13. Welcome home darling

429 35 0
                                    

Louis Fox_ie01

Harry TPWK-writer


Čtvrtek se přehoupl v pátek a ten v sobotu.
Od čtvrtečního odpoledne jsem nebyl doma, bylo moc výtrží, několik zraněných policistů, a tudíž nikdo nebyl puštěn domů. Jediné, co tak jsem při chvilkové pauze na jídlo napsal Louisovi, že jsem živí a uvidíme se opravdu až v neděli.

Sobota byla nejnáročnější všichni toho měli dost. Každý z nás utržil několik šrámů a modřin. Opilí a zfetovaný lidi prostě ztrácejí zábrany a mají sakra sílu.

„Tak jo lidi, je to konec. Všem moc děkuji za spolupráci," rozpouští nás v neděli ve dvě ráno na stanici velitel, "Harry, na chvilku prosím," zavolá si mě k sobě.
Počkám až všichni odejdou.
„Moc bych ti chtěl poděkovat za pomoc, opravdu jsi nadaný policista. Nechceš tu zůstat ještě týden, pracoval bys s Mateem, který tě vychvaluje do nebes." Nabídne mi možnost ještě chvíli u nich dělat.
„Já upřímně nevím, musím si to nechat projít hlavou, ale děkuji za nabídku," slušnost musí být.
„Chápu. Stav se v pondělí po obědě. Sepíšu ti doporučení i od nás a budeš tu mít připravenou výplatu za ten týden."
„Výplatu? S tou jsem ani nepočítal," podivím se. „Ale ty si ji náležitě zasloužíš," poplácal mě po rameni.

Odcházím z jeho kanceláře a jdu odevzdat výbavu. Zůstává mi jenom odznak a zbraň, kterou odevzdán až v pondělí, pokud se rozhodnu skončit.

Domů se dostanu v pět ráno. Zpocený, špinavý a smradlavý. Svléknu se v koupelně a ihned jdu do sprchy. Celý se pořádně vykoupu i vlasy si umyji.
Celý voňavý a čistý vylézal ven. Ještě převážu tržnou ránu na paži čistým obvazem. Natáhnu čisté boxerky a jdu do ložnice.
Tak si lehnu vedle Louise a zavrtám se do jeho náruče.

*

Vzbudím se a v pokoji je naprostá tma. Natáhnu se pro telefon a zjistím že je sedm večer, neděle.
Chci se otočit a spát, ale můj kručící žaludek mě z ní nakonec vyžene.
Obléknu si tričko a kraťasy, protože počasí se opět umoudřilo a je vedro.
Rozespale zamířím za hlasy, které slyším.

„Ahoj," pozdravím se zívnutím.
„Hele šípková princezna se probudila," vyhrkne Liam.
„No ty vypadáš," pronese Zayn.
„Dík, taky tě rád vidím," odseknu Zaynovi, „je něco k jídlu? Hlavně mi neříkejte, že si mám uvařit."
„Sedni si prosím tě, jdu ti to ohřát," řekne Niall a už jde do kuchyně.
O dvě minuty později přede mnou je talíř vrchovatý jídla. S chutí se do něj pustím, dokud vše nesním.
Louis přijde, kulhavým krokem, mezi nás z terasy, kde byl nejspíš kouřit. „Ahoj," řekne a přitáhne si mě do polibku.
„Ahoj, jak to šlo?" zeptám se, když jsem přišel moje mysl viděla jenom postel o nic jiného se nezajímala.


Teďka, když jsem už rozkoukaný a najedený. Překvapeně si prohlédnu Louisův obličej, podívám se i po ostatních a jediný Zayn má taky podlitiny.

„O co jsem přišel?" zeptám se zvědavě. „No... předávka nešla podle plánů," začne Louis.

„Byl tam i Samuel?" Zajímá mě, jak rychle se dostal ven. „Byl a drž se nejspíš tu bandu vede. Jo a taky mi řekl, že jsi ho zatkl?" Louis si mě zvědavě prohlíží. „Jo, nemá okrádat ženy a taky by se měl naučit běhat," pronesu jen tak.

„Jo a potřebuju s vámi něco probrat," podívám se po klukách, „dostal jsem od velitele nabídku, jestli nechci u nich zůstat ještě týden. Popravdě já bych do toho šel a nebylo by to podezřelé, kdyby na tu loupež přišli, ale chci váš názor."

Fine Line: Hvězdná noc - Kniha druháKde žijí příběhy. Začni objevovat