16. Fight

393 37 1
                                    

Harry TPWK-writer

Louis Fox_ie01


Harry si šel ještě lehnout a já šel dolů za klukama. ,,Jak mu je?" ozve se hned Zayn. ,,Blbě. Šel ještě spát." povzdechnu si. Liam mi podá kávu a sedne si naproti mě ke stolu. ,,Tak co jsi zjistil?" zeptá se nedočkavě. ,,Mam...teorii. Myslím že to vede Theodor z vězení. Nevím jak, ale tuším že mě chce dostat za ním." Niall vykulí oči a Zayn s Liamem na mě zírají. ,,Jako do vězení?" ujišťuje se Niall. ,,Jo, chce abych šel sedět." Potvrdím to. ,,Ale..měli jsme vždy rukavice nikde nemůžou být tvé otisky." jde na ti logicky Li. ,,Jo. Ale prostě musíme být chytřejší než oni. Musím si dávat pozor" to že při nejhorším jsem ochotný se vydat aby oni zůstali v bezpečí a mimo říkat nebudu. Zatím to není nutné. ,,A ani muk Harrymu jasné?" podívám se na všechny přísně. Niall se na to netváří ale nakonec přikývne.

 Harry vstal až po obědě a pořad byl bledý. Leží mi v náručí na lehátku ve stínu, na čele má mokrý ručník a pochrupuje. Vyruší náš až Niall a jeho vypísknutí. ,,Mám to!" zapiští a běží k nám. ,,Co máš?" Divím se. ,,Hýbe se, je u nějakých skladů. A je tam.... Je tam pronajatá jedna koje na jeho jméno! Ani není na falešné." Zasměje se. ,,Máš adresu?" zeptám se zvědavě. ,,Jasný. Teď se jen modlit, aby ho neodvezl rovnou." vydechne Liam. ,,Kdo tam pojede?" zeptá se Zayn. ,,Měl by jsi ty Zee a Liam. Jen to obhlédněte. Niall bude kontrolovat kamery v domě, kdyby tam obraz už přesunul. V noci ho když tak ukradneme." rozhodnu.

Když zůstaneme sami přitulím se víc k Louisovi. „Dneska se toho nezúčastním," tiše si povzdechnu. „To bych ani po tobě nechtěl. Vím, že budeš mít strach, ale budu radši když půjdeš spát," řekne tiše. Přitáhne si mě víc do náruče a políbí do vlasů.

„Jak to že Zaynovi není blbě?" optán se zvědavě. „Je na to zvyklí. Tobě to evidentně ještě s kombinací alkoholu nesedlo. Někdo prostě když hulí nemůže pít," Vysvětlí s pokrčením ramen. „Hmm... jedna zkušenost mi stačila."

Kluci se vrátí za dvě hodiny, ani s nimi nezůstanu. Jsou moc hluční, radši se odeberu do postele, kde podlehnu spánku. S vidinou lepšího zítřka.

,,Obraz neodvezl, ale ze skladu bral vybavení. Ještě jsme ho tam stihli." oznámí Liam. ,,Bral tam kamery, fotopasti, pohybová čidla. Nejspíš jsi měl pravdu." podívá se na mě Zayn a tváří se extrémně vážně. ,,To není dobrý musíme do toho jít dnes v noci." povzdechne si Niall. ,,Jo musíme. Já, Zayn a Liam to vyřídíme." Niall se už nadechuje k protestu, ale Liam mu do toho skočí. ,,Kamery tam nejsou, jen obyčejné dveře a zámky. Zůstaneš tady." Niall si uraženě založí ruce na hrudi. ,,Ni, Harrymu není dobře. Potřebuju aby jsi tady s ním zůstal. Samuel ví, kde bydlíme nebudu riskovat že využije příležitosti ano?" podívám se na Nialla, který po chvíli váhání, přikývne. ,,Myslíš, že něco zkusí?" zapochybuje. ,,Já nevím, ale nechci to riskovat ano?" Opravdu nevím čeho je Samuel schopný. Sice se tváří jako neviňátko, ale nevěřím mu to.

V deset večer se sbalíme a jedeme ke skladu. Niall kontroluje ještě polohu Samuela. Je na druhé straně města v domě což nám potvrdí i kamery v domě. Instaluje tam past. Nasedneme do auta a vyjedeme, u skladů jsme během čtvrt hodiny. Zayn zůstává v autě a kryje nám záda.

,,Staré zámky. Miluju takovou práci." ušklíbne se Liam ,,Jo, stará dobrá klasika." usměju se. Všude je klid a ticho. Není těžké se dostat ke skladům. S baterkama procházíme dlouhýma řadama a hledáme skladiště číslo 125. ,,Hej." zašeptám po deseti minutách. Liam se hned otáčí ke mě a usmívá se. Máme ho. ,,Přestřihneme zámek?" podívá se na mě. ,,Ne. Otevřu ho po staru, nechci aby hned věděl že jsme tu byli. A dávej pozor, kdyby měl nastavený nějaký alarm uvnitř." Otevření zámku je pro mě otázka půl minuty. Otevíráme dveře a vykoukne na nás hromada bordela.

Fine Line: Hvězdná noc - Kniha druháKde žijí příběhy. Začni objevovat