8. I'm not s flower or a princess

437 37 2
                                    

Louis Fox_ie01

Harry TPWK-writer

Na předání jsme jeli výjimečně všichni. Smluvené místo jsme měli předem obhlídnuté a naplánovaných několik tras. Vystoupíme, já a Zayn jsme vepředu, Liam s Niallem a Harrym zůstává za námi. ,,Tak jste tady" ozve se nejspíš jejich vůdce. Z našich informací vím, že to je Christian. ,,Přesně tak jak jste chtěli." Zayn s taškou se k nim rozejde. Samuel ho ale zastaví gestem. ,,Louis nám ji donese." ušklíbne se. Hodím rychlý pohled po Harrym, aby zůstal v klidu. Vezmu od Zayna tašku a rozejdu se k nim. ,,Kdo ověří pravost? Snad ne ty," posměšně si odfrknu směrem k Samuelovi. ,,Přesně tak, já," vezme si ode mě tašku a nezapomene přitom sjet na mou dlaň. Ruku mu chytnu do své a narovnám se do své plné výšky, takže se tyčím nad nim. ,,Tohle už nikdy nezkoušej," zavrčím na něj. Funguje to. Vidím v jeho očích záblesk submisivity. ,,Ano." vydechne téměř neslyšně. Tašku položí na kapotu auta a otevře ji. O krok ustoupím, nechci se k nim otáčet zády.

Sleduju toho Samuela ostřížím pohledem, nelíbí se mi. A už vůbec se mi nelíbí jeho zájem o Louise. Chová se submisivně i normálně, což já nedělám. Vidím ten jeho pohled, když na něj Louis promluvil, má z něj respekt. Hlavu z tašky vyndá a začne ji zkoumat. Nakonec kývne na jednoho z nich a tím mu potvrdí pravost. Tašku opět zavře a předá ji svému šéfovi. „Výborně první máte za sebou, v nejbližší době můžete očekávat zadání druhého úkolu," řekne jakoby nic.

„Proč?" zeptá se Louis. Samuel přijde blíž k němu. Zvedne hlavu a se zamrkáním řas se na něj usměje. „Protože si chceme hrát," zavrká. Ve mně pění krev, už mám pomalu nakročeno k Louisovi, když se mi kolem zápěstí obmotá něčí ruka. Jedu pohledem po snědé ruce až se střetnu se Zaynovým pohledem. Naváže semnou oční kontakt a zavrtí hlavou. Chvíli se peru sám se sebou, než kývnu na souhlas. Zayn ale pro jistotu mou ruku nepouští. „Já o tvoje hry nestojím." Slyším z dálky tvrdý hlas Louise. „Hmm... nevíš o co přicházíš," zapřede k Louisovi a lehce znovu prsty přejede po jeho předloktí. Stisk kolem mého zápěstí zesílí.

„Samueli, nech toho a pojď sem," řekne tvrdě nejspíš jejich šéf. Samuel se po něm podívá a se sklopenou hlavou se rozejde k němu. Louis začne couvat k nám, metr před námi se otočí čelem a udělá poslední tři kroky. Chytí mě kolem pasu a přitiskne k sobě. „Klid jsem tady Baby," šeptá mi do ucha. Můj pohled je zaseknutý do Samuelova, on se jenom ušklíbne jako kdyby mě vyzíval, čí Louis bude. On je můj, jenom můj.

Jakmile odjedou otočím se na Zayna. ,,Chci vědět všechno! Chci kurva vědět i to co měli dnes k snídani, jaký nosí spodky a kolik jim vynáší obchody." zavrčím nasraně. Vře to ve mě. Ze mě si nikdo střílet nebude, nebudu hrát stupidní hry. Nejsou nám ani rovnými protihráči podle všeho. ,,Dej mi klíče od auta," natáhnu k němu ruku. Zayn mi hned předává klíče. Beru Harryho kolem pasu a nastupujeme do jednoho z aut. S pískáním gum odjíždím, pevně svírám volant jak jsem nasraný. ,,Louisi, přijdeme na to." ucítím jeho dotek na mém stehně a moje svaly se hned uvolňují. ,,Sere mě to, nesnáším když si se mnou někdo hraje. Nesnáším, když nevím o co jde." vydechnu frustrovaně. ,,Zjistíme to. Nebudeme je slepě poslouchat, jen to chce víc času," vydechne Harry. Musím uznat, že má pravdu. Chce to čas. Bohužel já moc trpělivý nejsem v takových věcech. ,,Kam jedeme?" zeptá se po chvíli zvědavě. ,,Překvapení Baby."

Po necelých dvaceti minutách zastavuji na jedné z vyhlídek. Nikdo tu není krom nás. Obejdu auto a otevřu Harrymu dveře, hned jak vystoupí přitahuju si ho k pasu a vedu k lavičkám, kam se posadíme. Harryho si stáhnu na svůj klín, rukama obejmu jeho pas a hlavu si schovám do jeho hrudě. ,,Víš, že jsem jen tvůj. Nechci nikoho jiného než tebe," zadívám se mu do očí.

Fine Line: Hvězdná noc - Kniha druháKde žijí příběhy. Začni objevovat