Twenty

1.3K 179 97
                                    

Felix son giriş saatine zar zor yetiştiği yurduna vardığında derin bir nefes verdi ve odasına doğru adımlamaya başladı uzun koridor boyunca. Az önce yaşadığı olay yüzünden yine artık herkesin gözünün onun üzerinde olduğunu bildiğinden giriş çıkış saatlerine eskisine kıyasla daha da dikkat etmeliydi.

Bu yüzden zar zor ikna etmişti Jisung'u yurtlarına dağılmak konusunda. Kendisi de pek istemiyordu aslında gitmeyi. Jisung'un kolları arasında sonsuza dek ağlayabileceğini düşünmüştü. Sıcacık hissetmiş, uzun süre sonra birinin onu koruyup kollayacağı düşüncesi ona güven vermişti.

Felix liseye geçtiğinden beri fazlasıyla yalnızdı aslına bakarsanız. Doğru düzgün bir tek oda arkadaşı Seungmin ile konuşurdu. Bu sohbetler de dersler ve günlük sohbetlerin ötesine geçmezdi.

Bu yüzden Felix, az önce ağladığında aslında sadece içine karıştığı tatsız duruma değil de hayatının üzerinde bıraktığı uzun süreli baskıya da ağlamıştı. Jisung'un onu teselli etmesine ve ağlaması için güvenli bir ortam yaratmasına bırakmıştı kendini.

İçinden bir ses, Jisung'la başta yaşadığı olaylar yüzünden her zaman onu rahatsız etse de kendine engel olamıyordu. Jisung'un yandan gülüşlerine, esprilerine, flörtöz tavırlarına, enerjik haline kendini bırakmadan edemiyordu. Bunun sebebinden emin değildi Felix. Genelde iç sesinden hep emin olur ve onu dinlerdi ancak Han Jisung'da bunlar işe yaramazdı anlaşılan.

Sonunda odasının kapısının önünde durdu ve kapşonunu kafasına geçirdi hızlıca. Yüzünde kavgadan kala izler vardı ve şimdi Seungmin ile bu konuyu tartışmayı gerçekten istemiyordu.

Odaya girdiğinde hızlıca arkadaşına bir göz attı. Alt ranzada yattığını fark edip derin bir nefes verdi. Şanslıydı, Seungmin uyumuştu ve soru soramazdı!

Derken arkası dönük bedenden bir ses geldi

"O çocuğun sana zarar verdiğini söylemiştim."

Felix onun neden bahsettiğini anlamadı, öylece odanın ortasında dururken Seungmin ağır ağır arkasını döndü ve Felix'e baktı. Gözleri, genç çocuğun üzerinde gezerken oldukça sertti

"Şu haline bak.. Onun yüzünden neler yaptığına baksana Felix."

Felix onun olayı nereden bildiğini anlamadığı için kaşlarını çattı. Seungmin gözlerini devirdi

"Videonuzu çekip internete atmışlar.." ardından histerik bir gülüş bıraktı "Neden böyle yaptığını anlayamıyorum gerçekten."

Seungmin'in sesi stabil ancak oldukça sertti ve bu Felix'i fazlasıyla korkutuyordu. Bu yüzden dişlerini sıktı, yeniden ağlamamak için.

"Aklın bir karış havada Felix.. Başından beri bu okulun senin için çok önemli olduğunu ve hiçbir hatanın sana engel olmaması gerektiğini söylüyorsun ama şimdi aptal bir oğlan için yaptığına bak!"

Felix dayanamadı. Arkadaşı onu her zaman yapmaması gerekenler hakkında uyarırdı ancak nedense bu defa dayanamadı Felix. Çünkü yaptığından pek de utanıyor sayılmazdı aslında.

"Boşu boşuna yapmadım tamam mı?! Yaptığım şey kötü de değildi!"

Felix'in ilk defa ona bu kadar sert çıkışması birkaç saniye Seungmin'i şaşırtsa hemen kendine geldi ve üç katı sertlikte karşılık verdi ona

"O zaman bu halin ne, ha?!"

Felix onun bağırması yüzünden bir an irkilse de yumruklarını sıktı ve küçük odada çalışma masasına doğru ilerledi

"Sana ne Seungmin?" dediğinde aslında kendine bile inanamadı fakat demişti işte. Bir süre Seungmin sessiz kalmış ardından ışığı kapatmış ve yorganı açıp içine girmişti yavaşça

"Ne halin varsa gör Felix."

Felix oturduğu sandalyede kendini iyice kasmış ve gözlerinden yaşların akmaması için elinden geleni yapmıştı. Her şey üzerine üzerine geliyordu sanki. Seungmin'e öyle demek istememişti aslında, onun kalbini kırma niyetinde değildi ancak zaten her şey bu kadar yorucuyken bir de üzerine gelmesi onu patlatmıştı.

Sonunda derin nefesler alıp kendini sakinleştirdiğinde uyumaya karar verip üzerini değiştirmeye başladı. Kapşonlusunu çıkartırken cebinden düşen yabancı cisimle duraksayıp onu eline aldı.

Küçük bir çikolataydı bu ve üzerinde bir not vardı

"Her şey iyi olacak melek oğlan, söz veriyorum."

Felix odanın ortasında durup nota gülümsedi bir süre. Jisung'un cebine bunu ne ara attığını anlamamıştı bile. Ardından çikolatayı ambalajından çıkarıp ağzına attı ve ağzında erimesine izin verdi.

----

Saat 7de skz cb yapıyor çok heyecan yaptım uyuyamayacağım 😣😣

Umarım bölüm hoşunuza gitmiştir!

Öpüldünüz canımlarrr 😽

Öpüldünüz canımlarrr 😽

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Softcore, jilixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin