu soruyla kaşlarını kaldırdı. Aslında şarkı söylemeyi severdi ancak utanıyordu biraz. Yine de kabul etti çünkü Jisung ile birlikteyken hiç olmadığı kadar özgüven doluydu.

"Elbette!"

Jisung kıkıradadı, "Pekala, ne çalayım?"

Çilli olan bir süre düşünmeye daldı. Güzelce söyleyebileceği bir şarkı arıyordu hafızasında ancak aklına gelen şarkıyla gülümsedi ve gitarıyla bekleyen oğlanı cevapladı

"I love you 3000."

Jisung başta afalladı.. Bu çok romantik bir şarkıydı ve hoşlandığı kişi karşısında bu şarkıyı söylerse kalpten gidebilirdi! Yutkundu ve parmaklarını tellere koyup birkaç deneme yaptı. Sonunda melodiyi tutturduğunda heyecanla onu bekleyen çilli oğlana döndü ve başıyla bir hareket yaptı

Bununla beraber Felix de şarkıya giriş yaptı

"Bebeğim ellerimi tut, kocam olmanı istiyorum."

Daha ilk kısımdan ikisi de titrediğini hissetti. Yıllarca gitar çalan ve hataya pek yer vermeyen Jisung'un parmakları titriyordu ve her an yanlış bir akor basabilirdi. Felix'in ondan geri kalır yanı yoktu. Gitar çalan oğlanın gözlerine dahi bakamıyordu! Sesi titremek üzereydi

"Çünkü sen benim Iron Man'imsin ve seni 3000 kez seviyorum.."

Yine de kendine hakim oldu çilli olan ve bu kısmı tam da Jisung'un gözlerine bakarak söyledi. Jisung ise aklını kaçırmak üzereydi.. Olanlara, özellikle Felix'in güzelliğine inanamıyordu. Kesinlikle gördüğü en güzel insandı o. Şarkı söylerken yüzünün aldığı farklı şekiller, oturduğu yerde hafifçe sallanması, saklamaya çalışsa dahi utanması ve yanaklarının kızarması.. Bunların hepsi Jisung'u mest etmeye yetmişti

"Bebeğim bir şans ver, bunun bir hollywood filminden farklı olmasını istiyorum."

Felix'in gözlerine bakışı sanki bir şeyler anlatmak istiyor gibiydi ve bu his Jisung'u yaktı. Nefesleri, heyecanı yüzünden boğazına takılır gibiydi ve sanki karşısındaki bedene sarılırsa daha rahat nefes alır gibi hissetmişti.

Felix söylemeye ve Jisung da tellere vurmaya devam ederken şarkı ikisine de cennette geçen birkaç dakika gibi bir süreden sonra bitmişti.

Tellerden yayılan kısık titreşimler ve minik nefes sesleri dışında hiçbir şey duyulmadı bir süre odada. Aslında çilli olanın söylemek istediği çok şey vardı ancak dayanamadı. Karşısında ona heyecan ve beğeni dolu gözlerle bakan gözlere dayanamadı. Jisung'un kucağında duran gitarın üzerine ellerini koyup kendini ileri ittirdi Felix ve dudaklarını Jisung'un dudakları ile buluşturdu.

Şüphesiz gitarist oğlan bunu beklemiyordu. Evet belki onun teklifini kabul edecekti Felix ancak onu böyle öpmesini beklemiyordu. Bu yüzden afalladı bir süre ve dudakları üzerinde duran sıcak dudakların gerçekliğini sorguladı. Sağ eli, gitarın sapını daha sıkı tuttu. Gözleri sımsıkı kapalıydı.

Felix ise öptüğü oğlanın hiçbir tepki göstermemesi yüzünden yanlış yaptığını düşünerek telaşlanacaktı ki Jisung sonunda onun alt dudağını iki dudağı arasına sıkıştırdı. Yavaş yavaş öpüştüler. Felix daha rahat öpmek için biraz daha yaklaştı Jisung'a. Elleri, bedenleri arasında kalan gitarın tellerine değdikçe anlamsız melodiler öpüşme seslerine karışıyordu.

Bir süre sonra nefeslenmek için ayırdıklarında alınlarını birbirlerine yasladılar. İkisinin de gözleri kapalıydı, nefesleri birbirlerinin yüzünü okşuyordu.

"Bebeğim ellerimi tut, sevgilim olmanı istiyorum."

Felix'in güzel sesiyle fısıldadığı cümle Jisung'un nefesini kesti. Gözlerini açtı ve çilli surata baktı. Kocaman gülümsedi ve aralarında kalan gitarı yanına bırakıp Felix'i kendine çekip sarıldı.

Softcore geri döndü!!!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Softcore geri döndü!!!

Ve sonunda sevgililer öslsmwlwö

Softcore, jilixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin