2. No never

605 43 2
                                    

Louis Fox_ie01

Harry TPWK-writer


Moje pochyby se rozplynou. Polibky mu začnu ihned oplácet, jednou rukou mu vjedu do vlasů, druhou obtočím kolem krku, abych si ho přitáhl ještě blíž.

„Hej já vím, že se rádi vidíte, ale já jsem tu taky," křikne Zayn z ulice, kde stojí opřený o auto.
Louis se ode mne odtáhne, podívá se jeho směrem. Na tváři se mu objeví úsměv, je rád že nás vidí oba. „Ani se nehni," přikáže mi a mizí v domě, během chvilky vyjde a hodí Zaynovi klíče. „Dík."
Jenom na něj mávne rukou a znovu se mě přitáhne k sobě.

„Tolik si mi chyběl Baby," zašeptá a znovu si přivlastní mé rty. Chytí mě rukama pod zadkem a vyhoupne si mě na sebe. Nohy mu obtočím kolem boků. Za stálého líbání mě nese dál do domu.

Je tady. On je tady v mé náručí. Mám tolik otázek. Kde se tady vzal. Kdy mi odjede. Proč je tady se Zaynem a kdy se ti dva spřátelili? Na nic se, ale neptám. Na to snad bude čas později. Jako na spoustu dalších věcí, už ho nenechám odejit samotného. Už se ho nevzdám.

Donesu ho do své ložnice, kde ho položím na postel a hned si lehnu nad něj.
,,Bože jsi tak nádherný." Vydechnu a nemůžu z něj spustit oči. Svléknu mu tričko a přejíždím rukama po jeho hrudníku. Je neskutečně krásný. Skloním se a polibky laskám jeho krk, následně i hrudník a bříško. Celým mým tělem prochází příjemné mrazení a mravenčení. Začnu mu stahovat kalhoty a každý nový centimetr kůže polaskám polibkem. Harryho steny doléhají k mým uším a musím skoro vrnět spokojeností nad tím nejkrásnějším zvukem na světě. Celého si ho svléknu jako ten nejkrásnější dárek a vrátím se zpět k jeho rtům. Konečky prstů zkoumám každý milimetr jeho kůže jako bych ho viděl poprvé.

Ruce mi zajedou pod jeho tričko, které ihned stáhnu. Ihned je pak přesouvám k jeho kalhotám a ty následují tričko. Teďka už jsem jenom kůže na kůži.
Jeho rty mi dělají vlhkou cestičku po mém krku, kde se na chvíli přidala jeho dlaň. Nad tím pod tlakem zavzdychám a prohnu se v zádech. Naše těla se o sebe třou, ruce mi putují po jeho zádech.
Půl roku jsem se nemohl dotknout, půl roku bez jeho přítomnosti.
Moc dlouhá doba.

„Louisi," zavzdychám nahlas jeho jméno. Mé tělo odpovídá na jeho doteky na jeho polibky.
Z krku se pomalu přesune na mé bradavky, s kterými se nejdřív jenom mazlí, než do nich kousne. Nad tím intenzivním pocitem zasyčím, prohnu se v zádech a v ruce sevřu Louisovi vlasy.
Pomalu se posouvá níž, celé mé bříško zasype polibky, než se dostane k mému penisu. Vezme ho do ruky, pomalu po něm začne přejížděl a rty laská kůži kolem. Z té intenzity a intimity toho se mi dělá černo před očima. Tolik mi chyběl.

Vychutnávám si každou chvilku, všeho co mi dává. V pomalém tempu ho začnu kouřit, nešetřím slinama, protože lubrikant tady fakt nemám. Jakmile mu pár mých slin steče po varlatech rozetřu je po jeho vstupu a zasunu do něj jeden prst. Sakra, takhle úzký snad nikdy nebyl. Tohle nebude trvat dlouho. Harry vzdychá, jednu ruku v mých vlasech, které tahá a probírá prsty. Opatrně přidávám druhý prst, roztahuju je od sebe a lehce přirážím. Pustím z pusy jeho penis, ještě ho poškádlím na špičce a vrátím se k jeho rtům.

Přidávám třetí prst.
,,Lásko nemám lubrikant." Přirazím do jeho těla naléhavěji až se prohne v zádech.
,,J-jen opatrně." Vydechne těžce. Prsty z něj vyndám a špičku nasměruju k jeho dírce. Párkrát přes ni přejedu a přidám další sliny, které z výšky spustím dolů. Lehnu si nad Harryho a pomalu do něj začnu pronikat. Teplo které mě ihned obklopí, mě donutí zasténat. Jakmile se kolem mě stáhne musím ho kousnout do ramene. No, kurva.
,,Sakra, nic nedělej." Zavzdychám ztěžka.

Fine Line: Hvězdná noc - Kniha druháKde žijí příběhy. Začni objevovat